Tutaj jesteś:
Kierowca giernal
Profil kierowcy giernal
PRZEBIEG
4955
OBROTY
giernal
POS
19 lat za kółkiem
Ostrów Wlkp.
Ostrów Wlkp.
offline (ostatnio widziano 8 godzin temu)
zarejestrowany od 14 lat
16188 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 237
16188 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 237
Prawie trzydziestoletni pasjonat samochodów o dużej wiedzy motoryzacyjnej i niewiele mniejszym doświadczeniu w eksploatacji aut.
więcej »
Obecne auta (2)
Opel Astra "Tłuczek"
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
H
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 TWINPORT ecoFLEX
Nazwa auta:
"Tłuczek"
Przebieg:
170 065 km
Dacia Duster "Eliasz"
Marka:
Dacia
Model:
Duster
Generacja:
I
Nadwozie:
SUV
Silnik:
1.6 16V
Nazwa auta:
"Eliasz"
Przebieg:
95 904 km
Byłe auta (3)
Peugeot 207 "Peżok"
Marka:
Peugeot
Model:
207
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4 VTi
Nazwa auta:
"Peżok"
Przebieg:
142 135 km
Moc silnika:
95 KM
Zakupiony poniekąd przez przypadek Peugeot 207, będący następcą doskonale wszystkim znanego "Mruczusia".
"Peżok" posiada 95-konny silnik benzynowy (będący wspólnym dziełem PSA i BMW), dwustefowy climatronic, 6 poduszek powietrznych, ABS, tempomat, czujnik deszczu, alufelgi i wiele innych gadżetów podnoszących bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Zdjęcia przedstawiają całość uszkodzeń z jakimi "207-ka" została sprowadzona z Francji.
"Peżok" posiada 95-konny silnik benzynowy (będący wspólnym dziełem PSA i BMW), dwustefowy climatronic, 6 poduszek powietrznych, ABS, tempomat, czujnik deszczu, alufelgi i wiele innych gadżetów podnoszących bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Zdjęcia przedstawiają całość uszkodzeń z jakimi "207-ka" została sprowadzona z Francji.
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Przebieg:
51 127 km
Moc silnika:
24 KM
Wyprodukowany w Tychach Polski Fiat 126p, który jako tzw. odrzut z eksportu trafił do Polmozbytu we Wrześni, skąd w marcu 1988 r. został zakupiony przez moich rodziców z symbolicznym przebiegiem 8 km. Jego znakiem rozpoznawczym był charakterystyczny kolor lakieru ”Grigio Oslo” oraz nietypowa dla wersji ”FL” karoseria przewidziana dla ”Maluchów” z lat 1977-1984.
W trakcie niespełna dwóch dekad mało intensywnej eksploatacji przejechał zaledwie 51 tys. km, a mimo to nie grzeszył bezawaryjnością. Na ogół borykał się z drobnymi i tanimi usterkami, choć niektóre były na tyle poważne, że istotnie zagrażały bezpieczeństwu podróżowania.
Po pomyślnym przygotowaniu mnie do kursu prawa jazdy za symboliczne 220 zł odsprzedany został kuzynce, która nie szczędząc serca oraz grosza zafundowała mu drugą młodość.
Efekty gruntownej renowacji nie przetrwały jednak długo, gdyż kolejnymi jego posiadaczami stali się młodzi ”rajdowcy”, będący miłośnikami donośnego brzmienia car-audio. Ci brutalnie testując wytrzymałość PRL-owskiej konstrukcji nie potrzebowali dużo czasu, by naruszyć dotychczasową bezwypadkowość pojazdu.
Niewiele później ”mały Fiat” trafił jeszcze w ręce lokalnego lakiernika, który kontynuując dzieło zniszczenia szybko doprowadził go do opłakanego stanu, mającego swój ponury finał na złomowisku.
W trakcie niespełna dwóch dekad mało intensywnej eksploatacji przejechał zaledwie 51 tys. km, a mimo to nie grzeszył bezawaryjnością. Na ogół borykał się z drobnymi i tanimi usterkami, choć niektóre były na tyle poważne, że istotnie zagrażały bezpieczeństwu podróżowania.
Po pomyślnym przygotowaniu mnie do kursu prawa jazdy za symboliczne 220 zł odsprzedany został kuzynce, która nie szczędząc serca oraz grosza zafundowała mu drugą młodość.
Efekty gruntownej renowacji nie przetrwały jednak długo, gdyż kolejnymi jego posiadaczami stali się młodzi ”rajdowcy”, będący miłośnikami donośnego brzmienia car-audio. Ci brutalnie testując wytrzymałość PRL-owskiej konstrukcji nie potrzebowali dużo czasu, by naruszyć dotychczasową bezwypadkowość pojazdu.
Niewiele później ”mały Fiat” trafił jeszcze w ręce lokalnego lakiernika, który kontynuując dzieło zniszczenia szybko doprowadził go do opłakanego stanu, mającego swój ponury finał na złomowisku.
Volkswagen Polo "Mruczuś"
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i
Nazwa auta:
"Mruczuś"
Przebieg:
132 226 km
Będąc użytkownikiem pełnoletniego ?Malucha? stwierdziłem, iż w końcu nadszedł czas, by zamienić go na jakiś większy i bardziej komfortowy samochód. Podczas kilkumiesięcznych poszukiwań zwiedziłem wiele lokalnych komisów i przejrzałem setki ogłoszeń motoryzacyjnych, ale niczym konkretnym to nie zaowocowało. Poważnie przymierzałem się nawet do paru odmiennych aut segmentu B i C, jednak zawsze coś stanęło na drodze sfinalizowania transakcji. Stąd też poziom mojego zniechęcenia oraz zwątpienia osiągnął bardzo wysoki poziom.
Gdy 18.06.2006 r. po raz kolejny usłyszałem propozycję oględzin Volkswagena Polo III, którego zdjęcia wielokrotnie przeglądałem, nie miałem już sił ponownie odmawiać i dla świętego spokoju udałem się do miejsca jego postoju. Jadąc tam byłem absolutnie przekonany, że i tak go nie kupię, bo posiada trzydrzwiowe nadwozie, a mój nowy nabytek miał służyć jako środek transportu czteroosobowej rodziny. Niemniej jednak po kilku chwilach diametralnie zmieniłem swój osąd. Brak drugiej pary drzwi był rekompensowany poprzez niski przebieg, bogate wyposażenie, atrakcyjny wygląd oraz przystępną cenę. Analizując spokojnie wszystkie przesłanki, podjąłem decyzję o zakupie małego VW i po 31 dniach oficjalnie stałem się jego posiadaczem.
Dziś z perspektywy czasu pozytywnie oceniam podjęte wówczas rozstrzygnięcie. W zamian za dbałość i umiarkowaną eksploatację, auto odwdzięczało się stosunkowo niewielką awaryjnością oraz czystą przyjemnością z jazdy. Aczkolwiek najmilsze były chwile, kiedy otrzymywałem oferty sprzedaży lub słowa pochwały od nieznanych mi osób, mimo że 6N-ka lata swojej młodości miała już dawno za sobą?
Gdy 18.06.2006 r. po raz kolejny usłyszałem propozycję oględzin Volkswagena Polo III, którego zdjęcia wielokrotnie przeglądałem, nie miałem już sił ponownie odmawiać i dla świętego spokoju udałem się do miejsca jego postoju. Jadąc tam byłem absolutnie przekonany, że i tak go nie kupię, bo posiada trzydrzwiowe nadwozie, a mój nowy nabytek miał służyć jako środek transportu czteroosobowej rodziny. Niemniej jednak po kilku chwilach diametralnie zmieniłem swój osąd. Brak drugiej pary drzwi był rekompensowany poprzez niski przebieg, bogate wyposażenie, atrakcyjny wygląd oraz przystępną cenę. Analizując spokojnie wszystkie przesłanki, podjąłem decyzję o zakupie małego VW i po 31 dniach oficjalnie stałem się jego posiadaczem.
Dziś z perspektywy czasu pozytywnie oceniam podjęte wówczas rozstrzygnięcie. W zamian za dbałość i umiarkowaną eksploatację, auto odwdzięczało się stosunkowo niewielką awaryjnością oraz czystą przyjemnością z jazdy. Aczkolwiek najmilsze były chwile, kiedy otrzymywałem oferty sprzedaży lub słowa pochwały od nieznanych mi osób, mimo że 6N-ka lata swojej młodości miała już dawno za sobą?
Blog kierowcy (105)
Dotyczy: Dacia Duster "Eliasz"
Dodano: 4 dni temu, przez
giernal
Podczas dzisiejszego powrotu z Łodzi tuż przed tankowaniem na jednej z kaliskich stacji benzynowych licznik Dustera wyświetlił przebieg 95 903 km oznaczający, iż niemal dokładnie w 50 miesięcy ...
31
komentarzy
Dotyczy: Peugeot 207 "Peżok"
Dodano: 20 dni temu, przez
giernal
Pamiętając, że co roku w kwietniu udawałem się "Peżokiem" na przegląd rejestracyjny postanowiłem przejrzeć państwowe systemy informatyczne w poszukiwaniu nowego wpisu z SKP.
Zgodnie z ...
64
komentarze
Dotyczy: Opel Astra "Tłuczek"
Dodano: 3 miesiące temu, przez
giernal
Trudno uwierzyć, że już dziś mijają trzy miesiące odkąd złożyłem podpis na fakturze dokumentującej zakup Astry. W tym czasie przejechałem nią 1265 km, przeprowadziłem wiele mniej lub ...
26
komentarzy
Dotyczy: Dacia Duster "Eliasz"
Dodano: 3 miesiące temu, przez
giernal
Wzorem ubiegłorocznego wpisu i tym razem podsumuję minione dwanaście miesięcy, a w szczególności końcowe pięć, jeszcze nieopisane na łamach aWc.
Niewątpliwie największym zaskoczeniem ...
21
komentarzy
Dotyczy: Opel Astra "Tłuczek"
Dodano: 5 miesięcy temu, przez
giernal
Wraz z nadejściem lipca moja żona rozpoczęła kurs na prawo jazdy kategorii B, który zrealizowała w szybkim tempie, gdyż już przeszło dwa miesiące później uzyskała uprawnienia wskutek ...
24
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 06.07.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 7154 |
Liczba wystawionych ocen | 237 |
Liczba wpisów w blogach aut | 97 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 134 |
Znajomi (30)
Najnowsze blogi
Dodano: 3 godziny temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
Dodano: 2 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
10
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
w końcu dobiega końca cała ta sytuacja z nierówną pracą silnika na biegu jałowym
co było zrobione od pojawienia się tego problemu w styczniu 2024 po czyszczeniu wtrysków TEC 2000 i czy ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych