Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy brzozzhems
»
Motoryzacja dla transpłciowych wegan.
Wpis w blogu użytkownika
brzozzhems
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 613 razy
Data wydarzenia: 26.03.2019
Motoryzacja dla transpłciowych wegan.
Kategoria: inne
Oglądałem ostatnio najnowszy odcinek GrandTour z trójcą przenajświętszą motoryzacji.
Odcinek o tym jak szybko dojechać z nad Morza Czarnego nad Morze Kaspijskie.
Chłopaki odzyskali formę (i ekipę produkcyjną), to widać gołym okiem.
Do "eksperymentu" wzięli nowego Astona Martina, który wygląda jak jakikolwiek inny Aston, nowego Bentleya Continentala GT, który wygląda jak krzyżówka starego Continentala GT z nowym Astonem Martinem...i najnowsze BMW 850i.
O tym ostatnim chciałem tu napisać.
Pamiętacie BMW "8" pierwszej generacji?
Mimo, że królami plakatów zawsze były Ferrari czy Lamborghini, to trudno było przejść obojętnie obok pierwszej "ósemki".
Miała wszystko co modne w latach 90' - w tym podnoszone lampy.
BMW porównywało ją do Ferrari...a sukcesu niestety było brak.
Co z tego? Jest ikona designu, a dziś prawdziwy kult i...
....i mdławy następca.
Niby wszystko jest w tym aucie w porządku.
Dwoje drzwi - TAK
Mocny silnik - TAK
Logo na masce - TAK
Obniżona linia dachu - TAK
Na ulicy łatwo jednak go przeoczyć.
Czy będzie sukces finansowy?
Pewnie tak. Podobnie jak było z Hyundaiem Pony.
Samochodem równie porywającym.
Całość wygląda jak przymiarka do wprowadzenia wersji czterodrzwiowej by po raz kolejny wmawiać ludziom jakiś nonsens od "czterodrzwiowych coupe".
Swoją drogą, wkrótce może stać się to trendem.
Ponoć w drodze jest elektryczny, cztero (lub pięcio) drzwiowy Mustang cross-over z podwyższonym zawieszeniem.
Ciekawi mnie jakie auta będą wspominać z dzieciństwa dzisiejsi 5-10 latkowie.
Ostatnia aktualizacja: 26.03.2019 14:07:58
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
To już nigdy by się nie podniósł.
w211,w212 przejeżdżają po pół miliona kilometrów bez specjalnych problemów a na droższe naprawy zarabiają z nawiązką spalając mniej paliwa oraz dając więcej komfortu,bezpieczeństwa i radości z jazdy od poprzedników.
A mi tam nie staje na jej widok.
https://avatars.mds.yandex.net/get-zen_doc/127510/pub_59ad4e274bf161bc4ebd0058_59ad4e6e77d0e60bd5edd67b/scale_600
Dzisiaj kazde auto ma mnóstwo systemów wspomagajacych nawet niskiej klasy modele, silniki za to maja coraz mniej cylindrów.
Co zatem moze zaszokować? Chyba na minus mniejsz trwałość i bardziej skomplikowana elektronika.
Mnie to nie martwi no auto wystarczy ze pocieszy mnie 10-12 lat.
Jedno czym wyróżnia sie nowe BMW serii 8 to zaawansowanie techmologiczne, tak jak poprzednika, tylko ze dzisiaj trudno tym szokowac.
A co do formy nadwozia to wszystko juz było,lepiej dla BMW i dla nas aby było klasycznie i elegancko a nie dziwacznie