Tutaj jesteś: Kierowca TBA_VR6







Prześlij sugestię
Profil kierowcy TBA_VR6
PRZEBIEG
40
OBROTY
0
ZK
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 6 miesięcy i 22 dni
3371 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1591

Wcześniej jeździł: Rower, Volkswagen Passat B3 GT VR6
High rpm user :D
więcej »
Obecne auta (1)
Volkswagen Passat V6 30V Syncro
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B5
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 30V 4motion
Nazwa auta:
V6 30V Syncro
Przebieg:
195 100 km
Moc silnika:
196 KM
41
komentarzy
0
zdjęć w galerii
1
wpis w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Po ponad 3,5 letnim posiadaniu B3 VR6, lepszymi i gorszymi chwilami z nim, przyszedł w końcu czas na coś nowszego, taka to już kolej rzeczy.. Możliwości i opcji było wiele a padło na najtańszą z nich czyli Passata 3B. Poza tym, że 3B zawsze mi się bardziej podobał niż 3BG/3BS to kierowałem się raczej rozsądkiem.. W głowie było wiele droższych i szybszych aut ale doszedłem do wniosku, że nie muszę mieć 300-400KM w moim wieku i nie ma co się wybierać z motyką na księżyc..

Kryteria w poszukiwaniu auta były następujące:
- duża i mocna benzyna
- tylko manual
- w końcu napęd na 4 koła (miałem już dość tych męczarni chociażby w zimę)
- jakieś przyzwoite wyposażenie czyli jakaś skóra, climatronic, 4 el. szyby itp itd.
- no i standardowo coś ze stajni VW/Audi
Byłe auta (2)
Rower
Nazwa auta:
Rower
Przebieg:
1 160 km
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Kupiony dokładnie 15.04.2005 roku za sumę 799zł.. Nawet jeszcze chyba był brany na raty :D Dawał radę - stalowa niezniszczalna rama (trochę ciężka), hamulce tarcze przód i tył szczególnie swe zalety objawiały podczas deszczowych dni gdzie tradycyjne hamulce wyją i piszczą w wniebogłosy.. Bardo dobre opony Maxxis Innova, metalowe pedały, dobrze wyprofilowana kierownica. Bardzo mi odpowiadała charakterystyka i twardość sprężyny i resorowanie z przodu. Fajny kompromis między szaleństwem i skokami na schodach a jazdą po dziurawej drodze. Poza tym co tu jeszcze napisać - była to chyba o ile się nie mylę polska produkcja i powiem, że naprawdę udana jak za tą kasę. Rower naprawdę dużo przeżył i był w miarę, że tak się wyrażę - "idiotoodporny".. Nie włożyłem w niego ani złotówki od zakupu :)
Volkswagen Passat B3 GT VR6
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 VR6
Nazwa auta:
B3 GT VR6
Przebieg:
277 680 km
Moc silnika:
174 KM
98
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Volkswagen Passat VR6, zakupiony przeze mnie w 2008 roku w Polsce. Wcześniej sprowadzony w 2004 roku z Niemiec. Ogólnie w Polsce zrobił około 40tys km..

DANE TECHNICZNE:
- Rok produkcji: 1992,
- Liczba cylindrów/zaworów: 6/12 (15 stopni rozsunięcia między cylindrami w jednym bloku),
- Stopień sprężania: 10:1,
- Pojemność skokowa: 2792cm³,
- Moc: 174KM przy 5800rpm,
- Moment obrotowy: 240Nm przy 4200rpm (200Nm przy 1500rpm),
- 0-100km/h: 8,2s,
- V-max: 224km/h (leci więcej :),
- Średnie spalanie: 11-12l/100km,
- Masa: 1320kg,
- Hamulce przód: 280mm,
- Hamulce tył: 226mm,

NADWOZIE:
- wersja Variant, GT na szerokiej listwie,
- zderzak z przodu z halogenami,
- długie relingi dachowe,
- dymione boczne kierunki,
- dymione tyle lampy (własna koncepcja)
- lakier LA5U - Royal Blue Metallic,
- felgi BBS VR6 15 cali

WNĘTRZE:
- ABS,
- 2x poduszka powietrzna,
- Czarna skóra (przednie fotele z regulacją podparcia bioder i lędźwi i innych kątów nachylenia),
- Climatronic,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- komputer pokładowy MFA,
- fabryczny centralny zamek,
- fabryczne domykanie szyb z kluczyka,
- podgrzewanie przednich siedzeń,

ZAWIESZENIE:
Seria dedykowana dla VR-a..

CAR AUDIO:
- Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)

SILNIK:
- Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)

TUNING:
- Stożek SIMOTA na dolocie własnego pomysłu..


PLANY:
Przede wszystkim chciałbym auto utrzymać tylko i wyłącznie w oryginale.. Mało jest zadbanych B3-ek w VR6 bez podtlenku nitro LPG..

- doprowadzić auto z zewnątrz i wewnątrz do stanu niemalże idealnego :),
- ładna 16-tka i delikatna gleba,
- Hella Black na przód i jakiś dobry ksenon do tego,
- tylne dymione od wersji Arriva,
- konwersja hamulców z przodu z 280mm na 288mm,
- doprowadzić motor i inne podzespoły auta do stanu fabrycznego,
- kompletny odgrodzony dolot na stożku K&N,
- przepustnica od 2.9,
- wałki od 2.9,
- chip,
- przespawka kolektora na 2.9,
- kolektor wydechowy,
- przelot.

Z takich dalszych planów a w chwili obecnej bardziej z marzeń to uturbienie Paska tak na 500KM :)
Przyszłe auta (1)
Blog kierowcy (2)
Dodano: 11 lat temu, przez TBA_VR6
Dzisiaj znowu mi sie zesrała klamka kierowcy. Od wewnatrz drzwi otworzę ale od zewnatrz już nie. Jak to zrobić, żeby ta linka nie spadała aby to miało ręce i nogi?
15 komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez TBA_VR6
-18 st. - Auto odpala bez problemu za pierwszym :)
2 komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji 20.12.2009
Liczba wystawionych komentarzy 171
Liczba wystawionych ocen 1591
Liczba wpisów w blogach aut 1
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 6
Liczba postów na forum 0
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: Volkswagen, Audi
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: LA5U
  • Ulubiona muzyka w samochodzie:
    Odp: Ludacris, Lil John :)
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: Podróż powrotna po zakupie auta.. Ehh... To były czasy..
  • Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
    Odp: Koszalin - Mińsk Mazowiecki
  • Podróż marzeń autem:
    Odp: Byle gdzie.. Tam gdzie paliwa starczy..
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Silnik
  • Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
    Odp: Passat R36
Znajomi (2)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl