Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Passat B3 GT VR6
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 5589 razy
- Online od 14 lat, 7 miesięcy i 8 dni
- Auto polubiono 2715 razy
Nazwa auta:
B3 GT VR6
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 VR6
Moc silnika:
174 KM
Przebieg:
277 680 km
Rocznik:
1992
Volkswagen Passat VR6, zakupiony przeze mnie w 2008 roku w Polsce. Wcześniej sprowadzony w 2004 roku z Niemiec. Ogólnie w Polsce zrobił około 40tys km..
DANE TECHNICZNE:
- Rok produkcji: 1992,
- Liczba cylindrów/zaworów: 6/12 (15 stopni rozsunięcia między cylindrami w jednym bloku),
- Stopień sprężania: 10:1,
- Pojemność skokowa: 2792cm³,
- Moc: 174KM przy 5800rpm,
- Moment obrotowy: 240Nm przy 4200rpm (200Nm przy 1500rpm),
- 0-100km/h: 8,2s,
- V-max: 224km/h (leci więcej :),
- Średnie spalanie: 11-12l/100km,
- Masa: 1320kg,
- Hamulce przód: 280mm,
- Hamulce tył: 226mm,
NADWOZIE:
- wersja Variant, GT na szerokiej listwie,
- zderzak z przodu z halogenami,
- długie relingi dachowe,
- dymione boczne kierunki,
- dymione tyle lampy (własna koncepcja)
- lakier LA5U - Royal Blue Metallic,
- felgi BBS VR6 15 cali
WNĘTRZE:
- ABS,
- 2x poduszka powietrzna,
- Czarna skóra (przednie fotele z regulacją podparcia bioder i lędźwi i innych kątów nachylenia),
- Climatronic,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- komputer pokładowy MFA,
- fabryczny centralny zamek,
- fabryczne domykanie szyb z kluczyka,
- podgrzewanie przednich siedzeń,
ZAWIESZENIE:
Seria dedykowana dla VR-a..
CAR AUDIO:
- Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)
SILNIK:
- Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)
TUNING:
- Stożek SIMOTA na dolocie własnego pomysłu..
PLANY:
Przede wszystkim chciałbym auto utrzymać tylko i wyłącznie w oryginale.. Mało jest zadbanych B3-ek w VR6 bez podtlenku nitro LPG..
- doprowadzić auto z zewnątrz i wewnątrz do stanu niemalże idealnego :),
- ładna 16-tka i delikatna gleba,
- Hella Black na przód i jakiś dobry ksenon do tego,
- tylne dymione od wersji Arriva,
- konwersja hamulców z przodu z 280mm na 288mm,
- doprowadzić motor i inne podzespoły auta do stanu fabrycznego,
- kompletny odgrodzony dolot na stożku K&N,
- przepustnica od 2.9,
- wałki od 2.9,
- chip,
- przespawka kolektora na 2.9,
- kolektor wydechowy,
- przelot.
Z takich dalszych planów a w chwili obecnej bardziej z marzeń to uturbienie Paska tak na 500KM :)
więcej »
DANE TECHNICZNE:
- Rok produkcji: 1992,
- Liczba cylindrów/zaworów: 6/12 (15 stopni rozsunięcia między cylindrami w jednym bloku),
- Stopień sprężania: 10:1,
- Pojemność skokowa: 2792cm³,
- Moc: 174KM przy 5800rpm,
- Moment obrotowy: 240Nm przy 4200rpm (200Nm przy 1500rpm),
- 0-100km/h: 8,2s,
- V-max: 224km/h (leci więcej :),
- Średnie spalanie: 11-12l/100km,
- Masa: 1320kg,
- Hamulce przód: 280mm,
- Hamulce tył: 226mm,
NADWOZIE:
- wersja Variant, GT na szerokiej listwie,
- zderzak z przodu z halogenami,
- długie relingi dachowe,
- dymione boczne kierunki,
- dymione tyle lampy (własna koncepcja)
- lakier LA5U - Royal Blue Metallic,
- felgi BBS VR6 15 cali
WNĘTRZE:
- ABS,
- 2x poduszka powietrzna,
- Czarna skóra (przednie fotele z regulacją podparcia bioder i lędźwi i innych kątów nachylenia),
- Climatronic,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- komputer pokładowy MFA,
- fabryczny centralny zamek,
- fabryczne domykanie szyb z kluczyka,
- podgrzewanie przednich siedzeń,
ZAWIESZENIE:
Seria dedykowana dla VR-a..
CAR AUDIO:
- Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)
SILNIK:
- Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)
TUNING:
- Stożek SIMOTA na dolocie własnego pomysłu..
PLANY:
Przede wszystkim chciałbym auto utrzymać tylko i wyłącznie w oryginale.. Mało jest zadbanych B3-ek w VR6 bez podtlenku nitro LPG..
- doprowadzić auto z zewnątrz i wewnątrz do stanu niemalże idealnego :),
- ładna 16-tka i delikatna gleba,
- Hella Black na przód i jakiś dobry ksenon do tego,
- tylne dymione od wersji Arriva,
- konwersja hamulców z przodu z 280mm na 288mm,
- doprowadzić motor i inne podzespoły auta do stanu fabrycznego,
- kompletny odgrodzony dolot na stożku K&N,
- przepustnica od 2.9,
- wałki od 2.9,
- chip,
- przespawka kolektora na 2.9,
- kolektor wydechowy,
- przelot.
Z takich dalszych planów a w chwili obecnej bardziej z marzeń to uturbienie Paska tak na 500KM :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Volkswagen Passat V6 30V Syncro
Wcześniej jeździł:
Rower, Volkswagen Passat B3 GT VR6
Komentarze (98)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
31
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
robi wrażenie!! Pozdrawiam
Stare ale jare. A przy tym jak wygląda.
Jest świetny
Pozdrawiam
galeria obejrzana i przegwizdana
pozdro
Pozdrawiam i gratuluje