Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Twingo RS
- Kupione nowe w 2010
- Auto obejrzano 3538 razy
- Online od 13 lat, 3 miesięcy i 13 dni
- Auto polubiono 1960 razy
Nazwa auta:
RS
Marka:
Renault
Model:
Twingo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.6 16v
Moc silnika:
133 KM
Przebieg:
1 869 km
Rocznik:
2010
Ścigacz do miasta i na tor. :D
Auto jest naprawdę dobrze przemyślane. Nie pchali do niego wszystkiego co znaleźli w większych modelach i nie nabijali niepotrzebnie ceny. To jednak tylko mały samochód miejski.
Ale jest wszystko, co potrzebne w mieście i żeby było bezpiecznie. Szkoda tylko, ze na polskim rynku nie można zamówić szklanego dachu (jest dostępny tylko w wersji GT). Silnik jest mocny, choć pozostawia niewielki niedosyt. Przydałoby się małe turbo :) jak w 500 Abartth. Największym atutem tego samochodu jest zawieszenie i układ kierowniczy. Mój ma wersje CUP jest twardsza, ale nie powoduje zniechęcenia. Za to trzymanie się drogi jest wprost niewiarygodne. Obecnie śmigam na zimowych 16-tkach ale i tak nie zdarzają się samochody, będące w stanie dotrzymać Twingo kroku w zakrętach. Kolejna świetna sprawa to skrzynia biegów. Jest krótka, ale właśnie taka powinna być w tym aucie. Biegi zmienia się błyskawicznie i pewnie.
Środek na pierwszy rzut oka nie zachwyca. Plastiki są wszędzie i tu bym trochę pomyślał, ale choć wyglądają prosto, są dobrej jakości i nawet zimą na mrozie w tak twardym samochodzie nic nie trzeszczy i nie puka, NIC. Zważywszy na cenę, jest nawet lepiej niż dobrze.
więcej »
Auto jest naprawdę dobrze przemyślane. Nie pchali do niego wszystkiego co znaleźli w większych modelach i nie nabijali niepotrzebnie ceny. To jednak tylko mały samochód miejski.
Ale jest wszystko, co potrzebne w mieście i żeby było bezpiecznie. Szkoda tylko, ze na polskim rynku nie można zamówić szklanego dachu (jest dostępny tylko w wersji GT). Silnik jest mocny, choć pozostawia niewielki niedosyt. Przydałoby się małe turbo :) jak w 500 Abartth. Największym atutem tego samochodu jest zawieszenie i układ kierowniczy. Mój ma wersje CUP jest twardsza, ale nie powoduje zniechęcenia. Za to trzymanie się drogi jest wprost niewiarygodne. Obecnie śmigam na zimowych 16-tkach ale i tak nie zdarzają się samochody, będące w stanie dotrzymać Twingo kroku w zakrętach. Kolejna świetna sprawa to skrzynia biegów. Jest krótka, ale właśnie taka powinna być w tym aucie. Biegi zmienia się błyskawicznie i pewnie.
Środek na pierwszy rzut oka nie zachwyca. Plastiki są wszędzie i tu bym trochę pomyślał, ale choć wyglądają prosto, są dobrej jakości i nawet zimą na mrozie w tak twardym samochodzie nic nie trzeszczy i nie puka, NIC. Zważywszy na cenę, jest nawet lepiej niż dobrze.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (169)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez gugul
25 marzec 2018-2024 - 6 lat razem.
207986 - 284.953 pokonane 76.967 km
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez MarcinGP
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
części przyszły
nowe sprzęgło LUK - 1600zł
simering na wał - 50zł
robota : zrób to sam,
9
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ja na zimę mam 16" a na lato 17 i bardzo mi to odpowiada.