Wpis w blogu auta
Honda Civic
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 1065 razy
Data wydarzenia: 03.03.2020
Test Xblitza X700
Kategoria: inne
1) Po krótkim wertowaniu YouTube'a i nie powoływaniu się na "Auto Świat" czy inny "Motor", wybór padł na Xblitz 700. Chyba to nowa, następna generacja serii tego producenta, ale co ja się na tym znam...
2) Dla jasności, seryjne audio Hondy na poziomie wyposażenia Sport i rocznik '12 nie ma Bluetootha. Posiada natomiast niezbędne do życia USB i CD, dlatego też pozostawiłem je w spokoju. Tak, poprzedniemu autu zafundowałem stację multimedialną, i to koniecznie z CD, więc było pełnowartościowe. Łączyło się z telefonem, wyciszając muzykę podczas rozmowy i miało dobrą jakość dźwięku rozmów. Ale to było w Kuraqu.
3) Po wypakowaniu z pudełka X700 nie chce się łączyć ze smarciakiem przez BT. Co jest?! Okazało się, że ustawienia BT trzeba aktualizować z poziomu telefonu, żeby Android zobaczył nowe urządzenie. Taka uroda Motoroli.
Za to w samym aucie miła niespodzianka - Yanosik i smarciak same rwą się do aktywności. Oczywiście daję im zgodę. Jak tylko telefon i X700 wzajemnie się wykrywają, syntezator zgłasza gotowość.
4) Rozmowy telefoniczne są słyszalne i bez większych zakłóceń, ale perełka została na koniec. Gdy czekając na Wieśmaca 🍔🍟otrzymałem powiadomienie o nowym odcinku Pertyna, to dźwięk włączonego filmiku z Xceedem leciał z głośnika*. Trochę zniekształcony, ale fajny.
* Radio trzeba wyciszyć samemu...
Plusy:
+ za tę cenę nie trzeba więcej.
Minusy:
- nie wybiera głosowo połączeń z książki ani numerów spoza niej.
Cena: 129 złotych.
Miejsce montażu - daszek osłony przeciwsłonecznej.
Filmiki: 🐸🍋 C3 i Xblitz X600 - WavePC/YouTube
oraz PertynGlędzi/Youtube
Ostatnia aktualizacja: 03.03.2020 23:52:15
Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

👍
Pozycję jaką przyjołeś w Warszawie jest raczej niebezpieczna, jest to kuszenie losu. Pedalstwa ci u nas dostatek.
Jednym słowem osiągnąłeś multimedialną funkcjonalność w aucie
Krowa mać 🐄, tam to tylko frytki 😂
Nie jest dotykowy (dla jasności)
Poglądowo
Koło skrzyni i ręcznego ledwo widać panelik sterujący z gałką. Jest na rzepie.
Wyświetlacz mocowany "na grzybku" do deski rozdzielczej i pod nim jest krótki kabelek wchodzący w szczelinę między plastikami, a na tunelu środkowym między fotelami jest mały panelik sterujący z przyciskami i pokrętłem (na płaską bateryjkę 232 bodajże - starcza na minimum 2 lata)
Do tej pory najlepiej sprawdzały mi się dodatkowe zestawy Nokia CK-100 (bez wyświetlacza), CK-200 i CK-600. Niestety ich instalacja wymaga ingerencji w deskę rozdzielczą.