Tutaj jesteś:
Samochód
Seat Ibiza Ecomotive
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 56080 razy
- Online od 11 lat, 6 miesięcy i 20 dni
- Auto polubiono 2817 razy
Nazwa auta:
Ecomotive
Marka:
Seat
Model:
Ibiza
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 TDi
Moc silnika:
80 KM
Przebieg:
210 306 km
Rocznik:
2008
- 227 komentarzy
- 31 zdjęć w galerii
- 1 film
- 33 wpisy w blogu auta
- 182 zdjęcia w blogu auta
Piękno samo w sobie do tego ekonomiczna i jak na tą moc bardzo dynamiczna. Jako pierwsze autko idealne.
Grafitowy metalik, 5 drzwiowy, produkcja 2008, 1,4 TDI ECOMOTIVE.
Wyposażenie seryjne:
- manualna klima,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- 2 x Air Bag,
- el. przednie szyby,
- centralny zamek z pilota,
- pełna regulacja fotela,
- 2 osiowa regulacja kierownicy,
- regulacja wysokości przednich świateł,
- DPF(filtr cząsteczek stałych) => zło, zło, zło !!!
- zestaw naprawczy,
Ibizką jeździ się żwawo, przyjemnie i ekonomicznie. Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, może dlatego, że rodzice lubią francuskie auta. Silnik jest dynamiczny w zupełności wystarcza(na razie) a do tego ekonomiczny( przy dojazdach max 10km w lato ok. 5l/100km). Jedyna denerwująca sprawa to filtr cząsteczek stałych(więcej o nim w dzienniku). Jeżdżąc nią już jakiś czas zauważyłem, że strasznie nie lubi krótkich odcinków na zimnym silniku wtedy pali jak smok. Jednak jeśli wyjedzie się nią na jakąś trasę i porządnie przegoni zaraz staje się ekonomiczna. Pozytywnie muszę również ocenić skrzynie biegów ma dość długie przełożenia, tak że 5 biegów w zupełności wystarcza( przy około 110km/h jedynie 2000 obrotów) tylko ta jedynka mogłaby być trochę dłuższa bo wyjeżdżając na skrzyżowanie zanim auto w pełni znajdzie się na swoim pasie trzeba już 2 wrzucać albo ciągnąć na wysokie obroty.
Jako, że już roczek z Ibizką minął postanowiłem dodać parę słów. A więc jeśli chodzi o auto to sprawuje się bardzo dobrze, choć były małe kłopoty z DPF, ale doszliśmy do porozumienia. Silniczek pracuje dość ładnie może trochę klekoce i wibruje, ale za to jest dynamiczny i oszczędny. Zawieszenie jak na razie dobrze znosi polskie drogi choć często, aż mnie zaboli jak wpadnę w jakąś studzienkę, ponieważ zawieszenie lubi wtedy dość głośno "dobić". Wnętrze także trzyma się dobrze no może poza świerszczykiem w desce, ale bez problemów zagłusza go radio:). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Seacika i mile zaskoczony dynamiką z jaką da się jeździć. Z początku te 80KM brzmiało marnie, ale jednak wystarcza do sprawnego poruszania się.
Zmiany:
- alum felgi 15',
- radyjko Sony CDX-GT 24,
- podświetlenie dywaników (aktualnie tylko z przodu),
- pełnowymiarowy zapas,
- stalowe felgi na zimę 15',
- zimówki Barum Polaris 3 (185/60 R15), po pierwszym sezonie powiem, że trzymają się super. Nawet na suchym jest lepiej niż na wielosezonówkach co mnie zdziwiło.
- stare letnie Barum Bravuris 2 (195/50 R15), opony wg mnie godne polecenia. Trzymają bardzo dobrze, oraz są komfortowe tylko guma jest bardzo miękka przez co czuć, jak opona się gnie ( może to przez nowy wysoki bieżnik), oraz boję się o ich trwałość. Zauważyłem też, że jeśli dłuższy czas ostro polata się po zakrętach, to tracą na przyczepności i szumią jak zimówki. Opony były jednak trwałe, przednie przejechały ok 90 tyś km, tylne 120 tyś. km
- aktualnie auto jeździ na Dunlop Blueresponse 195/50 R15, pomimo dużo droższej opony z lepszej marki nie czuję poprawy prowadzenia, a spalanie nawet jakby wzrosło. Nie wiem czy do tego samochodu Barumy nie były optymalnym rozwiązaniem.
Plany:
- lekkie odświeżenie alusków, może dodanie małych dystansów,
- poprawienie audio (założenie głośników w tylnych drzwiach, oraz możliwe że wymiana tych z przodu),
- usunięcie DPF,
- zamontowanie halogenów lub świateł do jazdy dziennej w miejscu na halogeny,
Zapraszam do przeglądania i oceniania galerii, a opis będzie sukcesywnie rósł, a jeśli ktoś chce dokładniejsze informacje to proszę o wiadomość prywatną.
Dokładniejszy opis moich wrażeń z posiadania Ibizy jest w dzienniku, tu i tak by nikt tego nie przeczytał :)
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/seat-ibiza/recenzja-ibizy-nie-dla-niecierpliwych-14496/
więcej »
Grafitowy metalik, 5 drzwiowy, produkcja 2008, 1,4 TDI ECOMOTIVE.
Wyposażenie seryjne:
- manualna klima,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- 2 x Air Bag,
- el. przednie szyby,
- centralny zamek z pilota,
- pełna regulacja fotela,
- 2 osiowa regulacja kierownicy,
- regulacja wysokości przednich świateł,
- DPF(filtr cząsteczek stałych) => zło, zło, zło !!!
- zestaw naprawczy,
Ibizką jeździ się żwawo, przyjemnie i ekonomicznie. Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, może dlatego, że rodzice lubią francuskie auta. Silnik jest dynamiczny w zupełności wystarcza(na razie) a do tego ekonomiczny( przy dojazdach max 10km w lato ok. 5l/100km). Jedyna denerwująca sprawa to filtr cząsteczek stałych(więcej o nim w dzienniku). Jeżdżąc nią już jakiś czas zauważyłem, że strasznie nie lubi krótkich odcinków na zimnym silniku wtedy pali jak smok. Jednak jeśli wyjedzie się nią na jakąś trasę i porządnie przegoni zaraz staje się ekonomiczna. Pozytywnie muszę również ocenić skrzynie biegów ma dość długie przełożenia, tak że 5 biegów w zupełności wystarcza( przy około 110km/h jedynie 2000 obrotów) tylko ta jedynka mogłaby być trochę dłuższa bo wyjeżdżając na skrzyżowanie zanim auto w pełni znajdzie się na swoim pasie trzeba już 2 wrzucać albo ciągnąć na wysokie obroty.
Jako, że już roczek z Ibizką minął postanowiłem dodać parę słów. A więc jeśli chodzi o auto to sprawuje się bardzo dobrze, choć były małe kłopoty z DPF, ale doszliśmy do porozumienia. Silniczek pracuje dość ładnie może trochę klekoce i wibruje, ale za to jest dynamiczny i oszczędny. Zawieszenie jak na razie dobrze znosi polskie drogi choć często, aż mnie zaboli jak wpadnę w jakąś studzienkę, ponieważ zawieszenie lubi wtedy dość głośno "dobić". Wnętrze także trzyma się dobrze no może poza świerszczykiem w desce, ale bez problemów zagłusza go radio:). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Seacika i mile zaskoczony dynamiką z jaką da się jeździć. Z początku te 80KM brzmiało marnie, ale jednak wystarcza do sprawnego poruszania się.
Zmiany:
- alum felgi 15',
- radyjko Sony CDX-GT 24,
- podświetlenie dywaników (aktualnie tylko z przodu),
- pełnowymiarowy zapas,
- stalowe felgi na zimę 15',
- zimówki Barum Polaris 3 (185/60 R15), po pierwszym sezonie powiem, że trzymają się super. Nawet na suchym jest lepiej niż na wielosezonówkach co mnie zdziwiło.
- stare letnie Barum Bravuris 2 (195/50 R15), opony wg mnie godne polecenia. Trzymają bardzo dobrze, oraz są komfortowe tylko guma jest bardzo miękka przez co czuć, jak opona się gnie ( może to przez nowy wysoki bieżnik), oraz boję się o ich trwałość. Zauważyłem też, że jeśli dłuższy czas ostro polata się po zakrętach, to tracą na przyczepności i szumią jak zimówki. Opony były jednak trwałe, przednie przejechały ok 90 tyś km, tylne 120 tyś. km
- aktualnie auto jeździ na Dunlop Blueresponse 195/50 R15, pomimo dużo droższej opony z lepszej marki nie czuję poprawy prowadzenia, a spalanie nawet jakby wzrosło. Nie wiem czy do tego samochodu Barumy nie były optymalnym rozwiązaniem.
Plany:
- lekkie odświeżenie alusków, może dodanie małych dystansów,
- poprawienie audio (założenie głośników w tylnych drzwiach, oraz możliwe że wymiana tych z przodu),
- usunięcie DPF,
- zamontowanie halogenów lub świateł do jazdy dziennej w miejscu na halogeny,
Zapraszam do przeglądania i oceniania galerii, a opis będzie sukcesywnie rósł, a jeśli ktoś chce dokładniejsze informacje to proszę o wiadomość prywatną.
Dokładniejszy opis moich wrażeń z posiadania Ibizy jest w dzienniku, tu i tak by nikt tego nie przeczytał :)
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/seat-ibiza/recenzja-ibizy-nie-dla-niecierpliwych-14496/
Blog auta (33)
Dodano: 6 miesięcy temu, przez
Askaron
Witajcie,
Dawno mnie tutaj nie było, a w moim życiu motoryzacyjnym trochę się działo. Jak możecie zobaczyć na blogu z Rangera, było mi dane trochę pośmigać offroadowo po piaskach ...
28
komentarzy
Dodano: 2 lata temu, przez
Askaron
Tak więc przyszedł czas na kolejne przetoczenie oleum w Ibizie. Niestety tym razem nie miałem dostępnego kanału i musiałem zrobić to z partyzanta.
Operacja się udała, najbardziej ...
21
komentarzy
Dodano: 3 lata temu, przez
Askaron
Jak wspomniałem już w ostatnim wpisie, ostatnio Ibiza dała mi ostro po kieszeni.
Najpierw wymiana rozrządu + tylne hamulce, później olej i filtry.
Na początku września doszło do ...
12
komentarzy
Dodano: 3 lata temu, przez
Askaron
Tak więc dalszy ciąg przygód z Ibizą.
Niedawno uzupełniając powietrze w zapasie zauważyłem, że na koreczkach spustowych we wnęce jest wilgotno. Nie dało mi to spokoju i po kolejnym ...
13
komentarzy
Dodano: 3 lata temu, przez
Askaron
Witajcie, ostatnio nieco się porobiło z Ibizą.
10.06.2017 152000km
Po spotkaniu z sarną w grudniu chłodnica po pewnym czasie się jednak rozszczelniła więc zamiast bawić się w specyfiki ...
10
komentarzy
Galerie pojazdu (3)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Renault Twingo Żaba, Seat Ibiza Ecomotive
Komentarze (227)
Dodano: 4 lata temu
Do humvee5: Zdjęcia w większości nieco stare, lakier niestety już nie w tym stanie. A przywiązanie do marki, hmm... jest to moje pierwsze auto, a to chyba zawsze najbardziej się przeżywa
Mi bardzo podobają się najnowsze Ibizy i Leony w wersjach FR, ale niestety wnętrza mają ascetyczne delikatnie mówiąc.

Mi bardzo podobają się najnowsze Ibizy i Leony w wersjach FR, ale niestety wnętrza mają ascetyczne delikatnie mówiąc.
Dodano: 5 lat temu
Do Marek_1973: Gdy będziesz oglądał auto dokładnie sprawdź czy ruda nie wychodzi ponieważ ocynk nie jest najlepszy. Szczególnie przednie błotniki i ich łączenie z progami. Co do mechaniki to musisz się przyzwyczaić do częstej naprawy przedniego zawieszenia, tulejki i sworznie nie wytrzymują długo.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez paweldejko
Nie da się ukryć, że największym problemem Alfy Romeo 159 jest brak odpowiedniego napędu. No cóż... zauważalnie, jeśli za coś bierze się GM, to tak się to musi skończyć. Inżynieria ...
14
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez humvee5
Gdy odnosimy wrażenie, że 2021 rok musi rozpocząć się i trwać dalej w wyjątkowo przyspieszonym tempie, to w uzasadnieniu powyższego czytamy: czas nadrobić stare zaległości. Wygląda na to, ...
35
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez mrBean_PKS
Witam,
Od momentu gdy do garażu wjechał motocykl (a w zasadzie to 2 - bo jak poszedłem na prawko, to młody także zapragnął mieć motocykl i zrobił razem ze mną kat. A1 na 125 cm3), to ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
