Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Smarowanie na czarno!
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 5 lat temu
Do Egontar:
[up]
Dodano: 5 lat temu
Do mucko1: Oczywista! 😎
Dodano: 5 lat temu
Do Egontar:
A jak kulturalnie to co innego.
Dodano: 5 lat temu
Do mucko1: Mnie tam życie i wątroba miłe! Ale kulturalnie zawsze można.
Dodano: 5 lat temu
Do Egontar:
Ze swoja sekretarką?
U mnie duża podłoga, w czasie kiedy by ją konserwowali my byśmy zapili się na śmierć.
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: No chyba nie bo przed smolowaniem się nie sypał!
Dodano: 5 lat temu
Do Tejlor: Może wszystko trzyma się na smole :)
Dodano: 5 lat temu
Do mucko1: U Was drogo, u nas za pół ceny, chcesz to cię umówię! :)
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: Parę lat wytrzyma [up]
Dodano: 5 lat temu
Do Egontar:
E, Egon, co to dla Ciebie dwa, trzy metry kwadratowe więcej.
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: Punto zakonserwowałem zaraz po zakupie i do dzisiaj kolejny właściciel z korozją nie ma problemów.
Dodano: 5 lat temu
Do Egontar: No nieźle sobie auto popsułeś :)
Dodano: 5 lat temu
Do Qchar: Zima idzie … ale ciepła!
Dodano: 5 lat temu
Do Askaron: Święte słowa! [up]
Dodano: 5 lat temu
Do damian88max: W sumie to najbardziej mi zależało na odnowieniu układu wydechowego, który był nieźle skorodowany (auto mało jeżdżone). Miałem wizję już go wymieniać a tu taka niespodzianka, piaskowanie i antykorozja za darmo! [up]
Dodano: 5 lat temu
Do kstilger: Tak właśnie sobie pomyślałem
Dodano: 5 lat temu
Do mucko1: Twój za duży, poszedłbym z torbami!
Dodano: 5 lat temu
Do Tejlor: I o to chodzi! [up]
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: Jak nie ma rdzy od spodu to myślę, że warto zabezpieczyć, dłużej się będzie trzymać a i wygłuszy trochę od uderzeń kamieni. Profile też zrobione. Gość różnych środków używał, ale nie pytałem jakie! :)
Dodano: 5 lat temu
Do FranzMaurer: Jak nie jak tak! [up]
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: domyslam sie ze to nie jest zwykla smola, asrodek antykorozyjny...

co do oleju, to przeciez nie mowie o oleju silnikowym :DDD oczywiscie chodzi o olej o formule specjalnie opracowanej do ochrony przeciwko korozji.
Dodano: 5 lat temu
Do Arturo1977: Ostatnio jeden magik w pracy przechwalał się jak to on konserwuje auto przepracowanym olejem. To jak mu zaargumentowałem dlaczego ten olej zlewa się ze silnika, to już mnie nie lubi :) Owszem świeży olej ma inhibitory korozji, ale nie przepracowany, który w dodatku jest kwaśny :)
Dodano: 5 lat temu
Do Arturo1977: Te "smoły" szybko tracą swoje właściwości, tzn. wysychają, stają się porowate i chłoną wodę jak gąbka. Dlatego fabryka konserwuje PVC a nie smołą :)
Dodano: 5 lat temu
Witam :)
No ładnie to wygląda [up] postarali się [kac] Zima idzie ?
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: Jeśli pod tą warstwą ma oryginalne nie uszkodzone zabezpieczenie to dopóki mechanicznie nie uszkodzi się obu warstw będzie ok.
Dodano: 5 lat temu
Do povagowany: Dlaczego mialaby wilgoc wchodzic w smole? Co do profili, to przeciez napisal ze tez zabezpieczone.

Swoja droga, ponoc najlepsze zabezpieczenie to natryskiewanie olejem. Tyle ze trzeba to robic co roku.
Dodano: 5 lat temu
[puchar]
Dodano: 5 lat temu
od spodu to teraz nowka nie smigana:)
Dodano: 5 lat temu
Do Tejlor: Niekoniecznie dłużej, jak wejdzie w tą "smołę" za 2-3 lata wilgoć to korozja zacznie postępować błyskawicznie.
Dodano: 5 lat temu
Do kstilger:
Piotrek stwierdził, że za mało czarnego w czarnym.
Dodano: 5 lat temu
kto smaruje ten jedzie:)
Dodano: 5 lat temu
Widać, że profesjonalna robota. Na pewno dłużej wytrzyma.
Dodano: 5 lat temu
E, no piknie, szkoda, że nie wziąłeś i mojego.
Dodano: 5 lat temu
Cały spód topić w smole, to nie wiem czy jest sens. Przecież rdza w aucie zawsze atakuje od środka na zewnątrz czyli w profilach zamkniętych. Moim zdaniem wystarczy dobrze zabezpieczyć tylko drzwi/klapy oraz profile zamknięte czyli progi/podłużnice itp.

Ta smoła to co to za środek??
Dodano: 5 lat temu
Dbasz jak o swoje ;).