Wpis w blogu auta
Fiat Panda
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1204 razy
Data wydarzenia: 14.03.2014
Konieczne inwestycje
Kategoria: serwis
Na początek wymiana rozrządu. Co prawda przebieg samochodu jeszcze nie zmusza do takiej operacji, ale za to wiek już tak. Od nowości czyli przez 9 lat nie wymieniano paska. Zalecany okres to 4-5lat. Portfel został uszczuplony o całe 800zł. Z biegiem czasu gdy kwota ta się rozłoży na przejechane kilometry nie będzie już straszyć w dzienniku kosztów.
Kolejny wydatek to 4 nowe opony. Samochód został zakupiony na zimówkach i to w doskonałym stanie. Letnich nie było… Przehandlowane? Pewnie tak. Chcąc oszczędzić bieżnik w oponach zimowych nie zastanawiałem się czy już wymieniać na letnie czy może poczekać. Spadnie śnieg czy nie spadnie? Opony letnie kupione, założone – rozpoczyna sie sezon letni! Kolejnych kilka stówek mniej w portfelu…
W przypadku powrotu zimy mam ten komfort, że Panda zawsze może zostać w garażu. Są ciepłe buty, sanki i Scenic jeszcze na zimowkach!
Podsumowując: sen mam już spokojny, teraz tylko lać paliwo i cieszyć się jazdą!
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Moze troche przesadziłem.
Zapewne jesli chodzi o awaryjnosc Pandy a silnika 2.0 TDI wygrywa fiacik
Obawiam sie że tak samo jak 2.0 TDI minie kilka lat, powstydzą sie poprawią co trzeba i to będa jedne z lepszych silników.
Vw miał słaby okres ja wierzę że teraz wzięli si eza jakość bo samemu mi wstyd za nich.
I tak wole ich auta od francuskich jako całości trwałość, lepszy dla mnie czasem psujący sie vw niż citroen bo teen ostatni tez nie jest liderem niezawodności
Może sie mylę ale chyba ogólnie porównanie jakości i trwałości tych dwóch auto to przepaść.
Tak samo pasek rozrządu z Vw golfa to śmieć przy rozrządzie z klasy s mercedesa , szlachectwo zobowiązuje
Są różne opinie że pasek starzeje sie bo jest z gumy i że należy wymieniać po 5 a góra 7 latach.
Dziewięć to samobójstwo.
Jedni mówia że widać micropęknięcia, inni że nie, że czasami czuć wyrobienie sie ząbków.
Ale prawda jest taka że pęknąć może w każdej chwili - gra nie warta świeczki takie czekanie.
Mam na łańcuchu