Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Panda
Marka:
Fiat
Model:
Panda
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.2 8v
Moc silnika:
69 KM
Przebieg:
35 800 km
Rocznik:
2013
Jak na razie jestem z samochodu bardzo zadowolony.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy




POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek i jakiegoś szerszego opisu
P.S. (bo nie można znów edytować komentarzy) Z kolei Citigo jest na aWc 5
A Up jest tutaj raptem jeden...
Zgadzam się z opinią Brzozzhems'a - wciąż w znakomitej większości żyjemy stereotypami, gdzie bez względu na wszystko VW zawsze będzie lepszy od Fiata
Bo nie ma gołej blachy na drzwiach, desce i w bagażniku, bo tylne szyby otwierają sie a nie uchylają.
Taka blacha to jak w seicento, żuku czy peugeocie partnerze.
Fiat od zawsze miał "rękę" do aut w tym segmencie
Cena obecnie spadła a ze seryjnie brak ESP to dobrze. Owszem bezpieczeństwo ważne ale rzadko który nabywca w naszym kraju akurat w tym segmencie zwraca na ten dodatek uwagę.
Te autka jeżdżą wolno i nie maja 120-200 koni.
ESP można dokupić a gołej blachy niczym sie nie zastąpi nawet za dopłatą
Citigo prowadzi się zauważalnie lepiej, w środku nie czuć smrodu plastiku i klejów w tak powalającym stopniu jak u Fiata. W ogóle siedzenie dla wysokiego kierowcy to jakaś zupełna tortura, co nie zmieniło się ani trochę w porównaniu z Pandą II. Włosi mogli lepiej zaprojektować nową generację - ta jest zbyt podobna technicznie do poprzedniej, a przez to mało jest do "odkrywania".
p.s.
tylko zdjęć malutko...
Kwestia jakość/cena jest przez Fiata rozegrana dobrze.
Kłopot w tym, że tańsze VW/Skoda przyciągają ciekawością (nowość) jak i magią logo na masce - "jak to fałwej tuńszy nisz fijat!??!"
Widać to szczególnie w Polsce gdzie "fałwej" jest więcej warty niż własna matka.
W Europie jednak Panda sprzedaje sie lepiej niż up czy Citigo - przyczyna jest prosta, tandeta gołej blachy i braków w wyposażeniu (nie mówie tu o poduszkach czy el. szybach) czyni z VAGowskich maluchów półprodukt, taki sam jak trojaczki z Kolina (C1,107,Aygo).