Tutaj jesteś:
Kierowca pafka
Profil kierowcy pafka
PRZEBIEG
2512
OBROTY
pafka
DSW
19 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 1 rok temu)
zarejestrowany od 17 lat, 3 miesięcy i 6 dni
27546 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 27579
27546 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 27579
Wcześniej jeździł:
Dacia Duster [2022],
Renault Clio [2022],
Dacia Sandero [2021],
Renault Clio [2021],
Renault Clio [2021],
Opel Astra [2015-2017] *,
Opel Astra [2014-2015] *,
Renault Megane [2014],
Peugeot RCZ (testowy),
Alfa Romeo Brera [2010-2012],
Fiat Cinquecento [2005-2007],
Opel Tigra [2006-2012]
Obecne auta (3)
Dacia Sandero [2023]
Marka:
Dacia
Model:
Sandero
Generacja:
III
Nadwozie:
Stepway
Silnik:
1.0 TCe ECO-G
Nazwa auta:
[2023]
Przebieg:
10 738 km
Moc silnika:
100 KM
Alfa Romeo GT [2016-...]
Marka:
Alfa Romeo
Model:
GT
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.9 MultiJet 16v
Nazwa auta:
[2016-...]
Przebieg:
265 823 km
Moc silnika:
170 KM
Moja trzecia Alfa, a druga GT - ta marka mnie zdobyła na maksa, haha.
Trafiła mi się perełka - nie dość, że w bardzo rzadkim kolorze, to jeszcze rzadka topowa wersja wyposażenia Quadrifoglio Verde (QV).
Istotniejsze różnice w porównaniu do "czerwonej":
NA PLUS
- 170 KM (20 KM więcej)
- mechaniczna szpera (Q2)
- i trochę drobiazgów (przycisk sport, czerwone zaciski, czujnik deszczu, zmieniarka CD)
NA MINUS
- brak ksenonów
Szczegółowe wyposażenie:
ALFA GT 1.9 JTD 170 KM WERSJA QUADRIFOGLIO VERDE (QV)
Ważniejsze wyposażenie:
- mechaniczna szpera Q2
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- nagłośnienie Bose ze zmieniarką CD na 10 płyt
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- czujnik deszczu, czujnik zaparowania szyby, czujnik jakości powietrza
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm
Maksymalna moc: 170 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 330 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 216 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
Trafiła mi się perełka - nie dość, że w bardzo rzadkim kolorze, to jeszcze rzadka topowa wersja wyposażenia Quadrifoglio Verde (QV).
Istotniejsze różnice w porównaniu do "czerwonej":
NA PLUS
- 170 KM (20 KM więcej)
- mechaniczna szpera (Q2)
- i trochę drobiazgów (przycisk sport, czerwone zaciski, czujnik deszczu, zmieniarka CD)
NA MINUS
- brak ksenonów
Szczegółowe wyposażenie:
ALFA GT 1.9 JTD 170 KM WERSJA QUADRIFOGLIO VERDE (QV)
Ważniejsze wyposażenie:
- mechaniczna szpera Q2
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- nagłośnienie Bose ze zmieniarką CD na 10 płyt
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- czujnik deszczu, czujnik zaparowania szyby, czujnik jakości powietrza
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm
Maksymalna moc: 170 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 330 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 216 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
Alfa Romeo GT [2014-...]
Marka:
Alfa Romeo
Model:
GT
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.9 MultiJet 16v
Nazwa auta:
[2014-...]
Przebieg:
254 711 km
Moc silnika:
150 KM
Alfa GT od zawsze mi się podobała, przed zakupem Brery i o GT myślałem. Wtedy wybrałem Brerę, teraz pragnąłem GT. I oto jest.
Mam nadzieję, że da mi tyle satysfakcji co Brera, i że nie doprowadzi mnie do bankructwa.
Ta Alfa to dla mnie dużo nowości: pierwszy diesel, pierwsze skóry, pierwsze ksenony, pierwsze moje auto z tej klasy nagłośnieniem.
ALFA GT 1.9 JTD 150 KM WERSJA DISTINCTIVE
Ważniejsze wyposażenie:
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- ksenony
- nagłośnienie Bose
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- trudny dostęp do żarówek reflektorów
- trzeszczące plastiki
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm?
Maksymalna moc: 150 KM @ 4000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 305 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 209 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Alfa GT była produkowana w latach 2004-2010, w zakładzie w Pomigliano d'Arco. Z taśm fabryki wyjechało 80 832 sztuk tego auta.
Mam nadzieję, że da mi tyle satysfakcji co Brera, i że nie doprowadzi mnie do bankructwa.
Ta Alfa to dla mnie dużo nowości: pierwszy diesel, pierwsze skóry, pierwsze ksenony, pierwsze moje auto z tej klasy nagłośnieniem.
ALFA GT 1.9 JTD 150 KM WERSJA DISTINCTIVE
Ważniejsze wyposażenie:
- poduszki powietrzne 6x
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka
- fotel kierowcy i pasażera podgrzewany, z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- ksenony
- nagłośnienie Bose
- radio CD z MP3 ze sterowaniem w kierownicy
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- silnik (oszczędny i dynamiczny)
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przyjemne w dotyku wykończenie wnętrza
MINUSY:
- trudny dostęp do żarówek reflektorów
- trzeszczące plastiki
- duży promień zawracania
- umiejscowienie podłokietnika (utrudniony dostęp do hamulca ręcznego)
- brak pokrętła do regulacji głośności radia (są przyciski)
DANE TECHNICZNE:
Silnik: diesel, 1910 cm?
Maksymalna moc: 150 KM @ 4000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 305 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 209 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 8,7 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,4 l/100 km
- tryb mieszany: 6,7 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4489 mm
- szerokość: 1763 mm
- wysokość: 1366 mm
Pojemność bagażnika: 320/905 litrów
Średnica zawracania: 11,5 metra
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Alfa GT była produkowana w latach 2004-2010, w zakładzie w Pomigliano d'Arco. Z taśm fabryki wyjechało 80 832 sztuk tego auta.
Byłe auta (12)
Dacia Duster [2022]
Marka:
Dacia
Model:
Duster
Generacja:
II
Nadwozie:
SUV Facelifting
Silnik:
1.0 TCe ECO-G
Nazwa auta:
[2022]
Przebieg:
17 378 km
Kolejne auto w najmie pracowniczym, tym razem Dacia Duster, z bardzo dla mnie ważną instalacją LPG. Wersja Prestige z grzanymi fotelami i keyless entry, w kolorze niebieski iron.
Renault Clio [2022]
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.0 TCE 100 LPG
Nazwa auta:
[2022]
Przebieg:
17 375 km
Moc silnika:
100 KM
Kolejne Clio w najmie pracowniczym, identyczne jak poprzednie tylko tym razem w najgorszym możliwym kolorze - czarnym.
W moim użytkowaniu od marca do sierpnia 2022, przejechałem nim 17 823 km, z rekordowo niskim dla mnie średnim zużyciem LPG 6,0 l/100 km.
W moim użytkowaniu od marca do sierpnia 2022, przejechałem nim 17 823 km, z rekordowo niskim dla mnie średnim zużyciem LPG 6,0 l/100 km.
Dacia Sandero [2021]
Marka:
Dacia
Model:
Sandero
Generacja:
III
Nadwozie:
Stepway
Silnik:
1.0 TCe LPG
Nazwa auta:
[2021]
Przebieg:
17 332 km
Renault Clio [2021]
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.0 TCE 100 LPG
Nazwa auta:
[2021]
Przebieg:
10 000 km
Moc silnika:
100 KM
Kolejne Clio w najmie pracowniczym, identyczne jak poprzednie tylko nie białe a srebrne.
W moim użytkowaniu od czerwca do lipca 2021, przejechałem nim 6 000 km, średnie zużycie LPG identyczne jak wcześniejsze, czyli 6,3 l/100 km.
W moim użytkowaniu od czerwca do lipca 2021, przejechałem nim 6 000 km, średnie zużycie LPG identyczne jak wcześniejsze, czyli 6,3 l/100 km.
Renault Clio [2021]
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.0 TCE 100 LPG
Nazwa auta:
[2021]
Przebieg:
9 301 km
Moc silnika:
100 KM
Auto w najmie pracowniczym, do tłuczenia kilometrów. To czego od niego wymagam to ma być bezawaryjne i tanie w eksploatacji. Silnik TCe 100 LPG spełnia te kryteria, do tego jest całkiem dynamiczny.
Auto w wyposażeniu Zen, posiada to co dla mnie najistotniejsze, z systemem multimedialnym na czele - mapy google i spotify to dla mnie bardzo ważne elementy wyposażenia.
Autem jeździłem od marca 2021 do czerwca 2021, przejechałem w tym czasie 9 824 km, średnie zużycie LPG to 6,3 l/100 km.
Auto w wyposażeniu Zen, posiada to co dla mnie najistotniejsze, z systemem multimedialnym na czele - mapy google i spotify to dla mnie bardzo ważne elementy wyposażenia.
Autem jeździłem od marca 2021 do czerwca 2021, przejechałem w tym czasie 9 824 km, średnie zużycie LPG to 6,3 l/100 km.
Opel Astra [2015-2017] *
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
G
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.2 16V
Nazwa auta:
[2015-2017] *
Przebieg:
182 141 km
Moc silnika:
147 KM
* Auto mojej połowicy.
Opel Astra Coupe, czyli Astra G w nadwoziu coupe zaprojektowanym przez biuro Bertone.
Samochód w wersji limitowanej Linea Blue, charakteryzującej się dwukolorową tapicerką (czarna skóra/niebieska alkantara)oraz 17-calowymi felgami Zender.
OPEL ASTRA COUPE 2.2 16V 147 KM LINEA BLUE
Ważniejsze wyposażenie:
- poduszki powietrzne
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna
- tapicerka skóra/alkantara
- fotel kierowcy i pasażera z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- radio CD ze sterowaniem w kierownicy
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- dynamiczny silnik
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przestronne wnętrze
MINUSY:
- trzeszczące plastiki
- brak odtwarzacza plików mp3
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzyna, 2198 cm3
Maksymalna moc: 147 KM @ 5800 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 203 Nm @ 4000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 sekundy
Prędkość maksymalna: 218 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 11,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 6,1 l/100 km
- tryb mieszany: 8,2 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4267 mm
- szerokość: 1709 mm
- wysokość: 1390 mm
Pojemność bagażnika: 460/1150 litrów
Średnica zawracania: 10,8 metra
Opel Astra Coupe, czyli Astra G w nadwoziu coupe zaprojektowanym przez biuro Bertone.
Samochód w wersji limitowanej Linea Blue, charakteryzującej się dwukolorową tapicerką (czarna skóra/niebieska alkantara)oraz 17-calowymi felgami Zender.
OPEL ASTRA COUPE 2.2 16V 147 KM LINEA BLUE
Ważniejsze wyposażenie:
- poduszki powietrzne
- ESP, ASR, ABS
- klimatyzacja automatyczna
- tapicerka skóra/alkantara
- fotel kierowcy i pasażera z regulowaną lędźwiową częścią oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- radio CD ze sterowaniem w kierownicy
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- tempomat
- komputer pokładowy
- obrotomierz
PLUSY:
- design
- dynamiczny silnik
- właściwości jezdne
- bogate wyposażenie
- wygodne fotele z dobrym trzymaniem bocznym
- przestronne wnętrze
MINUSY:
- trzeszczące plastiki
- brak odtwarzacza plików mp3
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzyna, 2198 cm3
Maksymalna moc: 147 KM @ 5800 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 203 Nm @ 4000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 sekundy
Prędkość maksymalna: 218 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 11,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 6,1 l/100 km
- tryb mieszany: 8,2 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4267 mm
- szerokość: 1709 mm
- wysokość: 1390 mm
Pojemność bagażnika: 460/1150 litrów
Średnica zawracania: 10,8 metra
Opel Astra [2014-2015] *
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
F
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4 i
Nazwa auta:
[2014-2015] *
Przebieg:
163 728 km
Moc silnika:
60 KM
* Nie moje auto, ale regularnie przeze mnie użytkowane.
Samochód praktycznie bezawaryjny, ze względu na gaz bardzo ekonomiczny, ale silnik nie najlepiej radzi sobie z autem - jednym słowem z tym silnikiem Astra jest mułem.
Samochód praktycznie bezawaryjny, ze względu na gaz bardzo ekonomiczny, ale silnik nie najlepiej radzi sobie z autem - jednym słowem z tym silnikiem Astra jest mułem.
Renault Megane [2014]
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4
Nazwa auta:
[2014]
Przebieg:
223 384 km
Moc silnika:
75 KM
Auto kupione w błyskawicznym tempie, gdyż potrzebowałem go na już. Dobra cena zachęcała do kupna, podobnie jak zadowalający stan wizualny jak i techniczny.
Samochód kompletnie nie z mojej motoryzacyjnej bajki, miał mi służyć tylko kilka miesięcy. I tak też właśnie było - jeździłem nim zaledwie 4 miesiące, kolejne 3 już stała nieużywana.
Auto które miałem najkrócej, i przejechałem nim zdecydowanie najmniej, bo tylko 2,5 tys. km.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- 2x poduszka powietrzna
- elektrycznie sterowane przednie szyby
- ABS
- wspomaganie
- centralny zamek
- autoalarm
- obrotomierz
- kolumna kierownicy regulowana
- fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska oraz lędźwiową częścią oparcia
- roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby
PLUSY:
- duży bagażnik
- sporo miejsca wewnątrz
- dosyć bogate wyposażenie
MINUSY:
- niska kultura pracy silnika
- mała elastyczność silnika
- korozja
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, 1598 cm?
Maksymalna moc: 75 KM @ 5000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 130 Nm @ 3400 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,9 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 175 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 9,0 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,2 l/100 km
- tryb mieszany: 7,5 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4400 mm
- szerokość: 1699 mm
- wysokość: 1420 mm
Pojemność bagażnika: 510/1310 litrów
Średnica zawracania: 10,8 metra
Meganką przejechałem 2 569 km.
Samochód kompletnie nie z mojej motoryzacyjnej bajki, miał mi służyć tylko kilka miesięcy. I tak też właśnie było - jeździłem nim zaledwie 4 miesiące, kolejne 3 już stała nieużywana.
Auto które miałem najkrócej, i przejechałem nim zdecydowanie najmniej, bo tylko 2,5 tys. km.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- 2x poduszka powietrzna
- elektrycznie sterowane przednie szyby
- ABS
- wspomaganie
- centralny zamek
- autoalarm
- obrotomierz
- kolumna kierownicy regulowana
- fotel kierowcy z regulowaną wysokością siedziska oraz lędźwiową częścią oparcia
- roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby
PLUSY:
- duży bagażnik
- sporo miejsca wewnątrz
- dosyć bogate wyposażenie
MINUSY:
- niska kultura pracy silnika
- mała elastyczność silnika
- korozja
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, 1598 cm?
Maksymalna moc: 75 KM @ 5000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 130 Nm @ 3400 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,9 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h:
Prędkość maksymalna: 175 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 9,0 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,2 l/100 km
- tryb mieszany: 7,5 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4400 mm
- szerokość: 1699 mm
- wysokość: 1420 mm
Pojemność bagażnika: 510/1310 litrów
Średnica zawracania: 10,8 metra
Meganką przejechałem 2 569 km.
Peugeot RCZ (testowy)
Marka:
Peugeot
Model:
RCZ
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0L HDI FAP
Nazwa auta:
(testowy)
Przebieg:
17 440 km
Moc silnika:
163 KM
AUTO NIE BYŁO MOJE, ALE PRZEZ 24 GODZINY BYŁO W MOICH RĘKACH.
Jest to tak rzadki model, że postanowiłem założyć jego profil, by podzielić się wrażeniami z kilkunastu godzin jazdy i kilkuset przejechanych kilometrów.
Jak dla mnie jest to kapitalne auto - o świetnym wyglądzie, i znakomitych właściwościach jezdnych. Wyśmienicie wywiązuje się z zadania do którego zostało stworzone, czyli z dawania frajdy z jazdy.
Największe wady? Drobiazgi, które trochę psują bardzo dobry obraz tego wyjątkowego auta. W moim egzemplarzu było to katastrofalne mocowanie i jakość niektórych plastików: latające i trzeszczące uchwyty zamykania obu drzwi, to samo było ze środkowym tunelem. Ten tunel środkowy i kieszenie na drzwiach zrobione z tandetnego plastiku. Do tego zardzewiałe oba zaciski na przednich hamulcach.
Nie przekonał mnie też do siebie silnik - prawdopodobnie 200-konna benzyna w 100% by mnie zadowoliła.
ZALETY:
- design
- właściwości jezdne
- niskie zużycie paliwa
- dźwięk silnika (ten diesel ma naprawdę przyjemny dźwięk)
WADY:
- kiepska jakość i montaż niektórych plastików
- rdzewiejące zaciski przednich hamulców
- słaba elastyczność silnika do 2,5 tys obr/min
DANE TECHNICZNE:
Silnik: turbo diesel, 1997 cm³
Maksymalna moc: 163 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 36,9 metra
Prędkość maksymalna: 220 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 6,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 4,5 l/100 km
- tryb mieszany: 5,3 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4287 mm
- szerokość: 1845 mm
- wysokość: 1362 mm
Pojemność bagażnika: 321/639 litrów
Średnica zawracania: 11,3 metra
RCZ-em przejechałem 575 km.
Jest to tak rzadki model, że postanowiłem założyć jego profil, by podzielić się wrażeniami z kilkunastu godzin jazdy i kilkuset przejechanych kilometrów.
Jak dla mnie jest to kapitalne auto - o świetnym wyglądzie, i znakomitych właściwościach jezdnych. Wyśmienicie wywiązuje się z zadania do którego zostało stworzone, czyli z dawania frajdy z jazdy.
Największe wady? Drobiazgi, które trochę psują bardzo dobry obraz tego wyjątkowego auta. W moim egzemplarzu było to katastrofalne mocowanie i jakość niektórych plastików: latające i trzeszczące uchwyty zamykania obu drzwi, to samo było ze środkowym tunelem. Ten tunel środkowy i kieszenie na drzwiach zrobione z tandetnego plastiku. Do tego zardzewiałe oba zaciski na przednich hamulcach.
Nie przekonał mnie też do siebie silnik - prawdopodobnie 200-konna benzyna w 100% by mnie zadowoliła.
ZALETY:
- design
- właściwości jezdne
- niskie zużycie paliwa
- dźwięk silnika (ten diesel ma naprawdę przyjemny dźwięk)
WADY:
- kiepska jakość i montaż niektórych plastików
- rdzewiejące zaciski przednich hamulców
- słaba elastyczność silnika do 2,5 tys obr/min
DANE TECHNICZNE:
Silnik: turbo diesel, 1997 cm³
Maksymalna moc: 163 KM @ 3750 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm @ 2000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 36,9 metra
Prędkość maksymalna: 220 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 6,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 4,5 l/100 km
- tryb mieszany: 5,3 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4287 mm
- szerokość: 1845 mm
- wysokość: 1362 mm
Pojemność bagażnika: 321/639 litrów
Średnica zawracania: 11,3 metra
RCZ-em przejechałem 575 km.
Alfa Romeo Brera [2010-2012]
Marka:
Alfa Romeo
Model:
Brera
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1750 TBi 16v
Nazwa auta:
[2010-2012]
Przebieg:
14 618 km
Moc silnika:
210 KM
We wrześniu 2008 roku, zachęcony bardzo pozytywnymi opiniami w prasie, pojechałem do salonu Alfy zobaczyć właśnie wchodzący do sprzedaży model MiTo. Autko bardzo fajne, ale poczułem lekki niedosyt - to nie jest samochód dla mnie... Natomiast to, co zobaczyłem obok, zwaliło mnie z nóg! Szczęka mi opadła, i tak zostało mi do dzisiaj... Niesamowity samochód! Chodziłem dookoła i podziwiałem z wszystkich stron. I ten kolor - "Rosso Alfa"! Coś wspaniałego! Tak, to było to - taki samochód spełniałby moje wszystkie motoryzacyjne oczekiwania. Od tamtej chwili Brera stała się moją obsesją, potem spełnionym, niewiarygodnym marzeniem, a teraz już tylko pięknym wspomnieniem...
Ważniejsze wyposażenie:
- 7 poduszek powietrznych
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
- szyby sterowane elektrycznie
- system stabilizacji kontroli jazdy VDC (ESP) z ABS, ASR i Brake Assistant
- tempomat (Cruise Control)
PLUSY:
- atrakcyjny design (zarówno karoserii jak i wnętrza)
- elastyczny silnik, ochoczo wchodzący na wyższe obroty
- bardzo dobre hamulce
- pewne prowadzenie, wysoka stabilność na drodze
- komunikatywny układ kierowniczy
- precyzyjna skrzynia biegów
- wykończenie wnętrza dobrej jakości (przyjemne w dotyku miękkie tworzywa)
- dosyć bogate wyposażenie (zarówno w zakresie bezpieczeństwa jak i komfortu)
- dobrze oświetlające drogę światła
- szeroki zakres ustawień kierownicy oraz fotela kierowcy
MINUSY:
- bardzo delikatny lakier
- brak rasowego dźwięku silnika lub wydechu
- brak w standardowym wyposażeniu odtwarzacza plików MP3
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, turbodoładowany, 1742 cm?
Maksymalna moc: 210 KM @ 5400 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 344 Nm @ 2800 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,7 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 35,3 metra
Prędkość maksymalna: 235 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 11,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 6,0 l/100 km
- tryb mieszany: 8,1 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4410 mm
- szerokość: 1830 mm
- wysokość: 1341 mm
Pojemność bagażnika: 300/610 litrów
Średnica zawracania: 10,7 metra
Alfa Brera - arcydzieło Giorgetto Giugiaro, jednego z największych włoskich stylistów - zdobyła szereg prestiżowych nagród:
- Tytuł "Best of Show" nadawany przez czasopismo Autoweek (jeszcze jako auto studyjne w Genewie) w 2002 r.
- Tytuł "Best of Show" w kategorii "prototypy" na organizowanym we Włoszech konkursie Villa d?Este Concorso D?Eleganze
- Tytuł "Najbardziej Fascynujący Samochód" na Super Car Rally 2002 (rajdzie odbywającym się na trasie Paryż-Monte Carlo)
- Jeden z najbardziej eleganckich samochodów świata w konkursie Bibendum Challenge 2002
- Tytuł najseksowniejszego auta w konkursie polskiej edycji Playboya 2006
- Tytuł "European Car of The Year 2007"w Japonii. Ta prestiżowa nagroda została przyznana przez jury JAHFA ...
- Najlepszym samochód sportowy/coupe roku 2007, w corocznym konkursie magazynu What Diesel Car?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Alfa Brera była produkowana od grudnia 2005 roku do 15 października 2010, w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu, na zlecenie Alfa Romeo. Z taśm fabryki wyjechało 21 786 sztuk tego auta.
W Polsce w latach 2006-2011 sprzedano 224 sztuki Brery.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ważniejsze wyposażenie:
- 7 poduszek powietrznych
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie
- szyby sterowane elektrycznie
- system stabilizacji kontroli jazdy VDC (ESP) z ABS, ASR i Brake Assistant
- tempomat (Cruise Control)
PLUSY:
- atrakcyjny design (zarówno karoserii jak i wnętrza)
- elastyczny silnik, ochoczo wchodzący na wyższe obroty
- bardzo dobre hamulce
- pewne prowadzenie, wysoka stabilność na drodze
- komunikatywny układ kierowniczy
- precyzyjna skrzynia biegów
- wykończenie wnętrza dobrej jakości (przyjemne w dotyku miękkie tworzywa)
- dosyć bogate wyposażenie (zarówno w zakresie bezpieczeństwa jak i komfortu)
- dobrze oświetlające drogę światła
- szeroki zakres ustawień kierownicy oraz fotela kierowcy
MINUSY:
- bardzo delikatny lakier
- brak rasowego dźwięku silnika lub wydechu
- brak w standardowym wyposażeniu odtwarzacza plików MP3
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, turbodoładowany, 1742 cm?
Maksymalna moc: 210 KM @ 5400 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 344 Nm @ 2800 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,7 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 35,3 metra
Prędkość maksymalna: 235 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 11,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 6,0 l/100 km
- tryb mieszany: 8,1 l/100 km
Wymiary:
- długość: 4410 mm
- szerokość: 1830 mm
- wysokość: 1341 mm
Pojemność bagażnika: 300/610 litrów
Średnica zawracania: 10,7 metra
Alfa Brera - arcydzieło Giorgetto Giugiaro, jednego z największych włoskich stylistów - zdobyła szereg prestiżowych nagród:
- Tytuł "Best of Show" nadawany przez czasopismo Autoweek (jeszcze jako auto studyjne w Genewie) w 2002 r.
- Tytuł "Best of Show" w kategorii "prototypy" na organizowanym we Włoszech konkursie Villa d?Este Concorso D?Eleganze
- Tytuł "Najbardziej Fascynujący Samochód" na Super Car Rally 2002 (rajdzie odbywającym się na trasie Paryż-Monte Carlo)
- Jeden z najbardziej eleganckich samochodów świata w konkursie Bibendum Challenge 2002
- Tytuł najseksowniejszego auta w konkursie polskiej edycji Playboya 2006
- Tytuł "European Car of The Year 2007"w Japonii. Ta prestiżowa nagroda została przyznana przez jury JAHFA ...
- Najlepszym samochód sportowy/coupe roku 2007, w corocznym konkursie magazynu What Diesel Car?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Alfa Brera była produkowana od grudnia 2005 roku do 15 października 2010, w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu, na zlecenie Alfa Romeo. Z taśm fabryki wyjechało 21 786 sztuk tego auta.
W Polsce w latach 2006-2011 sprzedano 224 sztuki Brery.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Fiat Cinquecento [2005-2007]
Marka:
Fiat
Model:
Cinquecento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9 i.e. S
Nazwa auta:
[2005-2007]
Przebieg:
138 682 km
Moc silnika:
41 KM
Nasze pierwsze autko. Nie był to wymarzony samochód, ale kupiony po to, aby się nauczyć jeździć. Bardzo miło go wspominamy. Jak na Cinquecento miał bogate wyposażenie, m.in. elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, autoalarm, skórzaną kierownicę, alufelgi a także hak holowniczy i instalacje gazową.
ZALETY:
- niskie koszty eksploatacji
- znakomity w parkowaniu
- bogate wyposażenie
WADY:
- awaryjny gaźnik
- brak klimatyzacji
- silniki o niewielkiej mocy
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, wolnossący, 899 cm?
Maksymalna moc: 41 KM @ 5500 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm @ 3000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 18 sekund
Prędkość maksymalna: 140 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb mieszany: 5,9 l/100 km
Wymiary:
- długość: 3225 mm
- szerokość: 1485 mm
- wysokość: 1435 mm
Pojemność bagażnika: 170/810 litrów
Średnica zawracania: 8,8 metra
Cinquecento przejechałem 12 674 km.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Cinquecento było produkowane w polskiej fabryce Fiata w Tychach, w latach 1991-1998. Z taśm produkcyjnych wyjechało 1 164 478 sztuk tego auta.
W Polsce sprzedano 301 224 sztuk Fiata Cinquecento.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ZALETY:
- niskie koszty eksploatacji
- znakomity w parkowaniu
- bogate wyposażenie
WADY:
- awaryjny gaźnik
- brak klimatyzacji
- silniki o niewielkiej mocy
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, wolnossący, 899 cm?
Maksymalna moc: 41 KM @ 5500 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 65 Nm @ 3000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 18 sekund
Prędkość maksymalna: 140 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb mieszany: 5,9 l/100 km
Wymiary:
- długość: 3225 mm
- szerokość: 1485 mm
- wysokość: 1435 mm
Pojemność bagażnika: 170/810 litrów
Średnica zawracania: 8,8 metra
Cinquecento przejechałem 12 674 km.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Cinquecento było produkowane w polskiej fabryce Fiata w Tychach, w latach 1991-1998. Z taśm produkcyjnych wyjechało 1 164 478 sztuk tego auta.
W Polsce sprzedano 301 224 sztuk Fiata Cinquecento.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Opel Tigra [2006-2012]
Marka:
Opel
Model:
Tigra
Generacja:
I
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.6 16V
Nazwa auta:
[2006-2012]
Przebieg:
233 096 km
Moc silnika:
106 KM
Moje wymarzone auto! Zakochałem się w nim (dokładnie w tym egzemplarzu), jeszcze kiedy był poza moim zasięgiem. Jeździłem nim ponad 5 lat.
Właśnie to auto ukształtowało mój motoryzacyjny gust - nieduże, zrywne, wygodne dla dwóch osób, i takie na które z przyjemnością się patrzyło. I za to wszystko uwielbiałem moją Tigrę!
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- 2x poduszka powietrzna
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie otwierany szyberdach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- ABS
- wspomaganie
- światła przeciwmgłowe przednie
- kierownica obszyta skórą
- centralny zamek
- czujniki parkowania przednie i tylne
- autoalarm
- blokada skrzyni biegów
Ważniejsze zmiany:
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- amortyzatory Bilstein B6
- rozpórki - przednia górna i dolna, oraz tylna
- wydech Remus
- lusterka FK Automotive "Wing-Style"
- reflektory typu "angel-eyes"
- tylne światła typu "lexus"
- boczne kierunkowskazy typu "clear"
ZALETY:
design
właściwości jezdne
żwawy silnik
dźwięk wydechu
bogate wyposażenie
WADY:
korozja
awaryjność
zużycie oleju silnikowego
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, wolnossący, 1598 cm?
Maksymalna moc: 106 KM @ 6000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 148 Nm @ 4000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,8 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 44 metry
Prędkość maksymalna: 203 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 10,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,8 l/100 km
- tryb mieszany: 7,6 l/100 km
Wymiary:
- długość: 3922 mm
- szerokość: 1812 mm (z dwoma lusterkami zewnętrznymi)
- wysokość: 1340 mm
Pojemność bagażnika: 215/425 litrów
Średnica zawracania: 10,45 metra
Tigrą przejechałem 40 190 km.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tigra A była produkowana w latach 1994-2000, w Hiszpanii, w fabryce Opla w Saragossie. Wyprodukowano jej 250 728 sztuk.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Właśnie to auto ukształtowało mój motoryzacyjny gust - nieduże, zrywne, wygodne dla dwóch osób, i takie na które z przyjemnością się patrzyło. I za to wszystko uwielbiałem moją Tigrę!
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- 2x poduszka powietrzna
- elektrycznie sterowane szyby
- elektrycznie otwierany szyberdach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- ABS
- wspomaganie
- światła przeciwmgłowe przednie
- kierownica obszyta skórą
- centralny zamek
- czujniki parkowania przednie i tylne
- autoalarm
- blokada skrzyni biegów
Ważniejsze zmiany:
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- amortyzatory Bilstein B6
- rozpórki - przednia górna i dolna, oraz tylna
- wydech Remus
- lusterka FK Automotive "Wing-Style"
- reflektory typu "angel-eyes"
- tylne światła typu "lexus"
- boczne kierunkowskazy typu "clear"
ZALETY:
design
właściwości jezdne
żwawy silnik
dźwięk wydechu
bogate wyposażenie
WADY:
korozja
awaryjność
zużycie oleju silnikowego
DANE TECHNICZNE:
Silnik: benzynowy, wolnossący, 1598 cm?
Maksymalna moc: 106 KM @ 6000 Rpm
Maksymalny moment obrotowy: 148 Nm @ 4000 Rpm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,8 sekundy
Droga hamowania 100-0 km/h: 44 metry
Prędkość maksymalna: 203 km/h
Zużycie paliwa (dane producenta):
- tryb miejski: 10,8 l/100 km
- tryb pozamiejski: 5,8 l/100 km
- tryb mieszany: 7,6 l/100 km
Wymiary:
- długość: 3922 mm
- szerokość: 1812 mm (z dwoma lusterkami zewnętrznymi)
- wysokość: 1340 mm
Pojemność bagażnika: 215/425 litrów
Średnica zawracania: 10,45 metra
Tigrą przejechałem 40 190 km.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tigra A była produkowana w latach 1994-2000, w Hiszpanii, w fabryce Opla w Saragossie. Wyprodukowano jej 250 728 sztuk.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Blog kierowcy (225)
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
Użytkownicy Dacii opanowali ostatnio umierające awc - Dacia chyba już się stała najpopularniejszym autem wśród aktywnych blogerów na awc :-)))
W skrócie, od wczoraj jeżdżę ...
30
komentarzy
Dotyczy: Alfa Romeo GT [2014-...]
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
W zeszłym roku kompletnie nic się nie zepsuło w czerwonej GT, w tym roku na razie dwie usterki.
WYCIEK PALIWA
Pod koniec kwietnia główna użytkowniczka auta po przyjeździe do pracy ...
109
komentarzy
Dotyczy: Renault Clio [2021]
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
Do tematu przymierzałem się od dłuższego czasu, w każdym razie od 11 marca moim głównym dupowozem zostało niejakie Clio w niespecjalnie bogatej wersji Zen z jednym szalenie dla mnie ważnym ...
29
komentarzy
Dotyczy: Alfa Romeo GT [2016-...]
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
Zimowe felgi z mojej białej GT trafiły do odnowienia. Powodem nie były standardowo poobcierane felgi, ale odchodzący płatami lakier co oprócz względów wizualnych utrudniało już wyważanie ...
5
komentarzy
Dotyczy: Alfa Romeo GT [2016-...]
Dodano: 3 lata temu, przez
pafka
PODSUMOWANIE ROKU 2020 BIAŁEJ GT
W roku 2020 przejechałem troszkę mniej niż w roku poprzednim, a spalanie było minimalnie wyższe. Biała GT w tym 2020 nie była aż tak bezawaryjna jak ...
34
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 27.10.2007 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 7273 |
Liczba wystawionych ocen | 27579 |
Liczba wpisów w blogach aut | 214 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 22 |
Znajomi (17)
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
2
komentarze
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
22
komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe.
T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-)
Dla Sportsvana to będzie ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych