Wpis w blogu auta
Toyota Prius
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1083 razy
Data wydarzenia: 21.01.2016
SERWIS PO 90000 km.
Kategoria: serwis
Z mojej strony padło pytanie a kiedy robimy rozrząd bo jest to newralgiczna część samochodu i trzeba go wymieniać zgodnie z zaleceniem producenta auta. Pan z serwisu spojrzał na mnie z politowaniem, i stwierdził, że taka część nie występuje. Drążyłem dalej a pompa wody, napinacze. Oczywiście są, ale nie podlegają wymianie a pompa wody jest elektryczna i również nie podlega wymianie. Szybko reasumując hybrydy nie posiadają rozrusznika, filtrów DPF ale również i tych części wymienionych wyżej. I tu rodzi się pytanie dlaczego hybrydy są tańsze w eksploatacji i tak szybko zdobywają zaufanie nabywców.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
13
komentarzy
Dodano: 14 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Nie to zdrowie, nie te lata
Ja za dobrych czasów też jeździłem autem tylko około pięciu lat od nowości teraz się popieprzyło
Coś w tym pewnie jest, choć ja na swoje ASO też nie narzekam.
Ale nasuwa mi się myśl, że TOYOTA chyba najmniej oszukuje nabywców, i coraz bardziej mam no nich zaufanie.
Otóż to. W Czerwonym wymieniałem co 60 i nic się nie działo. W Białym z kolei pierwszy raz na 90 i też chodzi .
No tak w końcu auto jest po to żeby jeździło
Podobno nowa bateria w ASO kosztuje 7,7 tys. zł.
U siebie też mam irydowe. Tyle, że Fiat każe je zmieniać co 40 tysięcy .
W poprzednim priusie był chyba bezobsługowy na łańcuchu.
Genialna w swojej "prostocie", działaniu i możliwościach że o bezawaryjności nie wspomnę