Tutaj jesteś:
Samochód
Toyota Auris Samuraj
- Kupione nowe w 2015
- Auto obejrzano 1598 razy
- Online od 9 lat, 8 miesięcy i 27 dni
- Auto polubiono 6 razy
Nazwa auta:
Samuraj
Marka:
Toyota
Model:
Auris
Generacja:
II
Nadwozie:
Touring Sports
Silnik:
Valvematic 130
Moc silnika:
132 KM
Przebieg:
62 000 km
Rocznik:
2015
Toyota Auris Touring Sports. Biały Samuraj.
Dlaczego Toyota? Bo poprzedni był Volkswagen :)
To po pierwsze. VW troche mi nerwów napsuł ;)
Po drugie nigdy Toyoty nie miałem a wszyscy znajomi swoje Toyoty chwalą. Obiegowa opinia o niezawodności japońskiej motoryzacji oraz rankingi bezawaryjności zdają się potwierdzać tą tezę. Opinie posiadaczy na aWc również są pochlebne. P.S. BabciaEla z aWc wywarła na mnie duże wrażenie swoim przywiązaniem do Toyoty i to w dużej mierze jej zawdzięczam swój związek z Samurajem ;) Ukłony Pani Elu :) Pozdrawiam serdecznie :)
Po trzecie: nie znoszę aut z malutkimi uturbionymi silniczkami. Obecnie praktycznie tylko auta japońskie i koreańskie (o amerykańskich nie wspominam bo to zupełnie inny wymiar motoryzacyjnego świata) opierają się downsizingowi nadal z powodzeniem montując silniki wolnossące co daje nadzieje na dłuższą bezproblemową eksploatację.
Aurisa posiadam od ponad roku. Nie miałem niestety czasu dodać go wcześniej do rodziny aWc ale ma to i swoje dobre strony gdyż mogę o aucie powiedzieć zdecydowanie więcej. Więcej i obiektywniej gdyż początkowa euforia i ekscytacja zdążyły już dawno opaść :)
Zacznę jednak od prezentacji Samuraja. Jego benzynowe serce o pojemności 1.6 litra - Valvematic generuje moc 132 koni mechanicznych. Samuraj posiada jasną karnację i biega w 16-sto calowym obuwiu z lekkich stopów. Zupełnie celowo wybrałem z żoną dryblasa (wersję kombi czyli przez Toyotę nazywaną Touring Sports) gdyż pojemność bagażnika w poprzednim moim aucie - Volkswagenie Polo pozostawiała wiele do życzenia. Tutaj wartość grubo ponad 500 litrów pozwala zapakować rodzinny ekwipunek bez zbędnych przemyśleń co ma iść do bagażnika a co na tylne siedzenie, czy trzeba składać oparcie kanapy i w jakim ułożeniu najwięcej się do bagażnika zmieści.
Samuraj posiada to co mi do życia potrzebne czyli:
-szesnastocalowe felgi aluminiowe;
-polakierowane w kolorze nadwozia zderzaki, klamki i lusterka. Dodatkowo Samuraj posiada biżuterię w postaci chromowanych listew w przednim i tylnym zderzaku oraz pod linią okien bocznych;
-elektryczne szyby z przodu i z tyłu plus elektrycznie sterowane lusterka;
-ledowe światła do jazdy dziennej;
-światła przeciwmgłowe;
-automatyczną klimatyzację;
-przyciemniane szyby od słupka B;
-wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów i po części obszytą skórą deskę rozdzielczą;
-audio system Toyota Touch 2 z 6.1-calowym ekranem (dotykowy ekran, radio/CD/MP3/iPod, bloototh, Mirror link, kamera cofania, informacje o aucie);
-6 głośników;
-podłokietniki z przodu (przesuwany) i z tyłu;
-podwójna podłoga bagażnika pod którą kryją się kolejne litry przestrzeni gotowe do zapełnienia;
-kamera cofania;
-sportowe siedzenia z przodu;
-ABS/EBD/BA/VSC/TRC
-asystent ruszania pod górę;
-tempomat;
-komplet airbagów;
-centralny zamek + alarm;
To chyba tyle :) O oczywistych sprawach typu wspomaganie kierownicy, regulacja wolantu w dwóch płaszczyznach czy kierunkowskazy w obudowach lusterek nie wspominam bo to w dzisiejszych czasach już raczej standard. W każdym bądź razie, Samuraj posiada wszystko czego mógłbym sobie życzyć.
Swoje opinie i spostrzeżenia na temat Samuraja przedstawię w osobnym blogu. Noszę się również z zamiarem zrobienia porządnej sesji Samurajowi by móc dodać więcej zdjęć i lepiej Wam zaprezentować jegomościa z Kraju Kwitnącej Wiśni drodzy autoforumowicze :)
więcej »
Dlaczego Toyota? Bo poprzedni był Volkswagen :)
To po pierwsze. VW troche mi nerwów napsuł ;)
Po drugie nigdy Toyoty nie miałem a wszyscy znajomi swoje Toyoty chwalą. Obiegowa opinia o niezawodności japońskiej motoryzacji oraz rankingi bezawaryjności zdają się potwierdzać tą tezę. Opinie posiadaczy na aWc również są pochlebne. P.S. BabciaEla z aWc wywarła na mnie duże wrażenie swoim przywiązaniem do Toyoty i to w dużej mierze jej zawdzięczam swój związek z Samurajem ;) Ukłony Pani Elu :) Pozdrawiam serdecznie :)
Po trzecie: nie znoszę aut z malutkimi uturbionymi silniczkami. Obecnie praktycznie tylko auta japońskie i koreańskie (o amerykańskich nie wspominam bo to zupełnie inny wymiar motoryzacyjnego świata) opierają się downsizingowi nadal z powodzeniem montując silniki wolnossące co daje nadzieje na dłuższą bezproblemową eksploatację.
Aurisa posiadam od ponad roku. Nie miałem niestety czasu dodać go wcześniej do rodziny aWc ale ma to i swoje dobre strony gdyż mogę o aucie powiedzieć zdecydowanie więcej. Więcej i obiektywniej gdyż początkowa euforia i ekscytacja zdążyły już dawno opaść :)
Zacznę jednak od prezentacji Samuraja. Jego benzynowe serce o pojemności 1.6 litra - Valvematic generuje moc 132 koni mechanicznych. Samuraj posiada jasną karnację i biega w 16-sto calowym obuwiu z lekkich stopów. Zupełnie celowo wybrałem z żoną dryblasa (wersję kombi czyli przez Toyotę nazywaną Touring Sports) gdyż pojemność bagażnika w poprzednim moim aucie - Volkswagenie Polo pozostawiała wiele do życzenia. Tutaj wartość grubo ponad 500 litrów pozwala zapakować rodzinny ekwipunek bez zbędnych przemyśleń co ma iść do bagażnika a co na tylne siedzenie, czy trzeba składać oparcie kanapy i w jakim ułożeniu najwięcej się do bagażnika zmieści.
Samuraj posiada to co mi do życia potrzebne czyli:
-szesnastocalowe felgi aluminiowe;
-polakierowane w kolorze nadwozia zderzaki, klamki i lusterka. Dodatkowo Samuraj posiada biżuterię w postaci chromowanych listew w przednim i tylnym zderzaku oraz pod linią okien bocznych;
-elektryczne szyby z przodu i z tyłu plus elektrycznie sterowane lusterka;
-ledowe światła do jazdy dziennej;
-światła przeciwmgłowe;
-automatyczną klimatyzację;
-przyciemniane szyby od słupka B;
-wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów i po części obszytą skórą deskę rozdzielczą;
-audio system Toyota Touch 2 z 6.1-calowym ekranem (dotykowy ekran, radio/CD/MP3/iPod, bloototh, Mirror link, kamera cofania, informacje o aucie);
-6 głośników;
-podłokietniki z przodu (przesuwany) i z tyłu;
-podwójna podłoga bagażnika pod którą kryją się kolejne litry przestrzeni gotowe do zapełnienia;
-kamera cofania;
-sportowe siedzenia z przodu;
-ABS/EBD/BA/VSC/TRC
-asystent ruszania pod górę;
-tempomat;
-komplet airbagów;
-centralny zamek + alarm;
To chyba tyle :) O oczywistych sprawach typu wspomaganie kierownicy, regulacja wolantu w dwóch płaszczyznach czy kierunkowskazy w obudowach lusterek nie wspominam bo to w dzisiejszych czasach już raczej standard. W każdym bądź razie, Samuraj posiada wszystko czego mógłbym sobie życzyć.
Swoje opinie i spostrzeżenia na temat Samuraja przedstawię w osobnym blogu. Noszę się również z zamiarem zrobienia porządnej sesji Samurajowi by móc dodać więcej zdjęć i lepiej Wam zaprezentować jegomościa z Kraju Kwitnącej Wiśni drodzy autoforumowicze :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (1)
Obserwują to auto:
Dodaj do obserwowanych
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






Honda Civic,
Mazda 3,
Hyundai Elantra,
Jak widać aut niemieckich w ogóle nie brałem pod uwagę.
I czy to jest oble czy kanciate.
Po prostu okropne. wymienię jakie deski sa ładne (stare tez)
- Opel Vectra B
- Ople Astra IV, Insignia
- vw Passat B6, Golf 7, Polo 2009
- Audi z lat 1995-2004
- BMW az do tych z tabletami na gumę do żucia
- Nissan Quashquai 2015
- Peugeot RCZ
- Honda Accord 2010
- Mercedesy do roku ok 2008
itp. itd
Okropne sa wszystkie Toyoty, częśc skód, wszystkie merce z tabletem na gumę do żucia, hondy civic ostatnich 2 generacji, Citroen Picasso najnowszy, Honda HR-V najnowsza
itp. itd
Niby o gustach sie nie dyskutuje ale naprawdę o brzydsze wnętrze i boczek drzwi trudno.
To w końcu toyota a wygląd jak w Dacii
To stare, brzydkie, plastikowe i bezgustowne wnetrze jak z lat 90 tych.
Polo bylo przy nim jak 2 klasy wyzej. To bylo cos.
Przy tym 8 letnia Astra IV to szczyt piekna i z zewnatrz i wewnatrz
No ale bezawaryjnosc...
Powodzenia i powrotu do aut z Niemiec
Zastanawiałem się też czy nie wybrać tego modelu.
POZDRAWIAM