Tutaj jesteś:
Kierowca OsterForever
Profil kierowcy OsterForever
PRZEBIEG
72
OBROTY
OsterForever
CB
9 lat za kółkiem
Bydgoszcz
Bydgoszcz
offline (ostatnio widziano 5 miesięcy temu)
zarejestrowany od 7 lat, 4 miesięcy i 5 dni
650 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
650 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Audi A3 A3
Wcześniej jeździł:
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM,
Renault Clio
Obecne auta (1)
Audi A3 A3
Marka:
Audi
Model:
A3
Generacja:
8L
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 T
Nazwa auta:
A3
Przebieg:
333 000 km
Moc silnika:
150 KM
Audi A3 1.8T AGU
Aktualnie fabryczne 150 koni, ale na dniach wstawiam standalone ECU i nawet bez wymiany turbiny i wtrysków powinno być 180-190 koni
Na razie bez modyfikacji, ale na pewno jakieś wlecą
Aktualnie fabryczne 150 koni, ale na dniach wstawiam standalone ECU i nawet bez wymiany turbiny i wtrysków powinno być 180-190 koni
Na razie bez modyfikacji, ale na pewno jakieś wlecą
Byłe auta (2)
Skoda Octavia Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 20v Turbo
Nazwa auta:
Octavia 1.8T 209 KM | 382 NM
Przebieg:
372 000 km
Moc silnika:
185 KM
Niestety autko się wzięło spaliło. Prawdopodobnie któryś z kabli się przetarł i zwarł do masy, facet jadący przede mną mówił że widział w lusterku iskry pod moim samochodem, jeszcze się dobrze nie zatrzymałem a płomienie spod maski zaczęły wychodzić. Mimo że wszystkie kable, szczególnie te grube przez które płynie dużo amper, sprawdzałem po kupnie oraz całkiem niedawno przy okazji montowania nowego sterownika, to i tak coś musiałem przeoczyć. Dwa lata pracy i kupa kasy poszły z dymem, akurat jak skończyłem przy samochodzie dłubać i byłem w końcu w pełni zadowolony z rezultatu. Zostawiam listę modyfikacji na pamiątkę.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
1.8T AGU 210KM / 380NM
Standalone ECU firmy Racing Electronics (PnP pod oryginalną wiązkę)
Wtryski Bosch 440CC Green Giants
Turbosprężarka K03-052 (potocznie zwana K03s)
Katalizator sportowy TurboWorks 100 CPSI razem z downpipem 2.5"
Tłumik końcowy Ulter Sport + usunięty rezonator
Sprężyny obniżające Eibach (głównie kupione w celu usztywnienia samochodu, obniżenie nie było priorytetem ale te 3 centymetry poprawiły trochę sylwetkę samochodu)
Opony Barum Bravuris 5HM 205/60/15 - polecam
Reszta wg oryginalnej specyfikacji na zamiennikach typu Bosch, NGK, Meyle itp., 90% części mechanicznych i elektronicznych musiałem wymienić żeby doprowadzić samochód do porządku.
Renault Clio
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 dCi
Przebieg:
178 000 km
Moc silnika:
82 KM
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 20.09.2018 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 8 |
| Liczba wystawionych ocen | 1 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
49
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
