Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Passat R-Line 2.0 Bi-Tdi
- Kupione nowe w 2015
- Auto obejrzano 4026 razy
- Online od 9 lat, 10 miesięcy i 12 dni
- Auto polubiono 6 razy
Nazwa auta:
R-Line 2.0 Bi-Tdi
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B8
Nadwozie:
Variant
Silnik:
2.0 TDI BlueMotion SCR
Moc silnika:
240 KM
Przebieg:
18 626 km
Rocznik:
2015
Volkswagen Passat Variant B8, Highline, 4Motion
Exterieur: R-line
2.0 TDI Bi-Turbo BMT, SCR, 4MOTION 240 KM (176 kW) DSG7 R-Line
Rocznik 2015
Moc silnika: 240 KM
Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 1750-2500 obr/min
Kod silnika: CUA A
Kod skrzyni biegów: QAX
Kolor lakieru: LOK1-------- TS
Kolor, lakier specjalny: Oryx white pearl
Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur
- zderzak oraz poszerzone progi w stylistyce R-Line
- logo R-Line na grillu
- dwie końcówki układu wydechowego w kształcie trapezu, chromowane
Obręcze kół ze stopu metali lekkich "Dartford" 8J x 18
Opony 235/45 R18 samo-uszczelniające się
Śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym
(2 nowe komplety opon, na zimę i na lato) 18-stki
Reflektory LED Top
System Dynamic Light Assist - automatyczne światła drogowe
Reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów z
chromowanym obramowaniem
Wybór profilu jazdy: "Driving Mode Selection"
Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC
Aktywny wyświetlacz wielofunkcyjny na tablicy zegarów "Active Info Display"
Dodatkowo przyciemniane szyby od drugiego rzędu siedzeń wraz z szybą tylną
Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
System bez-kluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu Keyless Access
System Easy Open
System elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika
System nawigacji satelitarnej "Discover Pro"
Instalacja telefoniczna Bluetooth z gniazdem USB
Instalacja telefonu Premium
System Side Assist Plus - asystent zmiany pasa ruchu
System Lane Assist - asystent toru jazdy
Systemem Front Assist
System Emergency Assist - asystent hamujący w przypadku zasłabnięcia kierowcy
System Traffic Jam Assist - asystent jazdy w korku
System rozpoznawania przechodniów
System rozpoznawania znaków drogowych
System Rear Assist - kamera cofania
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / LeavingHome
Siedzenie kierowcy z elektryczną regulacją w 14 kierunkach
Fotel kierowcy z pamięcią ustawień (dla 2 kierowców) i funkcją masażu
Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane (z pamięcią), po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane
Oświetlenie przestrzeni podczas wsiadania i wysiadania z samochodu
Tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC do prędkości 210 km/h i systemem Front Assist
Oświetlenie Ambient
Lampki LED ostrzegawcze we wszystkich drzwiach
Podświetlenie w listwach wykończeniowych w drzwiach
Listwy dekoracyjne na desce rozdzielczej, przednich drzwiach z drewna "BrilliantPine", konsola środkowa "Piano Black"
Hak holowniczy składany, elektrycznie odblokowywany
Siatka do mocowania bagażu w bagażniku
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową
Relingi dachowe, chromowane.
Masa pojazdu:
- masa własna 1840 kg (gotowy do jazdy z pełnym bakiem)
- ładowność: 470 kg
- dopuszczalna masa całkowita z pełnym ekwipunkiem: 2310 kg
- przyczepa do max 2200 / 750 kg
- max nacisk na oś przednią 1140 kg
- max nacisk na oś tylną 1220 kg
========================================
Nowy Volkswagen Passat B8 2.0 TDI - najmocniejszy diesel w historii VW. Passat B8 debiutuje z dziewięcioma silnikami o mocach od 120 do 280 koni mechanicznych.
Wśród nich prawdziwie królewskie miejsce zajmuje najmocniejszy czterocylindrowy silnik wysokoprężny, jaki kiedykolwiek był oferowany przez Volkswagena. To nowy silnik 2.0 TDI Bi-Turbo o mocy 240 KM. Jego moment obrotowy to gigantyczne 500 Nm przy 1750 obr./min, a spalanie ma wynieść średnio 5 l/100 km. Nowy silnik będzie seryjnie oferowany z innymi dobrodziejstwami koncernu: znakomitą 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową DSG oraz napędem na wszystkie koła 4MOTION.
A teraz będą parametry, które dotąd kojarzyliśmy raczej ze sportem samochodowym, niż z seryjnymi jednostkami napędowymi. Bazą dla nowego diesla stanowił motor serii EA288, oparty na modułowej konstrukcji MDB. Inżynierom udało się wycisnąć z każdego litra pojemności skokowej aż 120 KM. Aby taki cud stał się rzeczywistością, silnik nowego Volkswagena Passata B8 2.0 TDI wspomagają dwie turbosprężarki. Niskociśnieniowa i wysokociśnieniowa. Ciśnienie doładowania wynosi, uwaga, 3,8 bara. Ciśnienie wtryskiwanego paliwa do 2500 barów. Ależ to totalne szaleństwo!
Aby ten cud techniki przetrwał wyczyny kierowców, wzmocniono skrzynię korbową i obudowę cylindrów. Zastosowano także nowy wał korbowy, korbowody i tłoki. Volkswagen przyznaje również, że po raz pierwszy zastosował specjalną, przystosowaną do bardzo dużych obciążeń głowicę cylindrów. Ale to oczywiście nie koniec zmian. Nowy układ wtryskowy z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi umożliwia osiągnięcie ciśnienia wtrysku do 2500 barów.
Volkswagen postarał się bardziej i opracował specjalnie dla nowego Passata B8 2.0 TDI nowe koło dwumasowe, które umożliwia eksploatację napędu przy bardzo niskich obrotach. O te niskie obroty zadba automatyczna skrzynia biegów. Motor wyposażono także, obok katalizatora oksydacyjnego i filtra cząstek stałych, również w system SCR - selektywną redukcję katalityczną ze środkiem AdBlue.
Silnik 2,0 l 176 kW TDI Biturbo został zaprojektowany w oparciu o moduł platformy EA288
Wysoka wydajność jest zapewniona, między innymi, przez dwie połączone szeregowo
turbosprężarki.
cechy techniczne:
- System dwustopniowych turbosprężarek z turbosprężarką wysokiego i niskiego ciśnienia, łącznie dają 3,8 bara;
- Dwa wałki stabilizujące;
- system kontroli termicznej z przełączaną pompą cieczy chłodzącej;
- intercooler chłodzony wodą;
- Moduł oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym i filtrem cząstek stałych;
- podwójny system EGR, obwód wysokiego i niskiego ciśnienia;
- System selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) do oczyszczania spalin;
- system wtrysku Common Rail z maksymalnym ciśnieniem wtrysku 2500 bar.
========================================
Przyspieszenie (acceleration)
0-50 km/h: 1,8 s
0-80 km/h: 4,0 s
0-100 km/h: 5,9 s
60-100 km/h (4 bieg): 3,8 s
80-120 km/h (4 bieg): 4,3 s
80-120 km/h (5 bieg): 5,5 s
80-120 km/h (6 bieg): 6,0 s
80-120 km/h (7 bieg): 8,3 s
Dane sprawdzone z kierowcą o wadze 100 kg, i 15 litrach paliwa.
Film z pomiarem przyspieszenia video wykonanego przez Zachara można zobaczyć klikając tutaj
Pomiar spalania:
Spalenie ON
90 km/h: 4,8 l/100 km
140 km/h: 7,0 l/100 km
Pierwsze 3 km od startu: 10,4 l/100 km
Spalanie w mieście tryb ECO: 7,5 l/100 km
Spalanie w mieście tryb SPORT: 12,8 l/100 km
Obroty przy 140 km/h: 2400 obr/min
Film z wynikiem pomiaru spalania wykonanego przez Zachara można zobaczyć klikając tutaj
więcej »
Exterieur: R-line
2.0 TDI Bi-Turbo BMT, SCR, 4MOTION 240 KM (176 kW) DSG7 R-Line
Rocznik 2015
Moc silnika: 240 KM
Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 1750-2500 obr/min
Kod silnika: CUA A
Kod skrzyni biegów: QAX
Kolor lakieru: LOK1-------- TS
Kolor, lakier specjalny: Oryx white pearl
Pakiet stylistyczny R-Line Exterieur
- zderzak oraz poszerzone progi w stylistyce R-Line
- logo R-Line na grillu
- dwie końcówki układu wydechowego w kształcie trapezu, chromowane
Obręcze kół ze stopu metali lekkich "Dartford" 8J x 18
Opony 235/45 R18 samo-uszczelniające się
Śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym
(2 nowe komplety opon, na zimę i na lato) 18-stki
Reflektory LED Top
System Dynamic Light Assist - automatyczne światła drogowe
Reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów z
chromowanym obramowaniem
Wybór profilu jazdy: "Driving Mode Selection"
Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC
Aktywny wyświetlacz wielofunkcyjny na tablicy zegarów "Active Info Display"
Dodatkowo przyciemniane szyby od drugiego rzędu siedzeń wraz z szybą tylną
Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
System bez-kluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu Keyless Access
System Easy Open
System elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika
System nawigacji satelitarnej "Discover Pro"
Instalacja telefoniczna Bluetooth z gniazdem USB
Instalacja telefonu Premium
System Side Assist Plus - asystent zmiany pasa ruchu
System Lane Assist - asystent toru jazdy
Systemem Front Assist
System Emergency Assist - asystent hamujący w przypadku zasłabnięcia kierowcy
System Traffic Jam Assist - asystent jazdy w korku
System rozpoznawania przechodniów
System rozpoznawania znaków drogowych
System Rear Assist - kamera cofania
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / LeavingHome
Siedzenie kierowcy z elektryczną regulacją w 14 kierunkach
Fotel kierowcy z pamięcią ustawień (dla 2 kierowców) i funkcją masażu
Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane (z pamięcią), po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane
Oświetlenie przestrzeni podczas wsiadania i wysiadania z samochodu
Tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC do prędkości 210 km/h i systemem Front Assist
Oświetlenie Ambient
Lampki LED ostrzegawcze we wszystkich drzwiach
Podświetlenie w listwach wykończeniowych w drzwiach
Listwy dekoracyjne na desce rozdzielczej, przednich drzwiach z drewna "BrilliantPine", konsola środkowa "Piano Black"
Hak holowniczy składany, elektrycznie odblokowywany
Siatka do mocowania bagażu w bagażniku
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową
Relingi dachowe, chromowane.
Masa pojazdu:
- masa własna 1840 kg (gotowy do jazdy z pełnym bakiem)
- ładowność: 470 kg
- dopuszczalna masa całkowita z pełnym ekwipunkiem: 2310 kg
- przyczepa do max 2200 / 750 kg
- max nacisk na oś przednią 1140 kg
- max nacisk na oś tylną 1220 kg
========================================
Nowy Volkswagen Passat B8 2.0 TDI - najmocniejszy diesel w historii VW. Passat B8 debiutuje z dziewięcioma silnikami o mocach od 120 do 280 koni mechanicznych.
Wśród nich prawdziwie królewskie miejsce zajmuje najmocniejszy czterocylindrowy silnik wysokoprężny, jaki kiedykolwiek był oferowany przez Volkswagena. To nowy silnik 2.0 TDI Bi-Turbo o mocy 240 KM. Jego moment obrotowy to gigantyczne 500 Nm przy 1750 obr./min, a spalanie ma wynieść średnio 5 l/100 km. Nowy silnik będzie seryjnie oferowany z innymi dobrodziejstwami koncernu: znakomitą 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową DSG oraz napędem na wszystkie koła 4MOTION.
A teraz będą parametry, które dotąd kojarzyliśmy raczej ze sportem samochodowym, niż z seryjnymi jednostkami napędowymi. Bazą dla nowego diesla stanowił motor serii EA288, oparty na modułowej konstrukcji MDB. Inżynierom udało się wycisnąć z każdego litra pojemności skokowej aż 120 KM. Aby taki cud stał się rzeczywistością, silnik nowego Volkswagena Passata B8 2.0 TDI wspomagają dwie turbosprężarki. Niskociśnieniowa i wysokociśnieniowa. Ciśnienie doładowania wynosi, uwaga, 3,8 bara. Ciśnienie wtryskiwanego paliwa do 2500 barów. Ależ to totalne szaleństwo!
