Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
BMW Seria 5 523iA My III Beemer
  • Kupione używane w 2011
  • Auto obejrzano 17642 razy
  • Online od 12 lat, 11 miesięcy i 25 dni
  • Auto polubiono 299 razy
Nazwa auta:
523iA My III Beemer
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E39
Nadwozie:
Touring
Silnik:
523 i
Moc silnika:
170 KM
Przebieg:
214 883 km
Rocznik:
2000
Kolejne BMW, kolejne e39, tym razem w kombi:)
Silnik: M52TUB25 2xVanos, 245 N·m (181 ft·lb) @ 3500rpm, 170hp @ 5500rpm
Skrzynia: Automat ASG

Wyposażenie:
Ufff pelno tego, brakuje tylko rolet, niva, foteli komfort, poza tym wszystko.
więcej »
Blog auta (5)
Dodano: 11 lat temu, przez Erestes
Dzis zalozylem zimowki bo w weekend czeka mnie trasa a nie wiadomo co bedzie za pogoda. Na ta chwile przy 7 stopniach jezdzi sie kiepsko, nie wspominajax juz wieczoru, mokry asfalt i+5 stopni. Trzeba ...
4 komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez Erestes
Akcja pod tytułem: Wymiana przedniego łozyska + wieloklinowy pasek alternatora. Rozpoczecie prac: 10:30 Przeznaczony czas: ok 5h. Poziom trudności: Banalny A więc, przednie łożysko ...
10 komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez Erestes
Wpis dodany z dużym opóźnieniem. Początkowo celowo a poźniej wypadło mi z głowy. Celowo bo chciałem ocenić jak wymiana wpłyneła na całokształt pracy silnika, spalania itp. Otóż co ...
6 komentarzy
Dodano: 12 lat temu, przez Erestes
Ostatnimi czasy mojej bumie wzrósł apetyt na paliwo do czego nigdy nie bylem przyzwyczajony. Po podłączeniu do komputera okazało się jedna z sond sterujących (dokładnie bank1, cyl.1-3) ...
3 komentarze
Dodano: 12 lat temu, przez Erestes
Wczorajszego wieczoru zabrałem się za wymiane dolnego wahacza, który był u kresu swej wytrzymałości. Jak to zwykle bywa sworznie potrafią przysporzyć bardzo dużego kłopotu, więc trochę ...
6 komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (39)
Dodano: 11 lat temu
Wnętrze w drewienku[up]
Dodano: 11 lat temu
Jeździłem kiedyś 530 d... Ależ to jest fajny wóz. Dla mnie równa się z Mercedesem W140 pod względem niezawodności i radości z jazdy.
Dodano: 11 lat temu
Masz pytanie do właściciela tego auta?
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...E39 mialem okazje jezdic wrazenia super 525 benzynka wiec bylo czym jechac w twoim okleilbym listwy w srodku lub dokupil inne nie drewniane
Dodano: 11 lat temu
Do krzykxyz: No jest jest ale nie tym sie glownie kierowalem:) Wiekszosc z tego przydatna ale tv i navi nie bardzo.
Dodano: 11 lat temu
Do gregbun: to sie za to za jakis niedlugi czas pewnie zabiore:)
Dodano: 11 lat temu
siedzeń nie ma ale kiera jest i to jaka fajna ;)
Dodano: 11 lat temu
Do Erestes: dokładnie u mnie był taki sam objaw na poczatku-raz działały raz nie,trzeba było trzymac dłuzej nacisk zeby "załapay" w koncu padły-to nie tyle woda (no chyba ze nie masz osłony pod spodem)bo tam wodą ciezko je "zalac"-po prostu sie konczą.one są po lewej stronie-tak mniej wiecej na wysokosci lewego halogenu-ale zeby sie do nich dostac musisz zdjac zderzak i osłone od spodu-z tym sie najwiecej narobisz(15 min góra o ile masz kanał) bo montaz samych fanfar to 30 sek-jedna śrubka zdaje sie 13' do odkrecenia,przełozenie wtyczek-zakrecenie i finito.kup na allegro w dobrym stanie-tylko zeby jeden był wysoko a drugi niskotonowy-ja za swoje zapłaciem 40 zeta-koszta żadne,robota prosta jak budowa cepa-a masz spokój ze ci nie wysiada gdzies w dalekiej podrózy i jestes bez sygnału...
Dodano: 11 lat temu
Fajne auto :-) sporo tego masz na wyposażeniu .... pzdr !
Dodano: 11 lat temu
Do gregbun: wiadomo jak sie leje to sie ma:) A tam u ciebie w tym motorku jest kozacki moment obrotowy, konie w twoim przypadku to drugorzedna sprawa:)
Co do klaksonu to mam wrazenie ze mi je zalewa bo czasami jak jest mokro to tuta anemicznie tylko jeden a czasami zaden. Jak jest sucho to tutaja oba. Pewnie bede musial obadac temat jakos niedlugo.
Dodano: 11 lat temu
Do Erestes: moja jest podkrecona na ponad 200 kM-na autobanie rakieta a duzo jezdze nia tras po całej europie-robi naprawde konkret przebiegi na jeden raz(np 1500 km do włoch)-nie mam z nia zadnych problemów oprócz p i erdól w stylu klaksony wysiadły( dzis własnie robiłem),oringi sie przepaliły,elektryka lusterka wysiadła i musiałem nowe("uzywane") zamontowac-ogólnie p..ie.rdoły za pare zeta-nic powaznego-wsiadam i lece w trase jaka długa chce bez zmartwien-silnik odpala od kopa nawet w minus 20-nie do zarzniecia-zero kłopotów z turbina,wtryskami i osprzetem-totalnie ZERO-ale leje tylko diesel gold na statoilu a olej tylko castrol edge RS 0W40-zmiana co 8-12 tys max-zadne co 20-30 tys-tak to mozna sie szybko z turbo pozegnac
Dodano: 11 lat temu
Do Erestes: Jakoś wolę Mercedesa niż Bmw, jest mięcej zestrojone i lepiej tłumi dziury, za to Bmw lepiej się prowadzi po zakrętach i jest stabilniejsza.
Ogólni obecnie poszukuję auta, mam ochotę na zimę kupić jakąś terenówkę coby się zaspami nie przejmować:) po za tym wyżej się siedzi i to też jest plus. Ja Ci powiem że mi szybkie auto nie jest potrzebne, średnio jeżdżę z prędkością 90 km/h więc teoretycznie i maluch się nadaje;) obecnie kupić auto mocne jest nie problem, tylko je utrzymać jest problem. Po za tym kupić samochód i szczypać się że dużo pali i nie stać mnie jest na jazdę to bez sensu
Dodano: 11 lat temu
Do piotr1988_17: W e34 mialem 2.0 (M50 z jednym Vanosem, 150KM). Przesiadalem sie wowczas z Kadetta i bylem w niebo wziety widzac ze auto przyspiesza pod gorke hehehee. Po jakims czasie jednak zaczelo brakowac mocy. 523 wypada pod tym wzgledem zdecydowanie lepiej, niby nie wiele wiecej kucy bo tylko 20 wiecej, ale moment obrotowy duzo lepszy. Szukalem 2.8 bo to jest kozak silink, niestety zadbanego egzemplarza ze swieczka szukac.
Silnik jaki ma u siebie gregbun 3.0D to jest tez petarda.
Co do zakupu i obaw o zakup zajechanej - podstawa to dac sobie czas na szukanie. Albo kupisz po kims kto lubi te auta i o nie dba albo przyporowadz sobie sam. Wowczas na bank dlugo pojezdzisz.
Dodano: 11 lat temu
Do gregbun: Faktycznie zawiecha bez nivo w kombi jest twarde i glosne a jesli masz u siebie jeszcze "sport" to na naszych drogach pewnie nie jest za fajnie. Co do nivo to ludzie generalnie narzekaja na usterki, ale to pewnie bardziej kwestia egzemplarza.
Dodano: 11 lat temu
Do gregbun: Tak właśnie myślałem że to ten sam silnik tylko inna pojemność, ale nie chciałem zgrywać znawcy skoro nie byłem pewien;) obijałem się już e36 z silnikami 1.6, 1.8, 2.0 vanos. Cóż te dwa pierwsze nie jadą;) jeżeli chodzi o 5 to jeździłem tds często, tylko w budzie E34. Auto dla mnie było super, tylko spalanie pozostawia do życzenia:)
Powiem Ci że u mnie w okolicy jest sporo BMW, przez co wielu użytkowników je tjuninguje i zarzyna, więc nie mam ochoty kupić auta z pod znaku tej marki. Są to auta bardzo solidne i wytrzymałe, ale jak widzę nie których buraków za kierownicą to po prostu czuję uraz
Dodano: 11 lat temu
niezle doposazona jak na ten rocznik-az dziwne ze nie dokupił ktos nivo-choc tak naprawde nivo sie przydaje jak czesto i duzo wozisz cos z tyłu-przy naszych cudownych wybojach pomaga uniknac przy duzej predkosci uderzenia o podwozie,no i jak załadujesz auto konkret na wakacje to d..a nie siada ;)a tak dla porównania-kolega ma combiaczka z taka zawiecha jak Twój i na "naszych cudownych drogach"-bez porównania komfort w stosunku do mojej na jego korzysc-u mnie z tyłu to dosłownie "decha"-bo do tego ktos wpadł na pomysł zeby wziac w niej zawieszenie sport-sprawdza sie to dopiero na autobanie-to jest zywioł tego auta-właczasz tempomat na 2 paki i prujesz 1000 km-jedzie jak po szynach
Dodano: 11 lat temu
Do piotr1988_17: one wszystkie sa jak to nazwałes "spokrewnione" to jest cały typoszereg rzedowych szóstek-zaczyna sie na 2.0 a konczy na 2.8 wspólne ich oznaczenie to M52-chyba jedne z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych silników w bmw-do tego niezwykle trwałe-choc miały mała wade-sa niezwykle wrazliwe na przegrzanie -w stosunku np do M42,który jest dosyc odporny na wszystko....(doswiadczenia własne..;) )
Dodano: 11 lat temu
Fajna zadbana beemka mocny motorek[up]
Dodano: 11 lat temu
Do sequence: A jest jest:), czasami nadmiernie sobie szukam zajecia, ale to jedno z moich hobby:)
Moglbym lac i jezdzc i robic tylko to co konieczne. Lubie jednak miec auto na tip top:)
Dodano: 11 lat temu
Trochę "wymian" widzę, że jest
Dodano: 11 lat temu
Do piotr1988_17: To jest silink 2.5 a rozni sie od 525 (bo pewnie o tym mowisz) skokiem tloka (chyba jedyna roznica) totez 525 na ok 30KM wiecej. Moment obrotowy taki sam.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl