Tutaj jesteś:
Samochód
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
- Kupione używane w 2021
- Auto obejrzano 697 razy
- Online od 3 lat, 11 miesięcy i 11 dni
- Auto polubiono 4 razy
Nazwa auta:
Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 20v Turbo
Moc silnika:
185 KM
Przebieg:
372 000 km
Rocznik:
1999
Niestety autko się wzięło spaliło. Prawdopodobnie któryś z kabli się przetarł i zwarł do masy, facet jadący przede mną mówił że widział w lusterku iskry pod moim samochodem, jeszcze się dobrze nie zatrzymałem a płomienie spod maski zaczęły wychodzić. Mimo że wszystkie kable, szczególnie te grube przez które płynie dużo amper, sprawdzałem po kupnie oraz całkiem niedawno przy okazji montowania nowego sterownika, to i tak coś musiałem przeoczyć. Dwa lata pracy i kupa kasy poszły z dymem, akurat jak skończyłem przy samochodzie dłubać i byłem w końcu w pełni zadowolony z rezultatu. Zostawiam listę modyfikacji na pamiątkę.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
więcej »
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Audi A3 A3
Wcześniej jeździł:
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM, Renault Clio
Komentarze (24)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy










A potem drugą i trzecią 🫢🤣
⚓🏴☠️ 🍻
Bydgoszcz widzę, byłem tan na długi weekend :
Inwestuję sporo, ale mam na tyle dobrze że pracuję u ojca w warsztacie który ma bardzo dobre stosunki z wieloma hurtowniami, więc części mogę sobie sprowadzić często gęsto taniej niż zwykły kowalski + samemu wszystko montuję i naprawiam więc odchodzi mi też koszt robocizny