Tutaj jesteś:
Samochód
Citroen C6
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 3416 razy
- Online od 15 lat, 5 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 1123 razy
Marka:
Citroen
Model:
C6
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.7 V6 HDI
Moc silnika:
208 KM
Rocznik:
2007
Przepis na idealne auto?
Dodajemy składniki: maska a pod nią: DIESEL( 2.7 V6 HDi), dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek, 24 zawory, HDi, pojemność skokowa- 2 720cm , moc- 150kW przy 4 000 obr./min, stopień sprężania- 17,3 , moment obrotowy- 440 Nm przy 1900 obr/min., cztery hamulce tarczowe wentylowane, ABS z elektronicznym rozkładem siły hamowania i wspomagania nagłego hamowania, elektryczny hamulec postojowy działający na tarcze tylnich kół,ABS+BAS+EBD, ESP+ASR, poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, regulator prędkości z ogranicznikiem, regulacja charakterystyki tłumienia amortyzatorów(AMVAR), spoiler tylny(3 pozycje w zależności od prędkości), progresywne wspomaganie kierownicy, zawieszenie hydropneumatyczne HYDRACTIVE III + o sterowanej sztywności, automatyczne światła mijania, reflektory przeciwmgielne, reflektory przednie Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami, obręcze kół ze stopów lekkich 18’ z oponami 245/45 R18, kontrola ciśnienia w ogumieniu, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, dodatkowy panel klimatyzacji z nawiewem na tył, komputer pokładowy, radar parkowania przedni i tylny, radio CD MP3 z podwójnym tunerem, ośmioma głośnikami i sterowaniem z kierownicy, nawigacja kolorowa NaviDrive z twardym dyskiem, ekranem kolorowym7” i funkcją Jukebox, szby przednie i tylne sterowane elektrycznie z blokadą antyprzytrzaskową, termiczne, barwione na kolor zielony, lusterka boczne przyciemnione, sterowane elektrycznie, ogrzewane i składane, lusterko wsteczne elektrochromatyczne, zamek centralny z funkcją ryglowania zamków drzwi, kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość, koło kierownicy pokryte skórą, fotel kierowcy oraz pasażera regulowany elektrycznie(regulacja 5-osiowa), siedzisko praz oparcia foteli przednich ogrzewane(3 poziomy intensywności), siedzisko kanapy tylnej ogrzewane(1 poziom intensywności), tapicerka foteli skórzana Mistral(czarna), filtr cząstek stałych FAP.
Tak oto wychodzi nam Citroen C6. A dla wybrednych dodajemy jeszcze:
AFIL- alarm niezamierzonego przekroczenia linii, kolumna kierownicy regulowana elektrycznie, pamięć ustawień fotela kierowcy, pamięć ustawień lusterek zewnętrznych oraz Head-Up Display(wyświetlanie podstawowych informacji na szybie), alarm przeciwwłamaniowy, lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne, Pakiet Lounge( regulacja elektryczna w poziomie fotela pasażera z przodu umieszczona na tylnym podłokietniku, siedzenia tylne zewnętrzne regulowane elektrycznie, zagłówki siedzeń tylnych zewnętrznych regulowane 2-osiowo), Pakiet Hi-Fi (wzmacniacz 280 W pod fotelem pasażera, komplet głośników JBL: 2x Medium 55mm / Tweeter Titane 10mm coaxial w drzwiach przednich, 2x Woofer 165mm w drzwiach przednich, 2x Woofer 130mm / Tweeter Titane 10mm w drzwiach tylnych, 2x Woofer w półce tylnej, szyby boczne wielowarstwowe), Pakiet Widoczności (system Head- Up Display, reflektory kierunkowe), lakier metalizowany lub perłowy. A teraz co stworzyliśmy? Citroena C6 z pakietem EXCLUSIVE takiego jak właśnie oglądacie na zdjęciach obok. Jednak te auto nie jest jeszcze idealne. Aby tak się stało, musi mieć wyśmienitego kierowce- czyli mnie :)
Warto dodać że jest to pierwszy egzemplarz w województwie śląskim :-)
więcej »
Dodajemy składniki: maska a pod nią: DIESEL( 2.7 V6 HDi), dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek, 24 zawory, HDi, pojemność skokowa- 2 720cm , moc- 150kW przy 4 000 obr./min, stopień sprężania- 17,3 , moment obrotowy- 440 Nm przy 1900 obr/min., cztery hamulce tarczowe wentylowane, ABS z elektronicznym rozkładem siły hamowania i wspomagania nagłego hamowania, elektryczny hamulec postojowy działający na tarcze tylnich kół,ABS+BAS+EBD, ESP+ASR, poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, regulator prędkości z ogranicznikiem, regulacja charakterystyki tłumienia amortyzatorów(AMVAR), spoiler tylny(3 pozycje w zależności od prędkości), progresywne wspomaganie kierownicy, zawieszenie hydropneumatyczne HYDRACTIVE III + o sterowanej sztywności, automatyczne światła mijania, reflektory przeciwmgielne, reflektory przednie Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami, obręcze kół ze stopów lekkich 18’ z oponami 245/45 R18, kontrola ciśnienia w ogumieniu, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, dodatkowy panel klimatyzacji z nawiewem na tył, komputer pokładowy, radar parkowania przedni i tylny, radio CD MP3 z podwójnym tunerem, ośmioma głośnikami i sterowaniem z kierownicy, nawigacja kolorowa NaviDrive z twardym dyskiem, ekranem kolorowym7” i funkcją Jukebox, szby przednie i tylne sterowane elektrycznie z blokadą antyprzytrzaskową, termiczne, barwione na kolor zielony, lusterka boczne przyciemnione, sterowane elektrycznie, ogrzewane i składane, lusterko wsteczne elektrochromatyczne, zamek centralny z funkcją ryglowania zamków drzwi, kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość, koło kierownicy pokryte skórą, fotel kierowcy oraz pasażera regulowany elektrycznie(regulacja 5-osiowa), siedzisko praz oparcia foteli przednich ogrzewane(3 poziomy intensywności), siedzisko kanapy tylnej ogrzewane(1 poziom intensywności), tapicerka foteli skórzana Mistral(czarna), filtr cząstek stałych FAP.
Tak oto wychodzi nam Citroen C6. A dla wybrednych dodajemy jeszcze:
AFIL- alarm niezamierzonego przekroczenia linii, kolumna kierownicy regulowana elektrycznie, pamięć ustawień fotela kierowcy, pamięć ustawień lusterek zewnętrznych oraz Head-Up Display(wyświetlanie podstawowych informacji na szybie), alarm przeciwwłamaniowy, lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne, Pakiet Lounge( regulacja elektryczna w poziomie fotela pasażera z przodu umieszczona na tylnym podłokietniku, siedzenia tylne zewnętrzne regulowane elektrycznie, zagłówki siedzeń tylnych zewnętrznych regulowane 2-osiowo), Pakiet Hi-Fi (wzmacniacz 280 W pod fotelem pasażera, komplet głośników JBL: 2x Medium 55mm / Tweeter Titane 10mm coaxial w drzwiach przednich, 2x Woofer 165mm w drzwiach przednich, 2x Woofer 130mm / Tweeter Titane 10mm w drzwiach tylnych, 2x Woofer w półce tylnej, szyby boczne wielowarstwowe), Pakiet Widoczności (system Head- Up Display, reflektory kierunkowe), lakier metalizowany lub perłowy. A teraz co stworzyliśmy? Citroena C6 z pakietem EXCLUSIVE takiego jak właśnie oglądacie na zdjęciach obok. Jednak te auto nie jest jeszcze idealne. Aby tak się stało, musi mieć wyśmienitego kierowce- czyli mnie :)
Warto dodać że jest to pierwszy egzemplarz w województwie śląskim :-)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Wcześniej jeździł:
Peugeot 607
Komentarze (98)
MV-6
Dodano: 8 lat temu
Do primabalerina: Racja, wyróżnia się w tłumie, nie do pomylenia z czym kolwiek.
primabalerina
Dodano: 8 lat temu
Do MV-6: nie powiem, jedno z ciekawszych aut, którymi jeździłam
MV-6
Dodano: 8 lat temu
Do primabalerina: Pojeździł bym takim, nie lada gratka.
primabalerina
Dodano: 8 lat temu
Do MV-6: pewnie
MV-6
Dodano: 8 lat temu
Jeździsz nim jeszcze ??
wscibskikarl
Dodano: 10 lat temu
Do humvee5:
dada89
Dodano: 10 lat temu
Na bogato... Piękne auto.
humvee5
Dodano: 10 lat temu
Fenomenalny samochód
humvee5
Dodano: 10 lat temu
Do wscibskikarl: SZO GUN
wscibskikarl
Dodano: 10 lat temu
lux torpeda
kstilger
Dodano: 11 lat temu
jeśli bym szukał kanapy na kołach to pewnie bym to auto wybrał, szkoda tylko, że nie ma godnego następcy...
primabalerina
Dodano: 11 lat temu
Do Laasi: auto do trasy, na autostradę jest stworzone, w mieście, przy jego słabym skręcie trzeba się trochę namęczyć
Wszystko chodzi cacy, przyśpieszenie odpowiednie, turbiny pierwsza klasa, w środku wygodnie
Wrażenie na ludziach robi, więc co jakiś czas trzeba wysłuchać komplementów
gim-kg
Dodano: 11 lat temu
Piękne auto, kiedyś sam planowałem takie kupić tylko że w beżowych skórach. Niestety konsola centralna która została żywcem przejęta z C6 do niższych modeli PSA (C5 i Puga 407) oraz przełączniki. Poprostu nie pasowało mi to w samochodzie tej klasy i za takie pieniądze. Myślę że w przyszłości będzie to bardzo oldscool-owe auto. Gratuluję i życzę bezproblemowej eksploatacji.
Laasi
Dodano: 11 lat temu
Powiedz proszę jak się tym potężnym autem kieruje. Domyślam się, że to jakiś odlot.
misiumk
Dodano: 11 lat temu
Do primabalerina: 3maj sie od nich z daleka!!! pozdrawiam MK
primabalerina
Dodano: 11 lat temu
Do misiumk: z chęcią przyjmę
zastanawiałam się nad jego kupnem, jednak miłość do francuzów wygrała
Pozdrawiam!
misiumk
Dodano: 11 lat temu
to dam Ci mojego i zobaczysz jak potrafią te maszyny palić!!! pozdrawiam
primabalerina
Dodano: 11 lat temu
Do misiumk: z tym ekonomiczna to niekoniecznie ;p
misiumk
Dodano: 11 lat temu
piękna ekonomiczna i szybka maszyna. pozdrawiam
LisTruck
Dodano: 11 lat temu
Kawał konkretnej limuzynki
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy









