Tutaj jesteś:
Samochód
Honda Civic Smerfeta
- Kupione używane w 2012
- Auto obejrzano 1599 razy
- Online od 10 lat, 9 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 93 razy
Nazwa auta:
Smerfeta
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 16V
Moc silnika:
198 KM
Przebieg:
170 000 km
Rocznik:
1997
Po długiej nieobecności powracam z drugą Hondą...
MODEL:
Civic EJ9, 1997r.
Pierwsza rejestracja 1998r.
Super Sonic Blue Pearl (B90P)
SILNIK:
B18C4 '99 Blue Top
Chłodnica VTI
Pompa paliwa Walbro 255
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Wtryski 310cc (H22A5)
Przewody zapłonowe Vision 10,2 mm
Świece irydowe NGK
Olej Motul 6100 10W40
Filtr oleju K&N
Magnetyczna śruba spustowa Simota
UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 ITR '98 spec (4,785 FD + LSD)
Short Shifter Fidanza
Energy Suspension lewarka zmiany biegów
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Kolektor ssący Edelbrock Performer X
Heatshield by peeleen
Parówa i stożek Simota
Filtr na odmie
Doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
Bandaż termoizolacyjny
Kolektor 4-2-1 Toda style 2,5''
Przelot z kwasówki 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (M-Tech)
Brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
Strojenie Crome w wystroimy.pl
Ecu P28
Shift Light
VTEC @ 5000 rpm
Procedura startu 4500 rpm
Odcięcie 8400 rpm
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Kayaba AGX
Sprężyny Weitec -35mm/-35mm
Przedni stabilizator 22 mm
Przednia górna rozpórka
Tylna górna rozpórka
Tylna dolna rozpórka
LCA Skunk2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Tarcze ATE 282mm i klocki Ferodo DS Performance
Tył: Tarcze 260mm i klocki ATE
Pompa i serwo 1"
Zaciski zregenerowane i pomalowane proszkowo
Płyn dot4 ATE Super Blue Racing
KOŁA:
Lato: NH0 Asahi Tec 15" OEM JDM DC2
Uniroyal Rainsport 2 195/50, Fulda Carat Progresso 195/50
Dystanse 3mm
Nowe OEM nakrętki
Ukryte wentyle
Zima: Czarne Speedline 15" OEM VTI MB6/MC2
Matador MP59 185/60
BODY-KIT:
Dokładka SiR
Lampy przednie - Type R
Lampy tylne - polift USDM
Białe boczne kierunki
Lusterka Spoon
Grill Type R
Owiewki OEM
Chlapacze tylne OEM
Wiper delete
ŚRODEK:
Kierownica skórzana z EK4
Fotele z Prelude 4 gen
Zegary SiR INDIGLO by MoMan
Gałka zmiany biegów Skunk2
Mieszek lewarka wzór EK9
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio SONY
Zestaw POWERBASS S-6C
INNE:
JDM Fender Washers
VTEC Solenoid Cap Vision
Grube przewody masowe
Skarpetki Spoon
Spryskiwacze mgłowe
Parę stickerów
MOC:
Seria: 169 KM 166 NM
Teraz: 198 KM 185 NM
więcej »
MODEL:
Civic EJ9, 1997r.
Pierwsza rejestracja 1998r.
Super Sonic Blue Pearl (B90P)
SILNIK:
B18C4 '99 Blue Top
Chłodnica VTI
Pompa paliwa Walbro 255
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Wtryski 310cc (H22A5)
Przewody zapłonowe Vision 10,2 mm
Świece irydowe NGK
Olej Motul 6100 10W40
Filtr oleju K&N
Magnetyczna śruba spustowa Simota
UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 ITR '98 spec (4,785 FD + LSD)
Short Shifter Fidanza
Energy Suspension lewarka zmiany biegów
Olej Honda MTF-3
UKŁAD DOLOTOWY:
Kolektor ssący Edelbrock Performer X
Heatshield by peeleen
Parówa i stożek Simota
Filtr na odmie
Doprowadzone zimne powietrze ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
Bandaż termoizolacyjny
Kolektor 4-2-1 Toda style 2,5''
Przelot z kwasówki 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (M-Tech)
Brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
Strojenie Crome w wystroimy.pl
Ecu P28
Shift Light
VTEC @ 5000 rpm
Procedura startu 4500 rpm
Odcięcie 8400 rpm
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Kayaba AGX
Sprężyny Weitec -35mm/-35mm
Przedni stabilizator 22 mm
Przednia górna rozpórka
Tylna górna rozpórka
Tylna dolna rozpórka
LCA Skunk2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Tarcze ATE 282mm i klocki Ferodo DS Performance
Tył: Tarcze 260mm i klocki ATE
Pompa i serwo 1"
Zaciski zregenerowane i pomalowane proszkowo
Płyn dot4 ATE Super Blue Racing
KOŁA:
Lato: NH0 Asahi Tec 15" OEM JDM DC2
Uniroyal Rainsport 2 195/50, Fulda Carat Progresso 195/50
Dystanse 3mm
Nowe OEM nakrętki
Ukryte wentyle
Zima: Czarne Speedline 15" OEM VTI MB6/MC2
Matador MP59 185/60
BODY-KIT:
Dokładka SiR
Lampy przednie - Type R
Lampy tylne - polift USDM
Białe boczne kierunki
Lusterka Spoon
Grill Type R
Owiewki OEM
Chlapacze tylne OEM
Wiper delete
ŚRODEK:
Kierownica skórzana z EK4
Fotele z Prelude 4 gen
Zegary SiR INDIGLO by MoMan
Gałka zmiany biegów Skunk2
Mieszek lewarka wzór EK9
WYPOSAŻENIE:
el. szyby
el. lusterka
el. regulacja świateł
centralny zamek
wspomaganie i regulacja kierownicy
CAR-AUDIO:
Radio SONY
Zestaw POWERBASS S-6C
INNE:
JDM Fender Washers
VTEC Solenoid Cap Vision
Grube przewody masowe
Skarpetki Spoon
Spryskiwacze mgłowe
Parę stickerów
MOC:
Seria: 169 KM 166 NM
Teraz: 198 KM 185 NM
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Vtec jaki wychuchany! Świetnie to wygląda.Tylko te nalepki mi się nie podobają
Dorzuć fotki środka!
Fajnie się prezentuje!
pozdro
Nie wiem jak wyglądaj wykres serii ponieważ seria nie była hamowana. VTEC załącza się przy 5.ooo obr/min. Jest odczuwalny ale lepiej by było gdybym wrzucił wałki z Integry
Alufelgi pochodzą od Hondy Integry Type-R
Pozdrawiam.