Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy humvee5
»
"101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)
Wpis w blogu użytkownika
humvee5
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 945 razy
Data wydarzenia: 24.09.2015
"101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)
Kategoria: inne
- jednak to polski akcent
- jednak on te bramki strzelił... Wolfsburgowi, o ironio
(nawiasem mówiąc - jaka piękna katastrofa!!!
- jednak w tym samym dniu, co "Lewy" huknął 5 bramek w 9 minut, VW zanotował spadek wartości na poziomie 23% w 1 dzień
Czyli reklama odpada. Roberta można więc jedynie zatrudnić w VFL Wolfsburg, ustalając kontrakt na poziomie pensji z Bayernu. Ale w ramach słodkiej zemsty i programu oszczędnościowego zamieścić w umowie klauzulę: wysokość Twojej pensji Robert zależna od kursu akcji VW na giełdzie. W wolnym tłumaczeniu - na dzień dzisiejszy dochody LR9 z tytułu podpisania kontraktu z VFL spadłyby na dziś o... 23 procent
Robert, na wszelki wypadek czytaj
BTW - teraz szeptem: po skończonym meczu we wtorek ludzie w BMW drugi raz w tym tygodniu poddawali się skacowaniu
Sposób 2: aby podnieść się z kolan i uratować prestiż, VW AG powinno zastąpić pechowe Passaty z TDI jedynie słusznymi, ZIELONYMI
Amerykanie! Kto z Was zapłacił gotówką za Passata, dostanie... pełnowartościowego Bentleya!
Tylko jaką nazwę wymyślić najmniejszemu Bentleyowi na bazie Skody?
Sposób 3: Istnieje w ofercie na Amerykę Południową felerne auto o nazwie VW Gol. Tak bardzo niepoprawnej politycznie z związku z wydarzeniem opisanym w punkcie 1, że trzeba ją natychmiast zmienić!
Sposób 4: Skoro gdzieś ponoć istnieje portal "skodaWcentrum" (obiecujący temat do odcinka programu "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"), to może taką formułę warto przenieść do USA. Koniecznie z testami aut grupy VW na wyłączność
***
Inne sposoby, jak nie dać zginąć Volkswagenowi na Zachodzie, pozostawiam dla Waszej inwencji
Ostatnia aktualizacja: 24.09.2015 13:26:10
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
24
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 21 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Skandal-ze-spalinami-nie-dotyczy-jedynie-Volkswagena,wid,17884783,wiadomosc.html
przewijasz do ekranu z serwisem i przyciskasz i przytrzymujesz uwaga! guzik w dól
https://www.youtube.com/watch?v=4XasIsIqCuM
rachunek przysle poczta
Do Imperatore:
Co się nabijacie z biednej Megany?
Ilosc spalin to jedno, a co w nich jest to drugie. Tutaj diesel rozni sie zasadniczo od benzyny, bo wydziela cala mase szkodliwych substancji. Silnik benzynowy pali wiecej i wydziela wiecej stosunkowo nieszkodliwego CO2 (ktory jednak jest jednym z gazow cieplarnianych), natomiast diesel wydziela cala mase toksycznego i rakotworczego gowna. Nawet ten palacy 5-6 litrow.
„Najbardziej wkurza hipokryzja ludzi zza oceanu,czepiają się diesli palących 5-6 litrów a sami produkują smoki zużywające co najmniej drugie tyle,w dodatku olewają wszelkie pakiety klimatyczne (notabene też będące wymysłem ekoterrorystów i innych "nawiedzonych"”
Zapewne masz na mysli protokol z Kyoto – dotyczny on gazow cieplarnianych, w tym glownie wlasnie CO2. Owszem, nie zostal ratyfikowany orzez USA, glownie dlatego, ze protokol zwalnia z obowiazku redukcji emisji kraje rozwijajace sie, takie jak Chiny i Indie. Za to Stany i Kanada posiadaja wlasne regulacje takie jak RGGI czy WCI, a przepisy odnosnie emisji w Kaliforni sa bardzo restrykcyjne i prawdopodobnie obejma wkrotce wiekszosc USA (przykladowo Ford Probe w wersji kalifornijskiej mial juz 4 sondy lambda w ukladzie wydechowym, w 1994 roku...).
Bez tych „ekoterrystow i innych nawiedzonych” bys mial powietrze takie jak w Chinach, przejedz sie do Pekinu, ciekawym czy ci sie spodoba.
Aktualnie normy sa restrykcyjne, bo zwlaszcza w przypadku norm europejskich odnosnie emisji CO2 nie uwzglenia sie aspektu ekonomicznego skomplikowania konstrukcji ktore te normy wymuszaja, jedynie stan postepu technologicznego. Gdyby urealniono normy (rowniez procedury testow w ktorym mierzy sie spalanie) pewnie okazaloby sie, ze samochody nie spelniaja nawet Euro1. Producenci byliby zmuszeni do dalszego komplikowania konstrukcji by sprostac wymaganiom, a koszty (w tym R&D) musialby byc uwglednione w cenie samochodow. Ocenia sie, ze koszty moglby wzrosnac o 40%. Cos za cos. Ale za to spalanie katalogowe by sie zgadzalo z rzeczywistym!
Fascynujace, z jaka latwoscia tworzysz swoje hipotezy a pozniej bronisz je jakby to byly powszechnie znane fakty