Tutaj jesteś: Kierowca MaArek77







Prześlij sugestię
Profil kierowcy MaArek77
PRZEBIEG
3433
OBROTY
35
POS
offline (ostatnio widziano 30 minut temu)
zarejestrowany od 6 lat, 5 miesięcy i 14 dni
12621 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 288

Volkswagen i Skoda Fan & Deutsches Autos !

Depeche Mode & Electro music Fan
więcej »
Obecne auta (4)
Volkswagen Golf Plus Style 1.6 TDI 105
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf Plus
Generacja:
II
Nadwozie:
Plus
Silnik:
1.6 TDI-CR DPF
Nazwa auta:
Style 1.6 TDI 105
Przebieg:
75 000 km
Moc silnika:
105 KM
4
komentarze
9
zdjęć w galerii
2
wpisy w blogu auta
9
zdjęć w blogu auta
Następca wysłużonego Tourana.
W dobrym wyposazeniu, świetnym stanie technicznym i wizualnym.
Ciekawy kolor i bardzo niski przebieg to atuty tego auta.

Może konstrukcja nie najnowsza ale co volkswagen to volkswagen



Specyfikacja:

- Silnik: 1.6 TDI „Common Rail”, diesel o mocy 105 koni, skrzynia 5 biegowa manualna
- Kolor: Kashmir Braun metallic
- Wyposażenie: wersja „Style” (oszczędność do 2.335 Euro)
Cena egzemplarza nowego w Niemczech ok 25.500 Euro
- oryginalny czujnik parkowania z tyłu i z przodu z wizualizacją na ekranie radia
- Chromowane relingi dachowe
- zewnętrzna lusterka boczne i atrapa chłodnicy wykończona lakierem fortepianowym
- oryginalne alufelgi "Estrada” 16 cali, opony 205/55 R16
- podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED
- dodatkowo przyciemniane szyby 65% (drzwi tylne i klapa bagażnika)
- tapicerka specjalna Austin Braun Denim – brązowa z elementami Alcantary
- emblematy „Style” na drzwiach oraz listwach progowych wewnątrz
- chromowane nakładki na pedały we wnętrzu
- przednie fotele kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
- komputer pokładowy MFA Plus (duży czarno-biały) z obsługą w języku polskim
- Klimatyzacja Climatronic 2 strefowa
- ABS z EBV oczywiście ESP z ASR
- światła tylne w technologii LED
- światła przeciwmgielne przednie z doświetlaniem zakrętów
- pakiet „Licht&Sicht” sensor zmierzchu i deszczu, automatyczne światła
- funkcja Coming Home i Leaving Home
- tempomat
- światła do jazdy dziennej
- oryginalne radio RCD310 z 8 głośnikami (bez USB i karty SD) czyta płyty z plikami mp3
- 6 poduszek powietrznych
- 4 elektryczne szyby - z funkcją domykania z pilota
- trójramienna, multifunkcyjna kierownica skórzana i skórzana dźwignia zmiany biegów
- podłokietnik z przodu (klimatyzowane schowki)
- elektrycznie ustawiane lusterka - podgrzewane
- pakiet zimowy: spryskiwacze reflektorów, podgrzewane dysze spryskiwaczy i podgrzewane fotele przednie



Przebieg 74.799 km (stan na październik 2017)


