Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Fiat Bravo Sport
  • Kupione nowe w 2009
  • Auto obejrzano 5528 razy
  • Online od 13 lat, 4 miesięcy i 11 dni
  • Auto polubiono 776 razy
Nazwa auta:
Sport
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
2.0 TD Multijet
Moc silnika:
196 KM
Przebieg:
84 000 km
Rocznik:
2009
Choć nie przepadam za ropniakami, to dla tego auta postanowiłem zrobić wyjątek. I nie zawiodłem się. Oprócz tego, ze pięknie się prezentuje zarówno z zewnątrz jak i w środku to jeszcze jest przemyślane technologicznie. Silnik nowej konstrukcji, który zastąpił stare 1,9, naprawdę daje radę, a przy tym jest cichy i ma już fabrycznie wystarczające osiągi w połączeniu z resztą. A jak komuś mało, to pięknie można go poprawić na prawie 200KM i 450Nm. Wtedy, to już prawdziwy wymiatacz. Trzeba nauczyć się tylko powściągliwości i to zwłaszcza zimą i na mokrym. Bałem się, ze 18" felgi to przesada na nasze drogi, ale okazało się, że nie ma najmniejszego problemu. Trzeba tylko unikać dziur i nauczyć się delikatnego pokonywania krawężników. Problem to naprawdę mały prześwit, bo zdarzyło mi się już kilka razy zaczepić o coś spodem. A zimą można liczyć na to, że jak są koleiny, to nie zostały jeszcze przetarte przez tak niskie auto. Samo zawieszenie jest zestrojone rozsądnie i daje poczucie wystarczającego komfortu i jednocześnie możliwość czerpania przyjemności z całkiem dynamicznej jazdy po zakrętach.
więcej »
Blog auta (1)
Dodano: 13 lat temu, przez bjozefowicz
W końcu po trzech miesiącach rozbrajających przepraw z ubezpieczycielem, udało mi się wstawić Bravo do serwisu, żeby naprawić efekty stłuczki z Grudnia. To po prostu nieprawdopodobne jakie ...
17 komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (99)
Dodano: 8 lat temu
Do MaArek77: U mnie skrzynia była w bardzo przyzwoita (tylko jedynaka za krótka :D). Zegary również bez festynu. Wszystko jak trzeba i ładnie o niezawodnie przez 6 lat. A do tego potwór pod maską. Ale tak jak napisałeś brak godnego następcy i poszedłem w innym kierunku. Zresztą lubię poznawać.
Dodano: 8 lat temu
Uwielbiam mocne diesle. To auto seryjnie ma 165 koni. Szkoda że brak następcy...
Cenie Bravo za wygląd i jakość jak na fiata. No w wersji 150 jest fatalna skrzynia biegów i brzydkue, niewidoczne białe zegary.
Dodano: 10 lat temu
Jest czym przycisnąć, to prawda i to miłe uczucie. Jak się widzi zdziwienie innych kierowców w teoretycznie mocnych autach jak zostają w tyle nie widzą co właściwie się stało, bo na początku szło im dobrze, a kłopoty się zaczęły jak włożyłem drugi bieg. :)i odjechałem.
Dodano: 11 lat temu
Super autko, kolor rewelacja, oryginalne felgi...Uważaj na sprzęgło przy takim momencie pod butem. Szerokości!
Dodano: 11 lat temu
Jest czym przycisnąć w tym bravo :-) szerokości życzę :-)oceniam i pozdrawiam
Dodano: 11 lat temu
fajnie się prezentuje
Dodano: 11 lat temu
Ja mam 1.4 T-jet 150 sport i dla mnie to już odchodzi fajnie ale u Ciebie kilkadziesiąt kucyków więcej więc co tam dopiero musi się dziać??:-) Ja podkręcę swojego ale do ok. 170 koni nie więcej. Moment obrotowy masz jak w pociągu :-) zapewne nie jeden posiadacz aut grupy VW, czy japończyki zdziwko przerabiają jak depniesz ,,fiacikiem" :-) ŁADNE TO BRAVO I MA POTENCJAŁ!!!
Dodano: 11 lat temu
Galerię ładnie rozwinąłeś [cool]. Zresztą mechanicznie też jest wyraźny progres ;).
Dodano: 11 lat temu
Do bjozefowicz: [up]
Dodano: 11 lat temu
Do marcingp: U mnie na podwórku stoi jeszcze 159 1.9JTD 115KM i muszę powiedzieć, że jest bardzo żwawy jak na tę moc. Poza tym ma świetną kulturę pracy jak na silnik z przed ponad dekady. W połączeniu z resztą auta daje sporą frajdę z jazdy. :)
Dodano: 11 lat temu
Do bjozefowicz: Tak właśnie myślałem z tym spalaniem. Tą samą prędkość osiąga mniejszym wysiłkiem. Uwielbiam JTD [food] tylko nie te 8V bo trochę mulaste. Ale za to są trwalsze. Coś za coś ;-)
Dodano: 11 lat temu
Do marcingp: Właściwy tok rozumowania. Jak się wystraszy to zrozumie. :D
Dodano: 11 lat temu
Do marcingp: Tarcze to i tak trzeba będzie dać inne i większe. Mam na oku 305mm i zaciski czterotłoczkowe. Teraz jest 281mm i to zdecydowanie za mało. Sfajczyłem już dwa komplety :) Ale to wymaga inwestycji :(
Co do spalania, to wręcz przeciwnie - spadło i to może nawet i 1l. Wynika to z lepszej sprawności i dynamiki. Nie trzeba tak cisnąć dla uzyskania tego samego efektu :) Samo jedzie :D
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Jak będzie booom to później kupi sobie auto z mocniejszym motorem lub już nie będzie potrzebował żadnego środka transportu ;-) Tak czy siak, same plusy [smiech2]
Dodano: 11 lat temu
Do Michallll: Przesadzasz. Trzeba sprawę odpowiednio zaaranżować ;-) Musisz wykazać się pomysłowością aby wyglądało, że jesteś ofiarą zdarzenia, a nie sprawcą.
Dodano: 11 lat temu
Do marcingp:
To powie że mogłem nie wyprzedzać i by mnie tylko jeszcze opertoliła
Dodano: 11 lat temu
Do marcingp: [up] [up] [up] [up] tylko gorzej jak Nasz miszcz kierofffnicy nie wyrobi sie i będzie boom [rotfl]
Dodano: 11 lat temu
Do Michallll: ja pertole czyli to mamusia rządzi autem [rotfl] i wszystko jasne
Dodano: 11 lat temu
Do Michallll: Przewieź mamusię i na drodze jedno-jezdniowej, zacznij wyprzedzać ociężale tak aby auto jadące z przeciwka mocno się zbliżyło, zasumuluj, że Twój sprzęt nie daje rady. Jak się mamusia wystraszy to jej powiedz, że to przez niedobór mocy ;-) Wtedy zrozumie i się zgodzi [smiech2]
Dodano: 11 lat temu
Do MAT86: Tatusiek by sie i może zgodził ale mamusia na pewnoooooo nieeee, jakby mogła to by mu jeszcze mocy odjeła
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
7 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl