Wpis w blogu auta
Renault Clio
Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 818 razy
Data wydarzenia: 11.03.2021
Alfa na urlopie
Kategoria: inne
Aktualnie robię dosyć spore przebiegi, i jest mi po prostu szkoda Alfy. Dlatego jak pojawiła się opcja najmu pracowniczego to długo się nie zastanawiałem. Założenia są proste: miesięczna rata najmu + koszt paliwa Clio ma nie przewyższać miesięcznego kosztu paliwa mojej Alfy.
Po pierwszych tankowaniach widzę, że ten optymistyczny plan zdecydowanie może się ziścić.
Przygoda z Clio będzie krótkoterminowa, prawdopodobnie 3 miesięczna.
Alfa jest na urlopie - nie na emeryturze, więc jeszcze będziemy jeździć
Najnowsze blogi
Dodano: 21 godzin temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
To ma być auto dla jednej osoby na dojazdy do pracy, więc spełnia znakomicie te wymagania.
No jak to kiedy? To się dzieje tu i teraz!
Też tak myślę, bo coraz bardziej go lubię - bardzo przyjemne auto do jazdy na co dzień
https://www.autowcentrum.pl/samochod/mazda-mx5-zamiata-iii-matsuda,1999851907/
Tu jest stary wpis, od tamtej pory był u mnie w Piasecznie jeszcze raz na poprawkach i wdrożeniu nowych pomysłów i teraz to rakieta. Przypuszczam, że jeszcze z 10-20KM i nie dałoby się już tym normalnie jeździć:
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/zamiatajac-stare-imadlo-co-w-fabryce-spadlo,37651/
Auta segmentu B są do codziennego przemieszczania się. Generują znikome koszty eksploatacji i serwisu, mogę to sumiennie potwierdzić. Prestiżu tam nie znajdziemy, ale coś za coś.
Dla mnie pierwsze chwile w tym Clio były trochę rozczarowujące, ale przesiadłem się ze 170 KM diesla na 100 KM benzynę, więc różnica musiała być zauważalna. Natomiast jak nauczyłem się korzystać z wyższych obrotów to jestem coraz bardziej zadowolony z jeżdżenia tym autem.
Takie autka segmentu B mają naprawdę sens, dla wielu użytkowników do bardzo dobry pomysł na auto.
Dobry wybór - będzie Pan zadowolony. Jestem tego pewien
Na gazie koszty do zniesienia
Czyli dobrze rozumiem, że Sandero zamówiłeś?
Rozważałem Clio, jednak musiałem też patrzeć na cenę, czasy ciut niepewne, nie mogę za bardzo szaleć. W mojej będzie bez LPG, o 10KM mniej. Ale przekonałem się, że z zapasem nam wystarczy.
Byle była niezawodna jak Tella...
Ale tak jest w większości dzisiejszych aut.
Za to jak nie będzie się zwracać uwagi na podpowiedzi zmiany biegów, to niejedna mocniejsza fura zostaje w tyle
Myślę, że wypadnie całkiem nieźle.
No chyba, że wyjdzie na Twoje
Naprawdę dobrze, myślę, że dla 90% kierowców jest wystarczająco, a niektórzy twierdzą, że to nawet... za mocny silnik do takiego auta jak Clio
Da się z tym silnikiem naprawdę sprawnie poruszać, zwłaszcza samo ruszanie może być zaskakujące na plus. Zadyszka zaczyna się przy prędkościach bardziej autostradowych, choć jak pamiętamy przy wyprzedzaniu o wyższych obrotach to jest naprawdę nieźle.
A nowe Sandero odbierze sporo klientów Clio właśnie, choć trochę jednak te auta się różnią.
Jak to co? Wspomnień czar
Wystarcza 100KM w tej budzie?
Szkoda, że Clio jest droższe od Sandero o dychę, zostałbym przy marce...
Całe szczęście to tylko 3mce