Aby ten cud techniki przetrwał wyczyny kierowców, wzmocniono skrzynię korbową i obudowę cylindrów. Zastosowano także nowy wał korbowy, korbowody i tłoki. Volkswagen przyznaje również, że po raz pierwszy zastosował specjalną, przystosowaną do bardzo dużych obciążeń głowicę cylindrów. Ale to oczywiście nie koniec zmian. Nowy układ wtryskowy z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi umożliwia osiągnięcie ciśnienia wtrysku do 2500 barów.
Volkswagen postarał się bardziej i opracował specjalnie dla nowego Passata B8 2.0 TDI nowe koło dwumasowe, które umożliwia eksploatację napędu przy bardzo niskich obrotach. O te niskie obroty zadba automatyczna skrzynia biegów. Motor wyposażono także, obok katalizatora oksydacyjnego i filtra cząstek stałych, również w system SCR - selektywną redukcję katalityczną ze środkiem AdBlue.
Silnik 2,0 l 176 kW TDI Biturbo został zaprojektowany w oparciu o moduł platformy EA288
Wysoka wydajność jest zapewniona, między innymi, przez dwie połączone szeregowo
turbosprężarki.
cechy techniczne:
- System dwustopniowych turbosprężarek z turbosprężarką wysokiego i niskiego ciśnienia, łącznie dają 3,8 bara;
- Dwa wałki stabilizujące;
- system kontroli termicznej z przełączaną pompą cieczy chłodzącej;
- intercooler chłodzony wodą;
- Moduł oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym i filtrem cząstek stałych;
- podwójny system EGR, obwód wysokiego i niskiego ciśnienia;
- System selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) do oczyszczania spalin;
- system wtrysku Common Rail z maksymalnym ciśnieniem wtrysku 2500 bar.
========================================
Przyspieszenie (acceleration)
0-50 km/h: 1,8 s
0-80 km/h: 4,0 s
0-100 km/h: 5,9 s
60-100 km/h (4 bieg): 3,8 s
80-120 km/h (4 bieg): 4,3 s
80-120 km/h (5 bieg): 5,5 s
80-120 km/h (6 bieg): 6,0 s
80-120 km/h (7 bieg): 8,3 s
Dane sprawdzone z kierowcą o wadze 100 kg, i 15 litrach paliwa.
Film z pomiarem przyspieszenia video wykonanego przez Zachara można zobaczyć klikając tutaj
Pomiar spalania:
Spalenie ON
90 km/h: 4,8 l/100 km
140 km/h: 7,0 l/100 km
Pierwsze 3 km od startu: 10,4 l/100 km
Spalanie w mieście tryb ECO: 7,5 l/100 km
Spalanie w mieście tryb SPORT: 12,8 l/100 km
Obroty przy 140 km/h: 2400 obr/min
Film z wynikiem pomiaru spalania wykonanego przez Zachara można zobaczyć klikając tutaj
Blog auta (1)
Dodano: 9 lat temu, przez
Jopstons
Usterka: AdBlue. Uruchomienie silnika nie będzie możliwe za 1000 km
Zasięg - AdBlue 1000 km
U mnie problem rozwiązany! Opis w tym poście.
Nadmienię, że u mnie po dolaniu 10 - 11.5 ...
69
komentarzy
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (12)
Dodano: 9 lat temu
Do wolly10: Jeździłem (testowałem) też nową Skodę Superb i byłem o krok od kupienia z silnikiem 2.0 TSI, 280 KM, ale w Skodzie siedzisko kierowcy trochę nie przypadło mi do gustu, bo siedzi się wyżej niż w Passacie. Ja wolę siedzieć nisko, ze względu chociażby na mój wzrost, dlatego też wziąłem VW i specjalnie nie brałem też panoramy, bo wtedy traci się jeszcze 3 cm nad głową na poczet mechanizmu otwierania dachu. Aczkolwiek Skoda Superb bardzo mi się podoba zewnętrznie.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy




