Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Fiesta Ford Fiesta VI Hatchback 3D 2004 r. 1.4 TDCi 68 KM
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 743 razy
- Online od 12 lat, 4 miesięcy i 4 dni
- Auto polubiono 26 razy
Nazwa auta:
Ford Fiesta VI Hatchback 3D 2004 r. 1.4 TDCi 68 KM
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 TDCi
Moc silnika:
68 KM
Przebieg:
240 000 km
Rocznik:
2004
Kupione w komisie EuroCar w Mielcu (eurocar-auto.otomoto.pl) w listopadzie 2010 roku z przebiegiem 135.000 km (miało wtedy 6,5 roku od 1 rejestracji). Auto było sprowadzone prawdopodobnie po stłuczce o czym może świadczyć fakt, że szyba kierowcy i przednia nie są z tego samego roku, co pozostałe. Auto pochodzi z rynku włoskiego, co było widać po oglądnięciu nadwozia (kilka wgnieceń i zaprawek w lakierze, pęknięty tylni zderzak, urwany gwint od anteny do radia itp.). Kilka rzeczy w środku też trzeba było poprawić np. zakup nowego lusterka wewnętrznego, montaż używanego osłonecznika i naprawa klamki fotela pasażera. Autko było zaniedbane, ale po lekkiej kosmetyce nie jest aż tak źle. Nadwozie nie było poprawiane po zakupie.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 23 godziny temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Najlepsze jest to, że poziom oleju od wymiany do wymiany zawsze na tym samym poziomie.