Braki w postaci nawigacji zostaną uzupełnione w kwietniu lub maju 2018, zakupimy oryginalna RNS 510.
Do tego trzeba będzie dokupić wycieraczki gumowe do środka, fartuchy przeciwbłotne do przodu, chromowana końcówkę rury wydechowej
Volkswagen Golf 2.0 GTD 184 KM
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
VII
Nadwozie:
GTD 5d
Silnik:
2.0 TDI-CR BlueMotion Technology
Nazwa auta:
2.0 GTD 184 KM
Przebieg:
36 000 km
Moc silnika:
184 KM
69
komentarzy
33
zdjęcia w galerii
8
wpisów w blogu auta
42
zdjęcia w blogu auta
To ewidentnie ?samochód marzeń?. Miał być mocny diesel z manualna skrzynią, z bardzo bogatym wyposażeniem i kompakt. Konkurencji nie ma w zasadzie prawie wcale więc wybór był oczywisty. GTD pokonał auta zaliczające się do klas wyższych, szczegóły w moich motoblogach, dlaczego uznałem że Golf będzie dla mnie lepszy.
Szukałem długo egzemplarza który mnie zadowoli, to miało być auto bez braków, prawie jakbym konfigurował nowe w salonie. Wymagany kolor srebrny reflex lub srebrny tungsten

I po dwóch miesiącach szukania trafiło się prawie nowe, znaczy 1,5 roczne z symbolicznym przebiegiem 5.802 km w najatrakcyjniejszym kolorze ?Tungsten silver?. Samochód na gwarancji, w programie ?Welt Auto przedłużenie gwarancji do stycznia 2018 roku
Specyfikacja:

Silnik: 2.0 TDI diesel o mocy 184 konie ,skrzynia 6 biegowa manualna

Kolor: Tungsten silver, srebrno-złoty metalic

Wyposażenie: wersja GTD z kilkoma dodatkami:

- Klimatyzacja Climatronic 2 strefowa

- ogrzewanie postojowe z funkcja przewietrzania ?Webasto? sterowane z pilota i programowane (rarytas jak na takie auto)

- ABS z EBV oczywiście ESP z ASR

- reflektory przednie bi-ksenonowe ze światłami do jazdy dziennej LED

- światła tylne w pełni w technologii LED

- dodatkowo przyciemniane szyby (drzwi tylne i klapa bagażnika)

- oryginalny system multimedialny Discover Pro, 8 cali, nawigacja z dyskiem SSD 60 GB,slot na 2 karty SD, 2 wejścia USB, 8 głośników (dostęp do usług Car-net, Mirror Link)

- 6 poduszek powietrznych

- 4 elektryczne szyby - z funkcją domykania z pilota

- tapicerka z kultową kratą ?Clark? fotele z elementami z Alcantary z bokami skórzanymi (ta opcja nie dostępna w Polsce)

- karbonowe listwy wykończeniowe wnętrza i konsoli

- elektrycznie ustawiane lusterka - podgrzewane

- pakiet zimowy: spryskiwacze reflektorów, podgrzewane dysze spryskiwaczy i podgrzewane fotele przednie

- oryginalny czujnik parkowania z tyłu i z przodu z wizualizacją

- kamera cofania

- trójramienna, sportowa, multifunkcyjna kierownica skórzana

- kolorowy komputer pokładowy Premium

- zawieszenie adaptacyjne DCC z wyborem profilu jazdy (z tego jestem dumny)

- podłokietnik z przodu (klimatyzowane schowki)

- skórzana kierownica, gałka zmiany biegów

- światła przeciwmgielne przednie LED

- oświetlenie wnętrza Ambiente, wykonane w technologii LED

- oryginalne alufelgi "Nogaro? 18 cali

- zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym

- pakiet ?Sport & Sound? ? generator dźwięku

- opony 225/45 R18 Bridgestone

- funkcja ?Coming Home?, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu

- autoalarm fabryczny

- instalacja telefoniczna Comfort

Przebieg 36.597 km (stan na październik 2017)
Volkswagen Golf Sportsvan Highline 1.4 TSI 150
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf Sportsvan
Generacja:
I
Nadwozie:
Sportsvan
Silnik:
1.4 TSI BlueMotion Technology
Nazwa auta:
Highline 1.4 TSI 150
Przebieg:
10 500 km
Moc silnika:
150 KM
54
komentarze
12
zdjęć w galerii
4
wpisy w blogu auta
9
zdjęć w blogu auta
Zakup w pełni "świadomy" auto nie placowe, wyprzedażowe z marnym wyposażeniem, skonfigurowane tak aby było pełne zadowolenie, bez braków.

Auto na lata, w przyszłości na pewno przejmę je ja. Bo nawet za 10 lat będzie dobrze wyposażone, a zapewne stan będzie idealny.
Dlaczego akurat Sportsvan? Bo tata nie chciał SUV-a a chciał siedzieć wyżej niż w Jettcie.
Autobusu, znaczy VAN-a typu Touran tez nie chciał bo zbyt wysoki i zbyt długi. Wybór był oczywisty.
Dlaczego benzyna, bo niestety tata jeździ niezbyt dużo a różnica w cenie była spora.

Silnik: 1.4 TSI, benyznowy o mocy 150 koni,skrzynia 6 biegowa manualna

Kolor: Tungsten silver, srebrno-złoty metalic

Wyposażenie: wersja Highline z kilkoma dodatkami:

- Klimatyzacja Climatronic 2 strefowa

- ABS z EBV oczywiście ESP z ASR

- reflektory przednie bi-ksenonowe ze światłami do jazdy dziennej LED

- oryginalny system multimedialny Discover Pro, 8 cali, nawigacja z dyskiem SSD 60 GB,slot na 2 karty SD, 2 wejścia USB, 8 głośników (dostęp do usług Car-net, Mirror Link)

- 8 poduszek powietrznych (dodatkowo boczne tylne)

- 4 elektryczne szyby - z funkcją domykania z pilota

- tapicerka foteli z elementami z Alcantary i podłokietnik przedni z chłodzonym schowkiem

- aluminiowe listwy wykończeniowe, obramowania drzwi

- elektrycznie ustawiane lusterka - podgrzewane i składane

- pakiet zimowy: spryskiwacze reflektorów, podgrzewane dysze spryskiwaczy i podgrzewane fotele przednie

- oryginalny czujnik parkowania z tyłu i z przodu z wizualizacją

- kamera cofania szerokokątna

- trójramienna, multifunkcyjna kierownica skórzana

- kolorowy komputer pokładowy Premium

- aktywny tempomat ACC z radarem Front Assist

- podłokietnik z przodu (klimatyzowane schowki)

- skórzana kierownica, gałka zmiany biegów

- światła przeciwmgielne przednie

- oświetlenie wnętrza Ambiente, wykonane w technologii LED

- oryginalne alufelgi "Dover? 16 cali

- opony 205/55 R16 Michelin

- relingi dachowe chromowane

- funkcja ?Coming Home, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu

- autoalarm fabryczny

- instalacja telefoniczna Comfort



Przebieg 7.700 km (stan na październik 2016)
Volkswagen Golf Goal 1.9 TDI 105
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
Goal 1.9 TDI 105
Przebieg:
168 000 km
Moc silnika:
105 KM
158
komentarzy
24
zdjęcia w galerii
10
wpisów w blogu auta
16
zdjęć w blogu auta
Volkswagen Golf V z najpopularniejszym silnikiem 1.9 TDI 105 KM. Na szczęście bez filtra DPF :)

Kupiony z przebiegiem 67.000 km - sprowadzony z Niemiec jako auto prawie 3-letnie. W Polsce brak było egzemplarzy z wyposażeniem które mnie interesowało.

Samochód bezwypadkowy, kupiłem z przetartą prawą stroną - także niestety pomalowany cały bok. Ale nie uznaję to jako wypadek, poduszki OK, żaden element nadwozia nie był wymieniany (poszycia drzwi są wymienne)

Wersja wyposażenia GOAL, taka limitowana, wypuszczona ma Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Niemczech, trochę uboższa niż Comfortline - model 09/2006 czyli "po tzw" liftingu, rok modelowy '2007

WYPOSAŻENIE:

- KLIMATRONIK - 2 strefowy

- ABS z EBV - to elektroniczny rozdział siły hamowania.

- ASR - Układ antypoślizgowy ASR poprzez redukcję mocy silnika
zapobiega utracie przyczepności kół podczas przyspieszania.

- ESP - to elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.

- 6 PODUSZEK POWIETRZNYCH

- 4 EL.SZYBY - Z FUNKCJĄ DOMYKANIA Z PILOTA

- EL.LUSTERKA - PODGRZEWANE ALE NIE SKŁADANE

- PAKIET ZIMOWY: SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW, PODGRZEWANE DYSZE
SPRYSKIWACZY I PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE

- ALARM - DOKŁADANY - KLASA PROFESJONALNA

- KOMPUTER POKŁADOWY MFA

- TEMPOMAT

- PODŁOKIETNIK Z PRZODU (KLIMATYZOWANE SCHOWKI)

- SKÓRZANA KIEROWNICA, GAŁKA ZMIANY BIEGÓW

- HALOGENY PRZEDNIE

- CZUJNIK COFANIA TYŁ - CZYLI PARKTRONIC FABRYCZNY

- ORYGINALNE ALUFELGI "HOCKENHEIM 16 CALI - OPONY 205/55 R16 -
DUNLOP SP SPORT

- RADIO ORYGINALNE 2 DIN - RCD 300 Z ODTWARZANIEM PLIKÓW MP3
6 GŁOŚNIKÓW (WYMIENIŁEM PRZÓD I TYŁ NA BLAUPUNKT

Na sezon zimowy zakładam 15 calowe felgi stalowe :)

Auto ma wyposażenie o jakim marzyłem. No może jeszcze brakuje "kierownicy multifunkcyjnej". Czasami marzę też aby miał 130 koni, bo 105 furory nie robi. Ale zwycięzyła "wersja ekonomiczna-rozsądna", 105 wystarczy, chip tuning raczej odpada bo nie chce wykończyć dwumasu i sprzęgła i znowu wymieniać. No i nie wierzę aby po tym zabiegu nie palił co najmniej z 0,5 litra więcej (niektórzy twierdzą że 0,5 mniej)

Tuning - wiem czy warto inwestować dużą kasę... w kilkuletnie już auto. Chciałbym tylni zderzak z odblaskami od wersji R32 i przód od Jetty. Tylko takie auto nie seryjne później ciężko sprzedać, tylko młodzi użytkownicy to poważają, starsi "składaków" i wersje własne (np: tył golf, przód bora) odrzucają.

Koła - na polskie warunki 16 cali to optimum.


Oby jeździł bezawaryjnie i zawsze wyglądał "perfekcyjnie" :)

Dodałem w galerii najnowsze modyfikacje - zmiana oświetlenia wnętrza na LED-owe oraz zamontowaną nawigację Vw RNS 510



Przebieg 155.000 km (stan na październik 2016)
Byłe auta (4)
Volkswagen Jetta Comfortline 2.0 TDI 140
Marka:
Volkswagen
Model:
Jetta
Generacja:
V
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 TDI-CR
Nazwa auta:
Comfortline 2.0 TDI 140
Przebieg:
62 000 km
Moc silnika:
140 KM
45
komentarzy
14
zdjęć w galerii
1
wpis w blogu auta
1
zdjęcie w blogu auta
Zastanawiałem się od dawna czy dodać to auto do profilu.
Ale niektórzy jeśli jeżdżą czasem autem ojca i mają z nim do czynienia również dzielą się spostrzeżeniami na jego temat.
Zatem do kolekcji dołącza Vw Jetta mojego taty

Auto zastąpiło posiadanego wcześniej Vw Passata B5. Ten z kolei był z silnikiem benzynowym 1.6 w najuboższej wersji wyposażenia ale nowy, kupiony w salonie w1998 roku.
Ze względu na brak klimatyzacji i niemałe spalanie oraz niepotrzebny ojcu rozmiar został sprzedany w 2007 roku.
Następca mógł być tylko jeden ? zgrabny, kompaktowy, mały Passat czyli Vw Jetta.
Założyliśmy ze będzie to auto typu sedan, gdyż limuzyny z dużym bagażnikiem to klasa sama dla siebie. Tylko Niemcy są tak praktyczni że wolą Golfa od Jetty a to auto jednak bardziej prestiżowe choćby z wyglądu.
Jetta miał być w przeciwieństwie do Passata bardzo bogato wyposażona dlatego jak tylko nieco obniżono chore ceny pakietów skonfigurowaliśmy na specjalne zamówienie takie auto u dealera.
Do odbioru było gotowe w kwietniu 2008 roku
Świadomie wybraliśmy silnik diesla, no i mocną odmianę 2.0 TDI, nie wiedzieliśmy aż tak dużo o tym że nie jest zbyt udany ale wersja z 2008 roku o oznaczeniu BKD pozbawiona już była wady pękających głowic, wtryskiwacze sa Bosha a nie jak w Passacie Siemensa no i brak złowrogiego napędu pomy olejowej.
Jedno z ostatnich wydań bez filtra DPF.
O wyborze takiej wersji zadecydowała tez 6 biegowa skrzynia, niedostępna z silnikiem 1.9 TDI

WYPOSAŻENIE wersji COMFORTLINE:
- KLIMATRONIK - 2 strefowy
- ABS z EBV - to elektroniczny rozdział siły hamowania.
- ASR - Układ antypoślizgowy ASR
- ESP - to elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.
- 8 PODUSZEK POWIETRZNYCH (Dodatkowo boczne tylne)
- 4 EL.SZYBY - Z FUNKCJĄ DOMYKANIA Z PILOTA
- FOTELE Z WELUROWĄ TAPICERKĄ I PODŁOKIETNIK PRZEDNI
(chodzony schowek)
- ALUMINIOWE LISTWY WYKOŃCZENIOWE DRZWI
- EL.LUSTERKA - PODGRZEWANE I SKŁADANE
- PAKIET ZIMOWY: SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW, PODGRZEWANE DYSZE
SPRYSKIWACZY I PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- ORYGINALNY CZUJNIK PARKOWANIA Z TYŁU (przedni nie był dostępny)
- TRÓJRAMIENNA ? MULTIFUNKCYJNA? KIEROWNICA SKÓRZANA (rarytas)
- KOMPUTER POKŁADOWY MFA PLUS Z DUŻYM WYŚWIETLACZEM
- TEMPOMAT
- PODŁOKIETNIK Z PRZODU (KLIMATYZOWANE SCHOWKI)
- SKÓRZANA KIEROWNICA, GAŁKA ZMIANY BIEGÓW
- HALOGENY PRZEDNIE
- ORYGINALNE ALUFELGI "TORONTO? 16 CALI
- OPONY 205/55 R16 PIRELLI P7
- RADIO ORYGINALNE 2 DIN - RCD 300 (JUŻ Z MP3)
Z 8 GŁOŚNIKOWA INSTALACJĄ (gra poprawnie)
- DODATKOWO ZAŁOZONE OCHRONNE LISTWY BOCZNE
Z CHROMOWANYM PASKIEM (od Golfa w wersji Edition)

Na sezon zimowy 16 calowe koła z kołpakami i roczne opony Good Year ultra Grip 7
Auto ma wyposażenie o jakim marzyliśmy. No świateł ksenonowych, ale ojciec mało jeździ nocą, lampa kosztuje majątek a poza tym klosze są dymione i auto wygląda nieciekawie.



Auto zostało sprzedane w grudniu'2015 z przebiegiem 62.000 km
Volkswagen Touran Highline 1.9 TDI 105
Marka:
Volkswagen
Model:
Touran
Generacja:
I
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
Highline 1.9 TDI 105
Przebieg:
188 000 km
Moc silnika:
105 KM
45
komentarzy
10
zdjęć w galerii
4
wpisy w blogu auta
4
zdjęcia w blogu auta
No i wreszcie jest.
Miał być już wiosną ale jest późnym latem. To ?następca? Lanosa czyli auto mojej drugiej połówki. Miało być kombi, najpierw z gazem, później diesel.

A jest autobus bo kompaktowe kombi jest też za małe (wąskie i bagażnik mniejszy).
Tu mam do zasłoniętej rolety 695 litrów (dane producenta).
A auto jest tylko 20 centymetrów dłuższe niż vw Golf.

Kupiony w Niemczech od osoby prywatnej, pierwszy właściciel, z przebiegiem 120.000 km, nie młody bo z końca 2005 roku ale świetnie utrzymany, absolutnie bezwypadkowy (sprawdzony czujnikiem lakieru).
Z silnikiem rzecz jasna najlepszym bo 1.9 TDI o mocy zaledwie 105 koni ale za to z sześciobiegowa skrzynia manualną.
No i jak dla mnie rarytas bo nie ma cholernego filtra DPF a spełnia normy emisji spalin Euro 4

Kolor niestety nie w moim guście bo ciemny (widać kurz i każde micro ryski czy odpryski ale wyczyszczony powala (miał być jasny grafit ale auto używane to nie zawsze jest takie jak się chce w 100%-ach)

Co do wersji to jedyna możliwa aczkolwiek trudna do znalezienia, bo uboższe to albo mają nielakierowane klamki albo sa w środku trochę zbyt tandetnie wykończone (brak zamykanego schowka na klucz)
Udało się znaleźć Highline, czyli najbogatszą z kilkoma dodatkami


WYPOSAŻENIE:

- KLIMATRONIK - 2 strefowy
- ABS z EBV - to elektroniczny rozdział siły hamowania.
- ASR - Układ antypoślizgowy ASR poprzez redukcję mocy silnika
zapobiega utracie przyczepności kół podczas przyspieszania.
- ESP - to elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.
- 6 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4 EL.SZYBY - Z FUNKCJĄ DOMYKANIA Z PILOTA
- FOTELE SPORTOWE Z WELUROWĄ TAPICERKĄ I PODŁOKIETNIK PRZEDNI (chodzony schowek)
- ALUMINIOWE LISTWY WYKOŃCZENIOWE DRZWI
- EL.LUSTERKA - PODGRZEWANE ALE NIE SKŁADANE
-PAKIET ZIMOWY: SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW, PODGRZEWANE DYSZE
SPRYSKIWACZY I PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- TRÓJRAMIENNA ? MULTIFUNKCYJNA? KIEROWNICA SKÓRZANA (rarytas w Touranach do 2008 roku, zazwyczaj była okropna czteroramienna
- KOMPUTER POKŁADOWY MFA PLUS Z DUŻYM WYŚWIETLACZEM
- TEMPOMAT
- PODŁOKIETNIK Z PRZODU (KLIMATYZOWANE SCHOWKI)
- SKÓRZANA KIEROWNICA, GAŁKA ZMIANY BIEGÓW
- HALOGENY PRZEDNIE
- ORYGINALNE ALUFELGI "MUGELLO? 16 CALI - OPONY 205/55 R16 MICHELIN
- RADIO ORYGINALNE 2 DIN - RCD 300 (TYLKO CD BEZ MP3)
Z 8 GŁOŚNIKOWA INSTALACJĄ (gra poprawnie)
- DODATKOWO PRZYCIEMNIANE SZYBY Z TYŁU 65%
- RELINGI DACHOWE W KOLORZE SREBRNYM

Na sezon zimowy dostałem 15 calowe koła z kołpakami i roczne opony Vredestein Snowtrac


Auto ma wyposażenie o jakim marzyliśmy. No brakuje oryginalnego czujnika parkowania, a ja nie jestem zwolennikiem dokładanych, no ale trzeba będzie kupić coś dobrego i założyć (nie chiński za 100 zł).

Planowane zmiany:

wcześniej zmienimy auto na nowsze, tak jak będzie miało nie więcej niż 200.000 km


Przebieg 168.000 km (stan na październik 2016)
Daewoo Lanos 1.5 SE 100 KM LPG
Marka:
Daewoo
Model:
Lanos
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5 i 16V
Nazwa auta:
1.5 SE 100 KM LPG
Przebieg:
127 000 km
Moc silnika:
100 KM
66
komentarzy
9
zdjęć w galerii
7
wpisów w blogu auta
11
zdjęć w blogu auta
Auto które kupiliśmy w sierpniu 2011 roku. To Lanos mojej ukochanej.

Zostało sprzedane w październiku 2013 roku

Auta szukałem z pełnym przekonaniem że właśnie ma być lanos. Ludzie często miewają "mieszane odczucia" na wzmiankę o Daewoo Lanos.

Ale nasłuchałem się wiele opinii że Lanosy są "dobre do gazu" i lepsze silniki 16V niż Ecotec Opla, mój na razie oleju nie bierze.

Gaz "sekwencyjny" założyliśmy od razu po kupnie - przejechaliśmy ok 38.000 km i nie narzekam. Wszystko chodzi dobrze, samochód pali ok 8-9 litrów gazu. Koszt instalacji wyniósł 2.200 zł

Wersja sedan po zamontowaniu gazu w kole oferuje spory bagażnik, kolo zapasowe wozimy w pokrowcu za siedzeniem kierowcy bo tym autem nie jeżdżą nigdy więcej niż 3 osoby.

Auto jako 10 letnie, kupione od 1 właściciela, sprawdzone czujnikiem, nie malowane (jeśli byłby malowany więcej niż 1 element np: z przodu pewnie byłoby wypadkowe).

Oryginalny przebieg 117.000 km pozwolił na założenie gazu, myślę że gdyby auto miało przebieg taki jak większość oferowanych Lanosów czyli ok 190-220 tys. km gazu nie miałoby sensu zakładać.

Samochód jeździ obecnie głównie na terenie Niemiec, co wiąże się ze spora oszczędnością. Gaz kosztuje połowę ceny benzyny (0,77 centów).

Auto jest dynamiczne, 100 koni nawet przy dużym obciążeniu daje rade - o to chodziło.

Wyposażenie wersji SE (skromne):

- zderzaki w kolorze nadwozia i pełne oryginalne kołpaki
- światła przeciwmgielne z przodu
- brak ABS-u (strasznie mnie to bolało) ale egzemplarz był warty kupna jako jeden z nielicznych
- nie ma żadnej poduszki
- ale ma wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby z przodu
- centralny zamek (nie idzie dołożyć pilota)
- obrotomierz (niestety tańsze nie miały)
- radyjko (było jakieś kasetowe) ale dokupiłem Naviheaven na karty i USB) oraz 4 głośniki dobrej klasy bo były jakieś "papierowe"

Auto szybko znalazło nowego właściciela.
Opel Vectra Beauty 1.6 Ecotec 100
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
B
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 16V ECOTEC
Nazwa auta:
Beauty 1.6 Ecotec 100
Przebieg:
172 000 km
Moc silnika:
100 KM
18
komentarzy
6
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
To było auto kupione "na szybko" - fajne bo w miarę przestronne, miało klimatyzację, dosyć komfortowe.

Ale oprócz pięknego wyglądu i słynnych lusterek wielkim mankamentem opli sprzed 2000 roku była rdza - mój egzemplarz atakowała słabo-trochę nadkola. Brała też trochę olej. Sprzedałem auto bo miało 13 lat-bez przyszłości.

Następna miała być Astra III, w dieslu... nie łatwo było znaleźć egzemplarz z Climatronikiem... i udało się kupić Golfa 5 - nie żałuję,

Auto dopieszczone-wymienione opony, akumulator, alternator, świece, tłumik cały. Podmalowany (niestety, mała rdzawka na błotniku i rysa złośliwca na drzwiach)

I takie sprzedałem koledze bo chciał bardzo. Jest zadowolony i dalej jeździ.

Jak na dzisiejsze czasy w miarę ekonomiczne bo u mnie wystarczało ok 7-8 litrów na 100 km z klima. Nie polecam przerabiać tej wersji na gaz-bo 16V.

Brała ok. litr oleju na 10000 km

Auto bardziej komfortowe niż moje obecne ale "coś za coś"
Przyszłe auta (2)
Blog kierowcy (199)
Dodano: 29 dni temu, przez MaArek77
Z racji tego że to jedne z nielicznych targów samochodowych w Europie, chyba jedyne dostępnych dla nas Polaków (bo targi w Lipsku już się nie odbywają) pisze o nich, przypominam i zapraszam. ...
20 komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez MaArek77
Sprawa jak najbardziej na czasie. PROSZĘ PRZECZYTAĆ UWAŻNIE DO KOŃCA A W KOMENTARZACH TRZYMAĆ SIĘ TEMATU CZYLI PUNKTU TRZECIEGO. Dziękuję ! Nie będę starał się udowodnić że ...
28 komentarzy
Dodano: 2 miesiące temu, przez MaArek77
Dla zainteresowanych kontynuuje temat. Dla kogo kompaktowe Crossovery klasy premium sa nudne niech nie czyta. Korzystając z okazji pobytu w stolicy Wielkopolski i faktu ze dealer Jaguara i Volvo to ...
37 komentarzy
Dodano: 2 miesiące temu, przez MaArek77
Oprócz mojego ukochanego GTD mam na swoim profilu inne auta, te będące w rodzinie. Jednak nie poświęcam im tylu wpisów co swojemu głównemu pojazdowi. Także w kwestii formalnej mogę ...
18 komentarzy
Dodano: 2 miesiące temu, przez MaArek77
WSTĘP Całkiem przypadkowo przejeżdżając dzisiaj w sobotnie przedpołudnie obok małego salonu Mitsubishi położonego w wiosce nieopodal Hamburga zatrzymałem się aby obejrzeć najnowsze ...
40 komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji 13.12.2011
Liczba wystawionych komentarzy 6110
Liczba wystawionych ocen 288
Liczba wpisów w blogach aut 36
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 0
Liczba postów na forum 33
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: Volkswagen. Także skoda, auta z grupy VW oraz niemieckie
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: srebrny ... a jesli inne to tylko jasne (beżowy, grafit)
  • Ulubiona muzyka w samochodzie:
    Odp: Electro & synthpop głównie DEPECHE MODE
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: 1600 km - Polska-Francja (jej południe)
  • Podróż marzeń autem:
    Odp: zwiedzić połudie Europy kabrioletem-Francja, Włochy, Hiszpania
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Climatronic, dobre Radio
  • Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
    Odp: jest wiele takich aut ;)
Kierowca MaArek77 należy do 5 grup:
Znajomi (20)
Najnowsze blogi
Dodano: 14 godzin temu, przez SzarnaMamba
Cześć i czołem , dawno nic nie pisałam. Brak czasu, brak weny. 30 marca minęły dokładnie 2 lata od momentu zakupu złotego Yarisa. I wiecie co? Generalnie nuda, nuda, nuda, nuda po tylu ...
5 komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez piotrlct
No i stało się. Po 8 tys km Toyota zaliczyła pierwszą wpadkę. Zaczęło się od miłej rozmowy ze starszym panem 2 kwietnia, który pytał mnie jak się sprawuje Corolla, ile pali i takie tam. ...
19 komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez grzesio70
Kupiona w lutym 2018 po długich poszukiwaniach i tysiącach kilometrów po kraju. Tyle aut jeszcze nie obejrzałem podczas żadnych poszukiwań jak tym razem... W ramach ciekawostki dodam że do ...
31 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl