Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Multipla Krówka
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 1689 razy
- Online od 8 lat, 3 miesięcy i 27 dni
- Auto polubiono 3 razy
Nazwa auta:
Krówka
Marka:
Fiat
Model:
Multipla
Generacja:
I
Nadwozie:
Minivan
Silnik:
1.9 JTD
Moc silnika:
115 KM
Przebieg:
162 802 km
Rocznik:
2002
Sprzedana 25 maja 2013
Dziennik kosztów znajduje się w starym profilu pod linkiem:
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/multipla/i/silnik-diesla-1.9-jtd-115km-1998-2004/1999762474/
Nie widzę sensu przenosić całości. Galerię uzupełnię z czasem, gdy znajdę stare fotki.
Kierowco, jeśli życie Twoje i Twojej rodziny Ci miłe, to nie kupuj tego grata! Jeśli nie chcesz być na językach sąsiadów, znajomych, rodziny i przyjaciół, to nie kupuj tego cuda!
To auto dla zdziwaczałych ekscentryków, którzy mają coś z ekshibicjonisty, który chce koniecznie by inni się na niego gapili.
To auto dla ludzi, którzy lubią ciągle grzebać i jeździć w niepewności, że wrócą. Jak masz za dużo kasy, to kup tanio tego 6-ciopakowego vana i ładuj w naprawy głównie okropnie awaryjnego zawieszenia przedniego, awaryjnej dwumasy z turbiną włącznie - to w dieslach, a w benzynie dochodzi rdza całej karoserii. Masakra jakaś, a nie auto! Nie polecam - szczerze! Dla poszukujących rodzinnego auta polecam z ręką na sercu vany ze stajni Chryslera w wersji Grand, które palą ciut więcej, ale zdecydowanie bardziej nadają się na nasze dziurawe drogi.
___________
Stary opis:
Fakt, jest inne i ma to "coś" czego nie mają inne typowo seryjne auta.
Multipla jest przede wszystkim bardzo wygodna jak na vana z półki Fiata. Jako auto szerokie i co za tym idzie stabilne pokonuje trasowe zakręty w zawrotnych prędkościach sięgających prawie 100km/h z wielką gracją nie wysuwając się po za obszar zajmowanego pasa ruchu, jedynie trzeba się dobrze trzymać by siła odśrodkowa nie zwyciężyła w tym pojedynku i nie wysadziła kierowcy oraz pasażerów z dość wąskich foteli.
W tym kosmicznym pojeździe można wszystko z palcem w... nosie. Można np zamontować tylne fotele odwrotnie do kierunku jazdy, można się wyspać lepiej niż w domowym łóżku korzystając z obszernej płaskiej podłogi, można sobie również łeb urwać opuszczając szyby przy 180km/h. :D
Auto z pewnością ma moc, dzięki której inni często zostają w tyle. Choć wielu by powiedziało, że ten model zupełnie nie nadaje się do jazdy w mieście, to tutaj muszę stanowczo zaprzeczyć, ponieważ parkując auto tyłem można zdziałać cuda i ustawić się dosłownie na "styk" dzięki pomocy sporych lusterek i czujników cofania.
Mimo, że auto posiada 2 rzędy siedzeń x3 tozdecydowanie nie nadaje się na taksówkę, gdyż awaryjność przedniego zawieszenia doprowadziłaby nie jednego polskiego taryfiarza do nerwicy.
Tylne fotele całkowicie wyjmowalne i można sobie zrobić np małe "bara-bara". :P ;) .., a żeby po ich wyjęciu się komuś nie "spodobały", to można je wszystkie trzy ułożyć wewnątrz z boku na kupę np pod tylnymi bocznymi drzwiami. Niestety fotele do lekkich nie należą. To ciut mało zgrabny 6-ciopak: 3 fotele z przodu i 3 fotele z tyłu z czego wyjmowalne są tylko 3 tylne.
Model:
186.431.1(0) | M7 | 1910 JTD CF3 115CV-85KW "ELX MY.2002" [02170489]
Kolor nadwozia:
419B AZZURRO ANTARTIDE
..to dzięki tej farbie na którą składa się sześć różnych warstw auto na każdej fotografii ma inny odcień!
W Łódzkim Wydziale Komunikacji figuruje jako VAN. Nie rozumiem ludzi, którzy mylą ten typ nadwozia z suvem.
Model ten nie daje się łatwo zaszufladkować. Wyróżnia się zaokrąglonymi zwartymi liniami sylwetki oraz obszernym wnętrzem. Jego wielkie szyby roztaczają przed kierującym i pasażerami nowe horyzonty jak w każdym typowym akwarium. Jest niezmiernie ceniony ze względu na stabilność i wygodę prowadzenia, zwłaszcza na górskich drogach - niestety szerokich, bo na wąskich trzeba zwinąć uszy (lusterka), by się zmieścić z innymi.
Sześć foteli o jednakowych wymiarach, z regulowanym oparciem, zagłówkami i mocowaniami dla fotelików Isofix – oto wyposażenie modułowego wnętrza Multipli Fiat.
Tylne siedzenia można ustawić w dwóch położeniach, złożyć lub wręcz wyjąć. W ten sposób pojemność bagażnika wyposażonego w gniazdo prądowe 12 V, zwiększa się prawie o 1000 litrów.
Fotele można przesuwać i składać na kształt stolika. Przedni środkowy fotel można zastąpić konsolą pełniącą funkcję lodówko/podgrzewacza o pojemności 18 l (opcja dostępna w ASO Fiat).
Dla kierowcy przewidziano sterowanie elektryczne impulsowe podnośnikami szyb, które czasami nawala, regulowane podparcie na wysokości lędźwi oraz elektryczne regulowanie wysokości fotela.
Cała tapicerka wnętrza wykonana jest z solidnej tkaniny w kolorze niebieskim, która niestety lubi się ujmować na szwach.
Pod maską kryje się potężny silnik 1.9 JTD:
- pojemność skokowa 1910 cm3;
- 115 KM przy 4000 obr./mni;
- 20,7 kgm przy 1500 obr./min;
- wtrysk bezpośredni UNIJET "Common Rail" sterowany elektronicznie, turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodnica (intercooler).
Spalanie w zależności od stylu jazdy (ciężkości stopy) i warunków na drodze oraz pogodowych wynosi:
- miasto: od 5,2 l do 8,5 l
- trasa: od 3,9 l do 5,5 l
Zbiornik paliwa mieści 75 litrów ON. Model zaopatrzony jest również w wyłącznik bezwładnościowy blokujący zasilanie silnika paliwem w razie kolizji lub wypadku, co prócz systemów ABS i EBD oraz 4 poduszek i dwóch kurtyn powietrznych czyni, go pojazdem przyjaznym rodzinie, bo dba o bezpieczeństwo każdego z pasażerów.
Na pokładzie są również:
- manualna klimatyzacja,
- możliwość nastawienia nawiewu zewnętrznego jak i wewnętrznego,
- duży wyraźny wyświetlacz komputera pokładowego,
- dwa obszerne zamykane schowki, dwa mniejsze również zamykane, dwie głębokie półki i cztery obszerne kieszenie drzwiowe,
- lustereczko dla prawdziwej kobiety :) - podświetlane, a co :)
- mkro popielniczka dla niepalących (w tym modelu się nie pali),
- trzy gniazda zasilające: jedno, to standardowa zapalniczka i dwa po 180W w kabinie i bagażniku,
- hak,
- oryginalne fotochromatyczne szyby w odcieniu niebieskim, które ściemniają się przy mocnym oświetleniu, by rozjaśnić się w egipskich ciemnościach,
- tarcze hamulcowe na wszystkich kołach,
- oryginalne alufelgi,
- elektrycznie składane i regulowane podgrzewane lusterka,
- spryskiwacze przednich szklanych reflektorów,
- Radio CD/Mp3/WMA z RDSem + 6 oryginalnych głośników o znakomitej jakości dźwięku (bas zasługuje na 6+),
- standardową antenę zmieniłem na Sirio Triflex dla CB-radia, GSM i FM,
- oryginalne cztery czujniki cofania (sprawne),
- tylna klapa posiada oryginalne stalowe logo MULTIPLA, które jest przyspawane na stałe (auta "bite" z tyłu nie posiadają ów loga).
To, że auto posiada centralny zamek i immobiliser oraz wiele, wiele innych oryginalnych udogodnień, to już nie muszę dodawać.
Krówka przyjechała do Polski w 2009 roku z Belgii.
Wsjo. :)
więcej »
Dziennik kosztów znajduje się w starym profilu pod linkiem:
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/dziennik/fiat/multipla/i/silnik-diesla-1.9-jtd-115km-1998-2004/1999762474/
Nie widzę sensu przenosić całości. Galerię uzupełnię z czasem, gdy znajdę stare fotki.
Kierowco, jeśli życie Twoje i Twojej rodziny Ci miłe, to nie kupuj tego grata! Jeśli nie chcesz być na językach sąsiadów, znajomych, rodziny i przyjaciół, to nie kupuj tego cuda!
To auto dla zdziwaczałych ekscentryków, którzy mają coś z ekshibicjonisty, który chce koniecznie by inni się na niego gapili.
To auto dla ludzi, którzy lubią ciągle grzebać i jeździć w niepewności, że wrócą. Jak masz za dużo kasy, to kup tanio tego 6-ciopakowego vana i ładuj w naprawy głównie okropnie awaryjnego zawieszenia przedniego, awaryjnej dwumasy z turbiną włącznie - to w dieslach, a w benzynie dochodzi rdza całej karoserii. Masakra jakaś, a nie auto! Nie polecam - szczerze! Dla poszukujących rodzinnego auta polecam z ręką na sercu vany ze stajni Chryslera w wersji Grand, które palą ciut więcej, ale zdecydowanie bardziej nadają się na nasze dziurawe drogi.
___________
Stary opis:
Fakt, jest inne i ma to "coś" czego nie mają inne typowo seryjne auta.
Multipla jest przede wszystkim bardzo wygodna jak na vana z półki Fiata. Jako auto szerokie i co za tym idzie stabilne pokonuje trasowe zakręty w zawrotnych prędkościach sięgających prawie 100km/h z wielką gracją nie wysuwając się po za obszar zajmowanego pasa ruchu, jedynie trzeba się dobrze trzymać by siła odśrodkowa nie zwyciężyła w tym pojedynku i nie wysadziła kierowcy oraz pasażerów z dość wąskich foteli.
W tym kosmicznym pojeździe można wszystko z palcem w... nosie. Można np zamontować tylne fotele odwrotnie do kierunku jazdy, można się wyspać lepiej niż w domowym łóżku korzystając z obszernej płaskiej podłogi, można sobie również łeb urwać opuszczając szyby przy 180km/h. :D
Auto z pewnością ma moc, dzięki której inni często zostają w tyle. Choć wielu by powiedziało, że ten model zupełnie nie nadaje się do jazdy w mieście, to tutaj muszę stanowczo zaprzeczyć, ponieważ parkując auto tyłem można zdziałać cuda i ustawić się dosłownie na "styk" dzięki pomocy sporych lusterek i czujników cofania.
Mimo, że auto posiada 2 rzędy siedzeń x3 tozdecydowanie nie nadaje się na taksówkę, gdyż awaryjność przedniego zawieszenia doprowadziłaby nie jednego polskiego taryfiarza do nerwicy.
Tylne fotele całkowicie wyjmowalne i można sobie zrobić np małe "bara-bara". :P ;) .., a żeby po ich wyjęciu się komuś nie "spodobały", to można je wszystkie trzy ułożyć wewnątrz z boku na kupę np pod tylnymi bocznymi drzwiami. Niestety fotele do lekkich nie należą. To ciut mało zgrabny 6-ciopak: 3 fotele z przodu i 3 fotele z tyłu z czego wyjmowalne są tylko 3 tylne.
Model:
186.431.1(0) | M7 | 1910 JTD CF3 115CV-85KW "ELX MY.2002" [02170489]
Kolor nadwozia:
419B AZZURRO ANTARTIDE
..to dzięki tej farbie na którą składa się sześć różnych warstw auto na każdej fotografii ma inny odcień!
W Łódzkim Wydziale Komunikacji figuruje jako VAN. Nie rozumiem ludzi, którzy mylą ten typ nadwozia z suvem.
Model ten nie daje się łatwo zaszufladkować. Wyróżnia się zaokrąglonymi zwartymi liniami sylwetki oraz obszernym wnętrzem. Jego wielkie szyby roztaczają przed kierującym i pasażerami nowe horyzonty jak w każdym typowym akwarium. Jest niezmiernie ceniony ze względu na stabilność i wygodę prowadzenia, zwłaszcza na górskich drogach - niestety szerokich, bo na wąskich trzeba zwinąć uszy (lusterka), by się zmieścić z innymi.
Sześć foteli o jednakowych wymiarach, z regulowanym oparciem, zagłówkami i mocowaniami dla fotelików Isofix – oto wyposażenie modułowego wnętrza Multipli Fiat.
Tylne siedzenia można ustawić w dwóch położeniach, złożyć lub wręcz wyjąć. W ten sposób pojemność bagażnika wyposażonego w gniazdo prądowe 12 V, zwiększa się prawie o 1000 litrów.
Fotele można przesuwać i składać na kształt stolika. Przedni środkowy fotel można zastąpić konsolą pełniącą funkcję lodówko/podgrzewacza o pojemności 18 l (opcja dostępna w ASO Fiat).
Dla kierowcy przewidziano sterowanie elektryczne impulsowe podnośnikami szyb, które czasami nawala, regulowane podparcie na wysokości lędźwi oraz elektryczne regulowanie wysokości fotela.
Cała tapicerka wnętrza wykonana jest z solidnej tkaniny w kolorze niebieskim, która niestety lubi się ujmować na szwach.
Pod maską kryje się potężny silnik 1.9 JTD:
- pojemność skokowa 1910 cm3;
- 115 KM przy 4000 obr./mni;
- 20,7 kgm przy 1500 obr./min;
- wtrysk bezpośredni UNIJET "Common Rail" sterowany elektronicznie, turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodnica (intercooler).
Spalanie w zależności od stylu jazdy (ciężkości stopy) i warunków na drodze oraz pogodowych wynosi:
- miasto: od 5,2 l do 8,5 l
- trasa: od 3,9 l do 5,5 l
Zbiornik paliwa mieści 75 litrów ON. Model zaopatrzony jest również w wyłącznik bezwładnościowy blokujący zasilanie silnika paliwem w razie kolizji lub wypadku, co prócz systemów ABS i EBD oraz 4 poduszek i dwóch kurtyn powietrznych czyni, go pojazdem przyjaznym rodzinie, bo dba o bezpieczeństwo każdego z pasażerów.
Na pokładzie są również:
- manualna klimatyzacja,
- możliwość nastawienia nawiewu zewnętrznego jak i wewnętrznego,
- duży wyraźny wyświetlacz komputera pokładowego,
- dwa obszerne zamykane schowki, dwa mniejsze również zamykane, dwie głębokie półki i cztery obszerne kieszenie drzwiowe,
- lustereczko dla prawdziwej kobiety :) - podświetlane, a co :)
- mkro popielniczka dla niepalących (w tym modelu się nie pali),
- trzy gniazda zasilające: jedno, to standardowa zapalniczka i dwa po 180W w kabinie i bagażniku,
- hak,
- oryginalne fotochromatyczne szyby w odcieniu niebieskim, które ściemniają się przy mocnym oświetleniu, by rozjaśnić się w egipskich ciemnościach,
- tarcze hamulcowe na wszystkich kołach,
- oryginalne alufelgi,
- elektrycznie składane i regulowane podgrzewane lusterka,
- spryskiwacze przednich szklanych reflektorów,
- Radio CD/Mp3/WMA z RDSem + 6 oryginalnych głośników o znakomitej jakości dźwięku (bas zasługuje na 6+),
- standardową antenę zmieniłem na Sirio Triflex dla CB-radia, GSM i FM,
- oryginalne cztery czujniki cofania (sprawne),
- tylna klapa posiada oryginalne stalowe logo MULTIPLA, które jest przyspawane na stałe (auta "bite" z tyłu nie posiadają ów loga).
To, że auto posiada centralny zamek i immobiliser oraz wiele, wiele innych oryginalnych udogodnień, to już nie muszę dodawać.
Krówka przyjechała do Polski w 2009 roku z Belgii.
Wsjo. :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
28 lat za kółkiem
Łódź
Łódź
Jeździ:
Citroen C4 Cytryna
Wcześniej jeździł:
Chrysler 300M Kris, Iveco Daily, Iveco Daily, Iveco Turbo Daily 35-12 Blaszak, Opel Astra, Chrysler Town & Country Jajko, Skoda Fabia Kanapka, Skoda Felicia Felcia (2000 r.), Fiat Multipla Krówka, Honda Concerto Hanka, Skoda Favorit Frytka, Ford Scorpio W automacie - brak wyboru skrzyni, Fiat 126p "Maluch", Syrena 104 Sarenka
Komentarze (2)
humvee5
Dodano: 3 lata temu
Do mucko1: krówka czy frytka?😁
MV-6
Dodano: 7 lat temu
Ta "Krówka" to z racji brzydoty ??
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy







