Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Panda
- Kupione nowe w 2014
- Auto obejrzano 772 razy
- Online od 10 lat, 5 miesięcy i 4 dni
- Auto polubiono 33 razy
Marka:
Fiat
Model:
Panda
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.2 8v
Moc silnika:
69 KM
Przebieg:
31 616 km
Rocznik:
2013
Jak na razie jestem z samochodu bardzo zadowolony.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 3 godziny temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek i jakiegoś szerszego opisu
P.S. (bo nie można znów edytować komentarzy) Z kolei Citigo jest na aWc 5 . Oczywiście portal nie jest odzwierciedleniem rzeczywistej sytuacji. Wyniki sprzedażowe naszego rynku są totalnie nieadekwatne do rzeczywistych trendów w Europie - tu też Brzozz ma rację .
A Up jest tutaj raptem jeden...
Zgadzam się z opinią Brzozzhems'a - wciąż w znakomitej większości żyjemy stereotypami, gdzie bez względu na wszystko VW zawsze będzie lepszy od Fiata .
Bo nie ma gołej blachy na drzwiach, desce i w bagażniku, bo tylne szyby otwierają sie a nie uchylają.
Taka blacha to jak w seicento, żuku czy peugeocie partnerze.
Fiat od zawsze miał "rękę" do aut w tym segmencie
Cena obecnie spadła a ze seryjnie brak ESP to dobrze. Owszem bezpieczeństwo ważne ale rzadko który nabywca w naszym kraju akurat w tym segmencie zwraca na ten dodatek uwagę.
Te autka jeżdżą wolno i nie maja 120-200 koni.
ESP można dokupić a gołej blachy niczym sie nie zastąpi nawet za dopłatą
Citigo prowadzi się zauważalnie lepiej, w środku nie czuć smrodu plastiku i klejów w tak powalającym stopniu jak u Fiata. W ogóle siedzenie dla wysokiego kierowcy to jakaś zupełna tortura, co nie zmieniło się ani trochę w porównaniu z Pandą II. Włosi mogli lepiej zaprojektować nową generację - ta jest zbyt podobna technicznie do poprzedniej, a przez to mało jest do "odkrywania".
p.s.
tylko zdjęć malutko...
Kwestia jakość/cena jest przez Fiata rozegrana dobrze.
Kłopot w tym, że tańsze VW/Skoda przyciągają ciekawością (nowość) jak i magią logo na masce - "jak to fałwej tuńszy nisz fijat!??!"
Widać to szczególnie w Polsce gdzie "fałwej" jest więcej warty niż własna matka.
W Europie jednak Panda sprzedaje sie lepiej niż up czy Citigo - przyczyna jest prosta, tandeta gołej blachy i braków w wyposażeniu (nie mówie tu o poduszkach czy el. szybach) czyni z VAGowskich maluchów półprodukt, taki sam jak trojaczki z Kolina (C1,107,Aygo).