Tutaj jesteś:
Samochód
Jeep Grand Cherokee Limited V8 5.7 HEMI
- Kupione używane w 2017
- Auto obejrzano 2340 razy
- Online od 7 lat, 3 miesięcy i 12 dni
- Auto polubiono 6 razy
Nazwa auta:
Limited V8 5.7 HEMI
Marka:
Jeep
Model:
Grand Cherokee
Generacja:
III
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
5.7 Hemi V8
Rocznik:
2005
Kupione pare dni temu z mysla o jezdzie zima, bo Magnum slabo sie sprawdza na sliskim. A takze z mysla holowaniu roznych rzeczy, a Jeep moze holowac do 3.3 tony. To juz moje 4 auto ze stajni Chryslera. Jest to Jeep Grand Cherokee o oznaczeniu WK, wersja Limited z 2005 roku, najbogatsza z tego rocznika. Silnik to V8 5.7 HEMI, a wiec to juz drugie HEMI w domu :).
Auto posiada najbardziej zaawansowany naped na 4 kola w Jeepach – Quadra Drive II. Posiada skrzynie rozdzielcza ze sprzeglem, ktora wraz z dyferencjalami potrafi przeniesc 100% napedu na tylko jedno kolo. W trybie Low (reduktor) napedy sa blokowane mechanicznie i wszystkie kola obracaja sie z ta sama predkoscia. W trybie Hi, mamy elektroniczna szpere E-LSD, ktora dziala zadziwiajaco skutecznie. E-LSD wystepuje tylko w wersji z silnikiem 5.7. Caly system jest zadziwiajaco skuteczny, mimo ze AWD mam w Subaru i jestem przyzwyczajony do napedu na 4 kola.
Auto ma kompletne wyposazenie oprocz nawigacji. Na wyposazeniu znajaduja sie np. DVD dla tylnej kanapy, autosciemniajace sie lusterka, system Uconnect z bluetooth i obsluga glosowa, czujniki cofania, podgrzewane fotele z pamiecia, system audio Boston Acoustic, automatyczne swiatla (np. drogowe wylaczaja sie gdy nadjezdzaja inne auta z przeciwka) i wycieraczki, dwustrefowa automaczyczna klimatyzacja i wiele innych. Trzeba przyznac, ze niektorzych rzeczy nie mam ani w Magnum z tego samego rocznika, ani nie mialem Town&Country, mimo ze auta tez byly w topowych wersjach.
Wizualnie auto jest OK, jezeli sie wezmie poprawke na wiek (12 lat...). Jeden z najlepszych egzemplarzy ktore widzialem z tego rocznika. Jest rdza na podwoziu, ale w Quebecu to normalne. Technicznie jeszcze nie wiem, ale nie powinno byc tragedii. Kupilem od dealera BMW, gdzie pierwszy wlasciciel zostawil go w rozliczeniu za nowe X3. Mam tez aktualny CarProof. Musze ogarnac choinke na desce rozdzielczej (TPMS, sensor O2, airbag – lacze pod fotelem) a takze przejrzec podwozie pod katem ewentualnych wyciekow. No i poszukac dobrych opon. Auto zaskoczylo komfortem jazdy, zestrojenie zawieszenie nawet bardziej mi odpowiada niz z Magnum.
Z minusow to maly bagaznik - praktycznie polowa tego co w Magnum. O spalaniu nawet nie wspominam... Zdjecia robione na szybko po przyprowadzaniu auta do domu, dopoki jeszcze jest w miare czysty :) Moze wiosna postaram sie o lepsze w jakies fajniejszej scenerii.
więcej »
Auto posiada najbardziej zaawansowany naped na 4 kola w Jeepach – Quadra Drive II. Posiada skrzynie rozdzielcza ze sprzeglem, ktora wraz z dyferencjalami potrafi przeniesc 100% napedu na tylko jedno kolo. W trybie Low (reduktor) napedy sa blokowane mechanicznie i wszystkie kola obracaja sie z ta sama predkoscia. W trybie Hi, mamy elektroniczna szpere E-LSD, ktora dziala zadziwiajaco skutecznie. E-LSD wystepuje tylko w wersji z silnikiem 5.7. Caly system jest zadziwiajaco skuteczny, mimo ze AWD mam w Subaru i jestem przyzwyczajony do napedu na 4 kola.
Auto ma kompletne wyposazenie oprocz nawigacji. Na wyposazeniu znajaduja sie np. DVD dla tylnej kanapy, autosciemniajace sie lusterka, system Uconnect z bluetooth i obsluga glosowa, czujniki cofania, podgrzewane fotele z pamiecia, system audio Boston Acoustic, automatyczne swiatla (np. drogowe wylaczaja sie gdy nadjezdzaja inne auta z przeciwka) i wycieraczki, dwustrefowa automaczyczna klimatyzacja i wiele innych. Trzeba przyznac, ze niektorzych rzeczy nie mam ani w Magnum z tego samego rocznika, ani nie mialem Town&Country, mimo ze auta tez byly w topowych wersjach.
Wizualnie auto jest OK, jezeli sie wezmie poprawke na wiek (12 lat...). Jeden z najlepszych egzemplarzy ktore widzialem z tego rocznika. Jest rdza na podwoziu, ale w Quebecu to normalne. Technicznie jeszcze nie wiem, ale nie powinno byc tragedii. Kupilem od dealera BMW, gdzie pierwszy wlasciciel zostawil go w rozliczeniu za nowe X3. Mam tez aktualny CarProof. Musze ogarnac choinke na desce rozdzielczej (TPMS, sensor O2, airbag – lacze pod fotelem) a takze przejrzec podwozie pod katem ewentualnych wyciekow. No i poszukac dobrych opon. Auto zaskoczylo komfortem jazdy, zestrojenie zawieszenie nawet bardziej mi odpowiada niz z Magnum.
Z minusow to maly bagaznik - praktycznie polowa tego co w Magnum. O spalaniu nawet nie wspominam... Zdjecia robione na szybko po przyprowadzaniu auta do domu, dopoki jeszcze jest w miare czysty :) Moze wiosna postaram sie o lepsze w jakies fajniejszej scenerii.
Blog auta (2)
Dodano: 6 lat temu, przez
Arturo1977
Nie przepadam za SUVami. Do niedawna uwazalem, ze to najglupszy rodzaj nadwozia, zaraz po pick-up truckach. Co do pickupow, zmienilem zdanie i teraz uwazam ze sa zajebiste :) A co z SUVami? Czy ...
24
komentarze
Dodano: 7 lat temu, przez
Arturo1977
Witojcie,
Kupilem se Jeepa ostatnio, no i pisze by pokazac jak wyglada 675 koni w jednym garazu. Niestety (a moze i stety) te 675 koni trzeba podzielic na dwa samochody.
Z innych ...
47
komentarzy
Galerie pojazdu (4)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
30 lat za kółkiem
Canada, QC
Canada, QC
Komentarze (26)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez gugul
25 marzec 2018-2024 - 6 lat razem.
207986 - 284.953 pokonane 76.967 km
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez MarcinGP
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
części przyszły
nowe sprzęgło LUK - 1600zł
simering na wał - 50zł
robota : zrób to sam,
9
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych