Wpis w blogu auta
Volkswagen Passat
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1279 razy
Data wydarzenia: 03.08.2017
Sprzedany :)
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Czyli jednak 120 KM ma DPF?
A szkoda tak pasowała rejestracja SCZ.... to tego wozidła
AR juz kupiona
Jesteś pewny, że nie ma? Bo ja szczerze to się nie orientuję.
Hehe, już po Tobie
"Były problemy z pękającymi tłokami i ze smarowaniem. Ten pierwszy dotknął kilku użytkowników - wszyscy byli po chipie."
Dokładnie to miałem na myśli, czytałem o tym na alfaholikach.
Co do wad problemów jako takich to nie doczytałem czy coś takiego istnieje. W końcu to w zasadzie rozwiercone 1.9 ze zmienionym układem zasilania i osprzętem. Wtryski nadal nadające się do regeneracji.
Były problemy z pękającymi tłokami i ze smarowaniem. Ten pierwszy dotknął kilku użytkowników - wszyscy byli po chipie. Wydaje mi się, że to może być to, bo skręcenie silnika 170 KM na 210 KM nie jest może jakimś wielkim wyczynem, ale należy pamiętać, że bazowa wersja tego silnika, przed rozwierceniem, miała 120 czy nawet 115 KM. Problem ze smarowaniem dotyczył uszczelki smoka, którą zaleca się wymieniać co dwie wymiany oleju.
Tym samym mimo wszystko, polecałbym zakup wersji alfy 159 co najmniej po pierwszym lifcie, a najlepiej po tym drugim lifcie, który miał ponoć miejsce w 2010 roku. No ale to już koszt bliżej 40 000 zł.
2.0 JTD miało jakieś problemy, ale ogólnie też jak najbardziej opcja warta uwagi, tylko, że z tym silnikiem to koniec produkcji, od chyba 2009 roku.
1,9 150 wydaje się optymalnym wyborem. 120 KM może być dla Ciebie zdecydowanie za słabe, a 2.4 to znowu zdecydowanie najwyższe koszty utrzymania.