Tutaj jesteś:
Samochód
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
- Kupione używane w 2021
- Auto obejrzano 535 razy
- Online od 2 lat, 3 miesięcy i 22 dni
- Auto polubiono 4 razy
Nazwa auta:
Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 20v Turbo
Moc silnika:
185 KM
Przebieg:
372 000 km
Rocznik:
1999
Niestety autko się wzięło spaliło. Prawdopodobnie któryś z kabli się przetarł i zwarł do masy, facet jadący przede mną mówił że widział w lusterku iskry pod moim samochodem, jeszcze się dobrze nie zatrzymałem a płomienie spod maski zaczęły wychodzić. Mimo że wszystkie kable, szczególnie te grube przez które płynie dużo amper, sprawdzałem po kupnie oraz całkiem niedawno przy okazji montowania nowego sterownika, to i tak coś musiałem przeoczyć. Dwa lata pracy i kupa kasy poszły z dymem, akurat jak skończyłem przy samochodzie dłubać i byłem w końcu w pełni zadowolony z rezultatu. Zostawiam listę modyfikacji na pamiątkę.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
więcej »
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Audi A3 A3
Wcześniej jeździł:
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM, Renault Clio
Komentarze (24)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
7
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
A potem drugą i trzecią 🫢🤣
⚓🏴☠️ 🍻
🤣
Bydgoszcz widzę, byłem tan na długi weekend :
Inwestuję sporo, ale mam na tyle dobrze że pracuję u ojca w warsztacie który ma bardzo dobre stosunki z wieloma hurtowniami, więc części mogę sobie sprowadzić często gęsto taniej niż zwykły kowalski + samemu wszystko montuję i naprawiam więc odchodzi mi też koszt robocizny