Tutaj jesteś:
Samochód
Chrysler Town & Country Limited AWD, 3.8 V6
- Kupione używane
- Auto obejrzano 2540 razy
- Online od 13 lat, 7 miesięcy i 7 dni
- Auto polubiono 150 razy
Nazwa auta:
Limited AWD, 3.8 V6
Marka:
Chrysler
Model:
Town & Country
Generacja:
IV
Nadwozie:
Van
Silnik:
3.8 i V6 AWD
Moc silnika:
215 KM
Rocznik:
2002
Chrysler Town&Country w najwyzszej mozliwej specyfikacji, wersja AWD z silnikiem 3.8 V6.
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
więcej »
Dlugo by wymieniac wyposazenie, swietny samochod na trasy, ultrawygodny, doskonaly zwlaszcza dla dzieci - foteliki wbudowane w siedzenia, DVD, klimatyzacja automatyczna trojstrefowa, rozkladane fotele, itd.
Z wad - spalanie, korozja i usterkowosc.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
31 lat za kółkiem
Canada, QC
Canada, QC
Jeździ:
Mazda CX-5 CX-50 GT Turbo, Pontiac Trans Am GTA, Mazda 3, Chevrolet Corvette C4 LT1, Dodge Durango SXT AWD
Wcześniej jeździł:
Cadillac CTS 4 V6 3.6 DI w/1SB Performance package, Ford Mustang 4.0 V6, Jeep Grand Cherokee Limited V8 5.7 HEMI, Ford Mondeo 1.8 16V, Ford Probe GT 2.5 V6 24v, Chrysler Town & Country Limited AWD, 3.8 V6, Dodge Magnum R/T 5.7 V8 HEMI, Subaru Impreza 2.5RS, Chrysler Intrepid SE 2.7 V6
Komentarze (29)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy



Mi on wcale nie przeszkadza, jest całkiem wysoko i jak dla mnie poręczny
a może mam to jakoś inaczej rozwiązane??
Wygoda rzeczywiscie jest kosmiczna. Mialem zastrzezenia tylko do umieszczenia panelu przyciskow do otwierania szyb - po dluzszej jezdzie mialem siniaki na lewym kolanie, ktore zawsze obijalem o ten panel.
Może wielkiej różnicy nie ma, ale:
nie ma skór, podgrzewanych foteli, pamięci regulacji fotela, automatycznej klimy, pewnie by się jeszcze coś znalazło, ale to mogła by być różnica już wynikająca z rocznika auta.
Generalnie jestem zachwycony autem, jest to inny wymiar w podróżowaniu.
silnik i skrzynia oczywiscie inne, ale wykonczenie powinno byc podobne. Nie wiem jak z wyposazeniem, w Kanadzie model T&C to model w najwyzszych specyfikacjach Grand Caravana w dlugiej wersji, amerykanski T&C moze byc kompletnym golasem i krotki. Europejski Voyager z racji ceny powinnien byc dobrze wyposazony.
No patrz, odkopaliśmy
Nie, nie to był, znaczy jest - Dodge Grand Caravan. Mój to jest zupełnie inna bajka, nie ten motor, nie to wykończenie.
Mój kolega sprowadził sobie takie z Kanady jako roczne z leciutko uszkodzonym prawym tylnym błotnikiem z takim samym motorem.
Cztery kapitańskie fotele i potrójna kanapa, wszystko w ładnej cielistej skórze.
Nie ma tylko DVD
Wyprodukowany został w 1999r o ile dobrze pamiętam, ma go do tej pory i bardzo go sobie chwali
no nie wiem, moje magnum ma duzo wiekszy motor a wazy niewiele mniej, a pali tyle samo, albo i mniej.
co nie zmienia faktu, ze auto bylo kosmicznie wygodne.
Fajny bajer to byly elektryczne fotele i lusterka z pamiecia, przypisane do pilota. mlodsze wersje mialy tez pedaly z pamiecia - wystarczylo tylko otworzyc drzwi uzywajac konkretnego pilota a wszystko sie ustawialo samo. lusterka byly samosciemniajace sie - bardzo praktyczna rzecz. Moj egzemplarz mial jeszcze zdalne odpalanie na pilota.
Miałem go wystawionego... Ale na starym koncie. Hrabia go nazwałem. Szczegóły przeczytasz w moim blogu" już jestem" w sumie to zaraz będzie rok jak tu jestem.
Bardzo elegancki z ta jasna tapicerka. Szczerze mowiac, to wole ta generacje od tej nowszej, z 2008 roku. Ta nowsza wykastrowali tez z gadzetow.
Dlaczego nie wstawiles go na aWc?
Dokladnie jak mowisz. Miales Stow&Go?
To bardzo fajna sprawa, bo te fotele sa diabelnie ciezkie. Niestety wersje AWD nie mialy Stow&Go bo pod podloga byl dyfer i wal napedowy. Dlatego gdy wprowadzili Stow&Go bodajze w 2005 wycofali wersje AWD.