Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
BMW Seria 3 Kosa
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 2494 razy
  • Online od 10 lat, 2 miesięcy i 28 dni
  • Auto polubiono 93 razy
Nazwa auta:
Kosa
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
328 Ci
Moc silnika:
193 KM
Przebieg:
208 000 km
Rocznik:
1999
Tuning zewnętrzny:

Alufelgi 19" Dotz Mugello przód 9", tył 10,5"
Opony Dunlop SportMax GT przód 225x35x19 tył 255x30x19
Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości, sportowe, utwardzone.
Sportowy wydech ze stali nierdzewnej zakończony ścinaną dwururką.
Zderzak przedni: M-pakiet
Lusterka zewnętrzne: M-pakiet
Listwa na klapie bagażnika: M-pakiet
Pakiet chrom: klamki, listwy boczne na drzwiach, obramowanie szyb oraz nerki na masce w kolorze chromu.
Lampy przednie i kierunki: Bosch dymione
Lampy tylne: diodowe, dymione
Antena dachowa: płetwa rekina BMW

Wenętrze:
Pakiet chrom: deska rozdzielcza,listwy progowe, tunel pod lewarkiem
Fotele sportowe: elektrycznie regulowane z pamięcią sportsize, czarne półskóry
Dzielona i składana tylna kanapa.
Podszybie z tyłu w kolorze nadwozia.
Szyby przednie i tylne oraz lusterka sterowane elektrycznie
Klimatyzacja automatyczna
Dywaniki: czarne welurowe z wtłaczanym znaczkiem M-power
Instalacja LPG STAG 300+ wtryski AC, reduktor AC 250KM
więcej »
Blog auta (1)
Dodano: 10 lat temu, przez Svinx
Znalazłem w końcu wolny dzionek. Wiertareczka ze szczotką drucianą poszła w ruch, wyczyściłem ładnie rudą koleżankę z tarcz i zacisków. Miał być klasyczny czerwony, zdecydowałem się ...
31 komentarzy
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (51)
Dodano: 8 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek
Dodano: 10 lat temu
Do Svinx: zwracam honor nie ma śrub za to spręzynki i blaszki kolorowe;) no wiem czepiam sie - zaoszczędziłeś czas;) szerokości!
Dodano: 10 lat temu
Do kstilger: A, o które śruby koledze chodzi? Bo z tego co się orientuję, to zaciski demontuje się poprzez ściągnięcie bocznych blaszek, sprężynek. Nie przypominam sobie, żadnych śrub...
Dodano: 10 lat temu
Fajne auto. Z malowaniem zacisków na aucie to nie jestem fanem zamalowanych śrub:) Ale może będziesz miał szczęście i da się je odkręcić;)
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: takie coś to tylko na priw bo nie będziemy śmietnika koledze robić w komentarzach ;) Jeszcze się wkurzy kolega dorwie mnie na drodze i zacznie strzelać :) (żart).
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: najblizszym czasie? zmieniasz swoje e60?
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: gdy by polacy zarabiali 1600 euro co miecha już bym to zrobił, ale tak to nie ma szans. Traktory są w rodzinie i w najbliższym czasie też bym chciał traktor, bo poza dźwiękiem mają niezłą elastykę gdzie benzyniaki bez turbo mają z tym problem.
Dodano: 10 lat temu
Do Bonkalski: zależy od korków :D mi w mieście takim jak szczecin kiedyś wychodziło 8.2 a czasem i 9 L ale popracowałem nad dolotem, przewodami pod ciśnienia, czujnikami i wychodzi mniej. Na dzisiejszy dzień mam 6.5 L a czasem depczę do podłogi, ale jest do uzyskania taki wynik, tylko wsiadł byś jako młody rześki sportowiec do takiej bawary a wysiadł byś z niej jako stary tetryk który do niczego się nie nadaje. W szczecinie mam coś koło 6.7 (według kompa) ale mój rekord na zbiorniku to 1190km bez włączenia rezerwy i stałej prędkości 110 na polskich drogach (test przeprowadzałem sierpień-wrzesień); co dziwne na połówce baku robię zawsze 550km.



Ps. Autostrada A2 150km/h spalanie 7.8L :D
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: Chyba w trasie. Ostatnio jechałem z kolegą E46 320d Łódź- Włocławek- Łódź i wyszło nam spalanie 5,8L. Prędkość do 110. Także to jest chyba niemożliwe, żeby w mieście palił tylko 0,2L więcej.
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: to zmieniaj czekamy :P
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: i zbankrutujesz jako sobie kupisz 335d:P(przecież tam są 2 turbiny). Ja bym wolał zmienić markę i wrócić do niej tylko jak się dorobię.
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: ja teraz pewnie znowu kupie diesla, ze wzgledu na podatki w irl. ciezko kupic duza benzyne, zalac ja i jeszcze oplacic, diesle nawet w 2l daje rade przy niskich kosztach jazdy i malych podatkach, chyba ze mnie poniesie lekko i kupie 535dtwinturbo :P
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: a ty myślisz że czemu nie jeżdżę benzyniakiem ?? bo mi fundusze na to nie pozwalają !! i dla tego muszę jeździć kosiarką, a tak to bym miał albo 323i albo 325i :p Jeśli paliwo by było po 3 zł (lub jak bym więcej zarabiał) to nie chciał bym myśleć o dizlu, a nawet jeśli bym nie kupił 325 to bym zrobił z 2 jeden :D.

Ps. o turbo trzeba dbać i nie dawać pizdę zanim się nie rozgrzeje do końca a wtryski; nio cóż benzyniaki też mają je to mogą zawsze ulec awarii i się nie tankuje na pseudo stacjach. Ale to dziwne że o tym mówisz bo mam starszą budę niż ty miałeś a z wtryskami nie mam żadnego problemu.
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: jezdzilem dieslem i nie twierdze ze jest zly ma swoje plusy i minusy - otoz serisowanie, turbiny wtryski itp. jednak tylko ze wzgledu na koszty urzymania benzyny jestem zmuszony wybrac diesla - inaczej bym na niego nawet nie splunal, niuty to nie wszystko bo przy 250km w benzynie i pieknym brzmieniu nic wiecej nie potzrzeba i dizel sie chowa bo i tak go benzyniak pozniej dojdzie;) co z tego ze dol dobry jak na autobanie panie benzyna spelni swe zadanie ;)
Dodano: 10 lat temu
Do Bonkalski: 1951 (M47) ten na pompie pali 6 w mieście
Dodano: 10 lat temu
Do Svinx: Brawo :), każdy ma inne poglądy na temat danej marki i silników. Traktor to traktor ale i tak bardziej do traktora pasuje grupa WV, ale jak się odpali R6 to już nie jest traktor a raczej tir a nie traktor( np. peugeoty chodzą jak by się dmuchało w wodę, to nie wszystkie kopciuchy chodzą tak samo). Jeśli chodzi o wizerunek to jestem tego samego zdania że można kupić coś miej markowego a takiej samej lub lepszej jakości a efekt końcowy może wyjść taki sam a czasem i lepszy niż wypuściła fabryka.
Dodano: 10 lat temu
Do adiskorpion7: No proszę cię, jaki diesel BMW pali 6L w mieście?
Dodano: 10 lat temu
Do wildpolish: Jakby ta farba kosztowała 1zł i oferowała te same parametry, co ta za 22zł to też, bym ją kupił. Dla mnie nie jest ważne ile dałem za farbę, tylko jak wygląda, jak będzie trwała, jak się ją nakłada itd., cena jest ostatnim kryterium w tym przypadku. Nie mam jakiegoś snobistycznego zapotrzebowania na poczucie drożyzny rzeczy wkładanych do mojego samochodu, jeśli może być markowo i taniej, to tylko na plus, więcej zostaje w portfelu. Pozdrawiam
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: Pozostała poruszona kwestia ekonomii jazdy samochodem ON i PB, a ja dodam do tego jeszcze LPG. Nie wiem czy koledzy doczytali, ale mając na uwadze właśnie ten aspekt, wyposażyłem moją bunię w markową sekwencyjną instalację LPG STAG 300+ ISA-2. Trochę matematyki: silnik BMW 204kM 3,0d spalanie w mieście średnio 8 litrów, 8 x 5,50=44zł, silnik 2,8Ci benzynka 193kM spalanie 13 litrów LPG, 13x2,60= 33,8zł. Doliczając cenę za paliwo na rozruch niech wyjdzie te 38zł to i tak 6zł za 100kM taniej , niż dizel! Kwestia amortyzacji ceny instalacji, pozostaje do indywidualnego wyliczenia w czasie eksploatacji i ilości przejechanych kilometrów, ja założyłem sobie że będą to minimum 4 lata. Chciałbym nadmienić, że nie próbuję nikogo namawiać do zakupu benzyniaka, ani nie chcę też udowadniać wyższości benzyniaka nad dizlem, bo to jest temat wieczny w sieci i kończy się zazwyczaj dość wulgarnie. Ja po prostu nie znoszę, charakterystycznego dizlowskiego dźwięku, czyli właśnie klekotania niezależnie od jego tonacji. Oczywiście w dostawczaku mi to nie przeszkadza, ani w terenówce, ani w autobusie, w traktorze też nie, ale w samochodzie sportowo-użytkowym jakim niewątpliwie są 200 konne bmki przeszkadza mi bardzo. Postaram się wrzucić w najbliższym czasie filmik z dźwiękiem mojego silnika R6 i nagram dizla kolegi sami zobaczycie, a raczej posłuchacie różnicę, bo tak to faktycznie będziemy tworzyć wieczne gadanie na ekranie.
Dodano: 10 lat temu
Do BMW__MANIA: dupa :p gadanie na ekranie. Jak by ropniaki miały tak długi staż co benzyniaki to inaczej byśmy gadali. Wam wszystkim klekoty nie pasują, a najwięcej benzyniaków loduje na lawecie. Nie dogodzisz, to jest jak PIS i PO. Ty też narzekasz a sam miałeś klekota :P. Lubicie bezyny a kto chroni kwiatki przy drogach ?? to właśnie my klekoty :D. Jeszcze trochu a zobaczysz klekoty wyprzedzą benzyniaki, bo powoli zaczyna się ucinać benzyniakom sprint do 100 a klekot nie ma szans. Ja nigdy w życiu nie zamienię klekota na benzyniaka, chyba że będę kasę przerzucał łopatą, bo na polskie drogi to jest najbardziej racjonalne rozwiązanie. Gadanie na ekranie, tylko benzyny bo nic innego się nie liczy :) Jakoś ja mam 317 Stysiów a silnik mi nie wysiadł, a benzyniaki 250 i coś się dzieje a łyka w mieście 12 a nie 6L.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
14 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl