Tutaj jesteś:
Samochód
Mercedes Klasa S Nowa S-ka
Nazwa auta:
Nowa S-ka
Marka:
Mercedes
Model:
Klasa S
Generacja:
W220
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
3.2 (320 CDI)
Moc silnika:
204 KM
Rocznik:
2003
Równie ciężki i duży kolos, jak W140. Jakość materiałów w środku bardzo dobra. Największa wada według mnie, to AIRMATIC. Bardzo często się psuje. Zarówno jak jest upał, i jak jest mróz. Chyba najbardziej awaryjna generacja tej klasy.
Tak zżerającej nerwy awarii nigdy nie było we W140, oprócz braku możliwości cofania.
W znienawidzoną przeze mnie niedzielę samochód został sprzedany :( Zapraszam do W140, który przechodzi regenerację :)
więcej »
Tak zżerającej nerwy awarii nigdy nie było we W140, oprócz braku możliwości cofania.
W znienawidzoną przeze mnie niedzielę samochód został sprzedany :( Zapraszam do W140, który przechodzi regenerację :)
Blog auta (3)
Dodano: 11 lat temu, przez
dawid3266
Gdy wkładam do commanda płytę z Beneluxem, to jest napisane "CD Reading Error Please ..." bla bla bla. Co może być problemem? Płyta, czy może laser?
13
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
dawid3266
Witam.
Dzisiaj podczas jazdy do miasta stało się coś sensacyjnego. Przedni prawy dolny wahacz wyskoczył ze sworznia przy ostrym zahamowaniu. Strzeliło tak, jak by wszystkie opony pękły w tym ...
11
komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez
dawid3266
Dzisiaj samochód wybrał się do fachowca, który miał wyczyścić silnik. Zrobił to wodą pod ciśnieniem. W komorze silnika zerwał trochę okładziny.
Teraz najgorsze. Samochód nie zmienia ...
38
komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Mercedes Klasa E Czerwony, Mercedes Klasa S Nowa S-ka
Komentarze (12)
Dodano: 11 lat temu
Do dawid3266: widze że jestes fanem esek...nie są takie złe,a air -matic to jedno z najwytrzymalszych zawieszeń-pokaż mi amortyzator we wspólczesnym aucie ,który jest w stanie wytrzymac ok 300 tys km...oczywiscie wszystko sie zuzywa i po tym przebiegu air-matic tez klęknie a na polskich wyrwach o 50-100 tys szybciej-te auta sa nafaszerowane elektroniką wiec zawsze cos tam wyskoczy za błąd-nawet jak odłaczysz aku i podłaczysz to odrazu 3 błedy łapie-dlatego warto zainwestowac w swój prywatny mały sprzet diagnostyczny-unikniesz 80% wizyt w serwisie i zaraz sie zwróci kasa...
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych