Tutaj jesteś:
Samochód
Suzuki Swift 1.3 GTi
- Kupione używane w 2005
- Auto obejrzano 75828 razy
- Online od 16 lat, 2 miesięcy i 1 dnia
- Auto polubiono 5167 razy
Nazwa auta:
1.3 GTi
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 GTi
Moc silnika:
131 KM
Przebieg:
317 214 km
Rocznik:
1990
- 370 komentarzy
- 29 zdjęć w galerii
- 11 filmów
- 19 wpisów w blogu auta
- 9 zdjęć w blogu auta
Buda sprzedana na złom. Cała mechanika w nowej budzie więc wypadało założyć temat o nowym samochodzie.
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
więcej »
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Blog auta (19)
Dodano: 11 lat temu, przez
Kovalio
Niestety sól na naszych drogach jest bezlitosna i tak po prawie równo 9 latach w moim posiadaniu (od 25 lipca 2005) pora zabrać się za przełożenie wszystkiego co do tej pory zostało zrobione ...
8
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
W ostatnich dniach jakoś dziwnie krzywo mi się się siedziało gdy po Mitsubishi wsiadałem do Swifta - wczoraj się okazało dlaczego.
Otóż nie wiem jakim cudem pękł aluminiowy stelaż ...
13
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
Dziś Swift dostał tytuł niepohamowanego. Już wyjaśniam o co chodzi.
Jadę sobie do pracy, wyprzedzam wlekące się lewym pasem Porsche Panamera GTS i wracam na lewy pas. Nagle widzę w ...
11
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
Swifcik ma już 23 lata i niestety nasze hojnie obsypywane solą drogi mu nie służą. Wielokrotne wizyty u blacharza pomagały uratować to co się dało uratować - na rpzestrzeni lat były to:
- ...
12
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Kovalio
Od kiedy mam Swifta testowałem już wiele różnych mocnych żarówek i namówiłem również ojca do zamontowania w jego Suzuki Lianie identyczne jak mam u siebie w Swifcie a przy okazji zrobiłem ...
10
komentarzy
Galerie pojazdu (2)
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2, Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Wcześniej jeździł:
Suzuki Swift 1.3 GTi
Komentarze (370)
Dodano: 12 lat temu
Do Kovalio: No Panie, kawał dobrej roboty przy nim zrobiłeś
jesienna fotka super! Do kalendarza by się nadawała ale już za późno...
http://www.autocentrum.pl/awc/kalendarz-awc-2014/
http://www.autocentrum.pl/awc/kalendarz-awc-2014/
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy








