Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Ford Mondeo Mondi 2012-2020
»
tuningować czy nie? Korci mieć więcej pod nogą...ale lepsze jest wrogiem dobrego.
Wpis w blogu auta
Ford Mondeo
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 870 razy
Data wydarzenia: 11.02.2017
tuningować czy nie? Korci mieć więcej pod nogą...ale lepsze jest wrogiem dobrego.
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Heko u mnie robił program.
Z 1.6EB robi się ok 200KM - musisz dbać o regularne wymiany olejów, filtrów i zalewać 98 aby cieszyć się bezawaryjnym użytkowaniem. Te silniki są dosyć podatne na modyfikacje i wytrzymują bez zakuwania pod 300KM także nie masz się czego bać tylko jechać i zrobić program. Nie baw się czasem w jakieś boxy bo to badziew
Wklep sobie forum forda, wszystko masz jak na tacy
Te 10-15% zwiększenie mocy nie powinno mieć żadnych skutków ubocznych, a różnicę da się wyczuć.
ale po jakimś czasie zawsze zaczyna brakować.
Nie wiem co jest rozsądniejsze, zmiana oprogramowania, mapowanie czy podłączenie BOX-a bez ingerencji, którego można szybko odłączyć bez śladu.
Ostatnio wiem że założył nawet znajomy mistrz serwisu z Vw w swoim rocznym Passacie na gwarancji.
Przyrost mocy w granicach rozsądku, każdy silnik spokojnie wytrzyma do 15% a nawet 25..
Najważniejsze aby moment obrotowy nie ukręcił półosi.
Niby nieco wcześniej można spodziewać sie wymiany koła dwumasowego ale kolega z aWc jeździ białym superbem już 100 tys km i czipował auto zaraz po zakupie.
Na razie bezproblemowo
Kolega ma obecnie w swoim mondeo 160 koni i 240 Nm. No powyżej 200 byłaby to głupota, a niutonometrów pewnie przy 219 przybędzie więcej niż 110.
To już szaleństwo
Nie wiem na ile Nm jest obliczona skrzynia, sprzęgło. Zbyt słabe ulegną uszkodzeniu.
Przyrost mocy i momentu znaczne, odczuwalne