Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Twingo RS
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 3718 razy
- Online od 14 lat, 11 miesięcy i 29 dni
- Auto polubiono 1960 razy
Nazwa auta:
RS
Marka:
Renault
Model:
Twingo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.6 16v
Moc silnika:
133 KM
Przebieg:
1 869 km
Rocznik:
2010
Ścigacz do miasta i na tor. :D
Auto jest naprawdę dobrze przemyślane. Nie pchali do niego wszystkiego co znaleźli w większych modelach i nie nabijali niepotrzebnie ceny. To jednak tylko mały samochód miejski.
Ale jest wszystko, co potrzebne w mieście i żeby było bezpiecznie. Szkoda tylko, ze na polskim rynku nie można zamówić szklanego dachu (jest dostępny tylko w wersji GT). Silnik jest mocny, choć pozostawia niewielki niedosyt. Przydałoby się małe turbo :) jak w 500 Abartth. Największym atutem tego samochodu jest zawieszenie i układ kierowniczy. Mój ma wersje CUP jest twardsza, ale nie powoduje zniechęcenia. Za to trzymanie się drogi jest wprost niewiarygodne. Obecnie śmigam na zimowych 16-tkach ale i tak nie zdarzają się samochody, będące w stanie dotrzymać Twingo kroku w zakrętach. Kolejna świetna sprawa to skrzynia biegów. Jest krótka, ale właśnie taka powinna być w tym aucie. Biegi zmienia się błyskawicznie i pewnie.
Środek na pierwszy rzut oka nie zachwyca. Plastiki są wszędzie i tu bym trochę pomyślał, ale choć wyglądają prosto, są dobrej jakości i nawet zimą na mrozie w tak twardym samochodzie nic nie trzeszczy i nie puka, NIC. Zważywszy na cenę, jest nawet lepiej niż dobrze.
więcej »
Auto jest naprawdę dobrze przemyślane. Nie pchali do niego wszystkiego co znaleźli w większych modelach i nie nabijali niepotrzebnie ceny. To jednak tylko mały samochód miejski.
Ale jest wszystko, co potrzebne w mieście i żeby było bezpiecznie. Szkoda tylko, ze na polskim rynku nie można zamówić szklanego dachu (jest dostępny tylko w wersji GT). Silnik jest mocny, choć pozostawia niewielki niedosyt. Przydałoby się małe turbo :) jak w 500 Abartth. Największym atutem tego samochodu jest zawieszenie i układ kierowniczy. Mój ma wersje CUP jest twardsza, ale nie powoduje zniechęcenia. Za to trzymanie się drogi jest wprost niewiarygodne. Obecnie śmigam na zimowych 16-tkach ale i tak nie zdarzają się samochody, będące w stanie dotrzymać Twingo kroku w zakrętach. Kolejna świetna sprawa to skrzynia biegów. Jest krótka, ale właśnie taka powinna być w tym aucie. Biegi zmienia się błyskawicznie i pewnie.
Środek na pierwszy rzut oka nie zachwyca. Plastiki są wszędzie i tu bym trochę pomyślał, ale choć wyglądają prosto, są dobrej jakości i nawet zimą na mrozie w tak twardym samochodzie nic nie trzeszczy i nie puka, NIC. Zważywszy na cenę, jest nawet lepiej niż dobrze.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (169)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





Ja na zimę mam 16" a na lato 17 i bardzo mi to odpowiada.