Tutaj jesteś:
Samochód
Seat Ibiza Ecomotive
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 57062 razy
- Online od 16 lat, 5 miesięcy i 27 dni
- Auto polubiono 2817 razy
Nazwa auta:
Ecomotive
Marka:
Seat
Model:
Ibiza
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 TDi
Moc silnika:
80 KM
Przebieg:
275 465 km
Rocznik:
2008
- 227 komentarzy
- 31 zdjęć w galerii
- 1 film
- 36 wpisów w blogu auta
- 191 zdjęć w blogu auta
Piękno samo w sobie do tego ekonomiczna i jak na tą moc bardzo dynamiczna. Jako pierwsze autko idealne.
Grafitowy metalik, 5 drzwiowy, produkcja 2008, 1,4 TDI ECOMOTIVE.
Wyposażenie seryjne:
- manualna klima,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- 2 x Air Bag,
- el. przednie szyby,
- centralny zamek z pilota,
- pełna regulacja fotela,
- 2 osiowa regulacja kierownicy,
- regulacja wysokości przednich świateł,
- DPF(filtr cząsteczek stałych) => zło, zło, zło !!!
- zestaw naprawczy,
Ibizką jeździ się żwawo, przyjemnie i ekonomicznie. Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, może dlatego, że rodzice lubią francuskie auta. Silnik jest dynamiczny w zupełności wystarcza(na razie) a do tego ekonomiczny( przy dojazdach max 10km w lato ok. 5l/100km). Jedyna denerwująca sprawa to filtr cząsteczek stałych(więcej o nim w dzienniku). Jeżdżąc nią już jakiś czas zauważyłem, że strasznie nie lubi krótkich odcinków na zimnym silniku wtedy pali jak smok. Jednak jeśli wyjedzie się nią na jakąś trasę i porządnie przegoni zaraz staje się ekonomiczna. Pozytywnie muszę również ocenić skrzynie biegów ma dość długie przełożenia, tak że 5 biegów w zupełności wystarcza( przy około 110km/h jedynie 2000 obrotów) tylko ta jedynka mogłaby być trochę dłuższa bo wyjeżdżając na skrzyżowanie zanim auto w pełni znajdzie się na swoim pasie trzeba już 2 wrzucać albo ciągnąć na wysokie obroty.
Jako, że już roczek z Ibizką minął postanowiłem dodać parę słów. A więc jeśli chodzi o auto to sprawuje się bardzo dobrze, choć były małe kłopoty z DPF, ale doszliśmy do porozumienia. Silniczek pracuje dość ładnie może trochę klekoce i wibruje, ale za to jest dynamiczny i oszczędny. Zawieszenie jak na razie dobrze znosi polskie drogi choć często, aż mnie zaboli jak wpadnę w jakąś studzienkę, ponieważ zawieszenie lubi wtedy dość głośno "dobić". Wnętrze także trzyma się dobrze no może poza świerszczykiem w desce, ale bez problemów zagłusza go radio:). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Seacika i mile zaskoczony dynamiką z jaką da się jeździć. Z początku te 80KM brzmiało marnie, ale jednak wystarcza do sprawnego poruszania się.
Zmiany:
- alum felgi 15',
- radyjko Sony CDX-GT 24,
- podświetlenie dywaników (aktualnie tylko z przodu),
- pełnowymiarowy zapas,
- stalowe felgi na zimę 15',
- zimówki Barum Polaris 3 (185/60 R15), po pierwszym sezonie powiem, że trzymają się super. Nawet na suchym jest lepiej niż na wielosezonówkach co mnie zdziwiło.
- stare letnie Barum Bravuris 2 (195/50 R15), opony wg mnie godne polecenia. Trzymają bardzo dobrze, oraz są komfortowe tylko guma jest bardzo miękka przez co czuć, jak opona się gnie ( może to przez nowy wysoki bieżnik), oraz boję się o ich trwałość. Zauważyłem też, że jeśli dłuższy czas ostro polata się po zakrętach, to tracą na przyczepności i szumią jak zimówki. Opony były jednak trwałe, przednie przejechały ok 90 tyś km, tylne 120 tyś. km
- aktualnie auto jeździ na Dunlop Blueresponse 195/50 R15, pomimo dużo droższej opony z lepszej marki nie czuję poprawy prowadzenia, a spalanie nawet jakby wzrosło. Nie wiem czy do tego samochodu Barumy nie były optymalnym rozwiązaniem.
Plany:
- lekkie odświeżenie alusków, może dodanie małych dystansów,
- poprawienie audio (założenie głośników w tylnych drzwiach, oraz możliwe że wymiana tych z przodu),
- usunięcie DPF,
- zamontowanie halogenów lub świateł do jazdy dziennej w miejscu na halogeny,
Zapraszam do przeglądania i oceniania galerii, a opis będzie sukcesywnie rósł, a jeśli ktoś chce dokładniejsze informacje to proszę o wiadomość prywatną.
Dokładniejszy opis moich wrażeń z posiadania Ibizy jest w dzienniku, tu i tak by nikt tego nie przeczytał :)
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/seat-ibiza/recenzja-ibizy-nie-dla-niecierpliwych-14496/
więcej »
Grafitowy metalik, 5 drzwiowy, produkcja 2008, 1,4 TDI ECOMOTIVE.
Wyposażenie seryjne:
- manualna klima,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- 2 x Air Bag,
- el. przednie szyby,
- centralny zamek z pilota,
- pełna regulacja fotela,
- 2 osiowa regulacja kierownicy,
- regulacja wysokości przednich świateł,
- DPF(filtr cząsteczek stałych) => zło, zło, zło !!!
- zestaw naprawczy,
Ibizką jeździ się żwawo, przyjemnie i ekonomicznie. Zawieszenie wydaje mi się dość twarde, może dlatego, że rodzice lubią francuskie auta. Silnik jest dynamiczny w zupełności wystarcza(na razie) a do tego ekonomiczny( przy dojazdach max 10km w lato ok. 5l/100km). Jedyna denerwująca sprawa to filtr cząsteczek stałych(więcej o nim w dzienniku). Jeżdżąc nią już jakiś czas zauważyłem, że strasznie nie lubi krótkich odcinków na zimnym silniku wtedy pali jak smok. Jednak jeśli wyjedzie się nią na jakąś trasę i porządnie przegoni zaraz staje się ekonomiczna. Pozytywnie muszę również ocenić skrzynie biegów ma dość długie przełożenia, tak że 5 biegów w zupełności wystarcza( przy około 110km/h jedynie 2000 obrotów) tylko ta jedynka mogłaby być trochę dłuższa bo wyjeżdżając na skrzyżowanie zanim auto w pełni znajdzie się na swoim pasie trzeba już 2 wrzucać albo ciągnąć na wysokie obroty.
Jako, że już roczek z Ibizką minął postanowiłem dodać parę słów. A więc jeśli chodzi o auto to sprawuje się bardzo dobrze, choć były małe kłopoty z DPF, ale doszliśmy do porozumienia. Silniczek pracuje dość ładnie może trochę klekoce i wibruje, ale za to jest dynamiczny i oszczędny. Zawieszenie jak na razie dobrze znosi polskie drogi choć często, aż mnie zaboli jak wpadnę w jakąś studzienkę, ponieważ zawieszenie lubi wtedy dość głośno "dobić". Wnętrze także trzyma się dobrze no może poza świerszczykiem w desce, ale bez problemów zagłusza go radio:). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z Seacika i mile zaskoczony dynamiką z jaką da się jeździć. Z początku te 80KM brzmiało marnie, ale jednak wystarcza do sprawnego poruszania się.
Zmiany:
- alum felgi 15',
- radyjko Sony CDX-GT 24,
- podświetlenie dywaników (aktualnie tylko z przodu),
- pełnowymiarowy zapas,
- stalowe felgi na zimę 15',
- zimówki Barum Polaris 3 (185/60 R15), po pierwszym sezonie powiem, że trzymają się super. Nawet na suchym jest lepiej niż na wielosezonówkach co mnie zdziwiło.
- stare letnie Barum Bravuris 2 (195/50 R15), opony wg mnie godne polecenia. Trzymają bardzo dobrze, oraz są komfortowe tylko guma jest bardzo miękka przez co czuć, jak opona się gnie ( może to przez nowy wysoki bieżnik), oraz boję się o ich trwałość. Zauważyłem też, że jeśli dłuższy czas ostro polata się po zakrętach, to tracą na przyczepności i szumią jak zimówki. Opony były jednak trwałe, przednie przejechały ok 90 tyś km, tylne 120 tyś. km
- aktualnie auto jeździ na Dunlop Blueresponse 195/50 R15, pomimo dużo droższej opony z lepszej marki nie czuję poprawy prowadzenia, a spalanie nawet jakby wzrosło. Nie wiem czy do tego samochodu Barumy nie były optymalnym rozwiązaniem.
Plany:
- lekkie odświeżenie alusków, może dodanie małych dystansów,
- poprawienie audio (założenie głośników w tylnych drzwiach, oraz możliwe że wymiana tych z przodu),
- usunięcie DPF,
- zamontowanie halogenów lub świateł do jazdy dziennej w miejscu na halogeny,
Zapraszam do przeglądania i oceniania galerii, a opis będzie sukcesywnie rósł, a jeśli ktoś chce dokładniejsze informacje to proszę o wiadomość prywatną.
Dokładniejszy opis moich wrażeń z posiadania Ibizy jest w dzienniku, tu i tak by nikt tego nie przeczytał :)
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/seat-ibiza/recenzja-ibizy-nie-dla-niecierpliwych-14496/
Blog auta (36)
Dodano: 2 lata temu, przez
Askaron
Jak to przystało na stare heble coś musiało się zepsuć.
Tak więc autko miesiąc temu odwiedziło mechanika na wymianę sworznia zawieszenia i łącznika stabilizatora + geometrię, przy ...
15
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
Askaron
Po raz kolejny szybka wymiana oleju i wszystkich filtrów w garażu. Niestety nie mam szczęścia i najczęściej wymiany wypadają mi zimą..
No ale cóż, oliwa zrobiła już 15 tysięcy km i ...
10
komentarzy
Dodano: 4 lata temu, przez
Askaron
Witajcie, niedawno postanowiłem powrócić do aWc i zajrzeć tutaj od czasu do czasu. Więc jeszcze raz witam starą, dalej trzymającą się ekipę ;)
Wracając do tytułu, staram się przy ...
11
komentarzy
Dodano: 5 lat temu, przez
Askaron
Witajcie,
Dawno mnie tutaj nie było, a w moim życiu motoryzacyjnym trochę się działo. Jak możecie zobaczyć na blogu z Rangera, było mi dane trochę pośmigać offroadowo po piaskach ...
28
komentarzy
Dodano: 7 lat temu, przez
Askaron
Tak więc przyszedł czas na kolejne przetoczenie oleum w Ibizie. Niestety tym razem nie miałem dostępnego kanału i musiałem zrobić to z partyzanta.
Operacja się udała, najbardziej ...
21
komentarzy
Galerie pojazdu (3)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Renault Twingo Żaba, Seat Ibiza Ecomotive
Komentarze (227)
Dodano: 9 lat temu
Do humvee5: Zdjęcia w większości nieco stare, lakier niestety już nie w tym stanie. A przywiązanie do marki, hmm... jest to moje pierwsze auto, a to chyba zawsze najbardziej się przeżywa
Mi bardzo podobają się najnowsze Ibizy i Leony w wersjach FR, ale niestety wnętrza mają ascetyczne delikatnie mówiąc.
Mi bardzo podobają się najnowsze Ibizy i Leony w wersjach FR, ale niestety wnętrza mają ascetyczne delikatnie mówiąc.
Dodano: 10 lat temu
Do Marek_1973: Gdy będziesz oglądał auto dokładnie sprawdź czy ruda nie wychodzi ponieważ ocynk nie jest najlepszy. Szczególnie przednie błotniki i ich łączenie z progami. Co do mechaniki to musisz się przyzwyczaić do częstej naprawy przedniego zawieszenia, tulejki i sworznie nie wytrzymują długo.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






