Tutaj jesteś:
Kierowca OsterForever
Profil kierowcy OsterForever
PRZEBIEG
71
OBROTY
OsterForever
CB
8 lat za kółkiem
Bydgoszcz
Bydgoszcz
offline (ostatnio widziano 1 miesiąc temu)
zarejestrowany od 5 lat, 8 miesięcy i 2 dni
321 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
321 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Audi A3 A3
Wcześniej jeździł:
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM,
Renault Clio
Obecne auta (1)
Audi A3 A3
Marka:
Audi
Model:
A3
Generacja:
8L
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 T
Nazwa auta:
A3
Przebieg:
333 000 km
Moc silnika:
150 KM
Audi A3 1.8T AGU
Aktualnie fabryczne 150 koni, ale na dniach wstawiam standalone ECU i nawet bez wymiany turbiny i wtrysków powinno być 180-190 koni
Na razie bez modyfikacji, ale na pewno jakieś wlecą
Aktualnie fabryczne 150 koni, ale na dniach wstawiam standalone ECU i nawet bez wymiany turbiny i wtrysków powinno być 180-190 koni
Na razie bez modyfikacji, ale na pewno jakieś wlecą
Byłe auta (2)
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 20v Turbo
Nazwa auta:
Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Przebieg:
372 000 km
Moc silnika:
185 KM
Niestety autko się wzięło spaliło. Prawdopodobnie któryś z kabli się przetarł i zwarł do masy, facet jadący przede mną mówił że widział w lusterku iskry pod moim samochodem, jeszcze się dobrze nie zatrzymałem a płomienie spod maski zaczęły wychodzić. Mimo że wszystkie kable, szczególnie te grube przez które płynie dużo amper, sprawdzałem po kupnie oraz całkiem niedawno przy okazji montowania nowego sterownika, to i tak coś musiałem przeoczyć. Dwa lata pracy i kupa kasy poszły z dymem, akurat jak skończyłem przy samochodzie dłubać i byłem w końcu w pełni zadowolony z rezultatu. Zostawiam listę modyfikacji na pamiątkę.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
Renault Clio
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 dCi
Przebieg:
178 000 km
Moc silnika:
82 KM
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 20.09.2018 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 8 |
Liczba wystawionych ocen | 1 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 12 godzin temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
1
komentarz
Dodano: 2 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
15
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
w końcu dobiega końca cała ta sytuacja z nierówną pracą silnika na biegu jałowym
co było zrobione od pojawienia się tego problemu w styczniu 2024 po czyszczeniu wtrysków TEC 2000 i czy ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych