Dodaj komentarz do samochodu Biała Dama
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 10 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek i jakiegoś szerszego opisu
Dodano: 11 lat temu
Stylowo i oszczędnie, mam nadzieję że taka Giulka trafi kiedyś do mnie i też zostanę Alfisti, chociaż z Peugeotem ciężko będzie się rozstać
Dodano: 11 lat temu
oceniam perełkę i pozdrawiam :-)
Dodano: 11 lat temu
Do Egontar: jak tylko zakończę pewne zlecenia szykuję sesję Julki podobną do Delty i Themy...
Dodano: 11 lat temu
Do Heniu94: dziękuje ;)
Dodano: 11 lat temu
świetne liczniki
Dodano: 11 lat temu
Powodzonka i szerokości. Mito była chyba fajniejsza. Może to kwestia koloru.
Dodano: 11 lat temu
Udany debiut, ale przecież nie mogło być inaczej! ;) Zużycie gazu można przyjąć za niezłe. I nie miej złudzeń, że nie będziemy Ci obserwować ;)
Dodano: 11 lat temu
Super autko gratuluje wyróżnienia ;)
Dodano: 12 lat temu
Prawie nówka sztuka [up] fajna ta fota z zegarami.
Dodano: 12 lat temu
Do UniqueSilver: wersja z LPG nie ma start&stop, w sumie to dobrze bo mnie osobiście to irytowało i odrazu wyłączałem.

Komfortu już doświadczam a i pedał gazu częściej w podłodze bo dzięki LPG w portfelu tak szybko nieubywa jak np przy 170KM benzynie na którą też miałem ochotę.
Dodano: 12 lat temu
Ładniutka, ładniutka :)
Dodano: 12 lat temu
Fajne autko, jeździłem nim trochę, DNA fajnie chodzi, start-stop działa trochę z opóźnieniem ale autko ogólnie na plus, miejsca do siedzenia podobnie jak w 159, tylko bagażnik mniejszy. Jedyne co mi się nie podoba w obecnych alfach to zbyt dużo fiata w środku... Ale witaj w zacnym gronie alfistów :) Na pewno w tym aucie jazda będzie przyjemnością, większą niż w mikroskopijnym Mito ;)
Dodano: 12 lat temu
Do mwielebny: Jednak "czysta" benzyna to benzyna :) wiem, że nawet lepsze osiągi i te sprawy ale jednak gaz
Dodano: 12 lat temu
Piękna, nie tania.
Szkoda że alfy tak dużo tracą na wartości.
Ale miłość to piękna sprawa, ja jednak nigdy nie poznałem walorów alfy.

Kocham niemiecką prostotę, elegancję i porządek i nie przeszkadza mi to.
Następny tez będzie vw.

radości i powodzenia

Dodano: 12 lat temu
Do alcatraz66: czemu szkoda? :)
Dodano: 12 lat temu
Bella :)
Dodano: 12 lat temu
Do humvee5: Ja bardzo chętnie ale niestety umowa na Francę jest do listopada 2015 [rozpacz] Nawet zniósłbym LPG gdyby dali Giuliettę ;-)
Dodano: 12 lat temu
Bardzo ładna biała dama ;) szkoda, że LPG no ale cóż takie mamy ciężkie czasy :( Szerokości
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: Marcinie, czas chyba polubić się z Giuliettą i kazać szefowi, żeby zmienił flotę. Bo póki co, Renówka łatwiej gubi silnik niż własne papiery... [hihi]
Dodano: 12 lat temu
Do mwielebny: No to super [up] Bałem się, że to więcej przeszkadza niż pomaga. Jak ktoś dobrze "czuje" auto to takie wynalazki mogą być denerwujące. Szczególnie gdy działają z lekkim opóźnieniem w stosunku do reakcji kierowcy.
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP:
Ba, to kwintesencja AR...[bajer]
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: powiem tak, Mito też miałem z DNA. Jak sprzedałem kilka dni temu to kilka razy musiałem skorzystać z Grande Punto różnica ogromna zwłaszcza na mokrym śniegu. Zakręt to droga przez mękę czy nie przypadkiem wylecisz a Mito jechało jak po torach. Nieraz alfa sama hamowała poszczególne koła jeśli tylko coś się ślizgało. Tak więc bez A nie wyobrażałem sobie jazdy w zimie i ulewy, bo wtedy na kałużach również pomagało. Na pewno tryby DNA się przydają i jest niewątpliwy plus wobec Delty na przykład.

Do FranzMaurer:
Tak 120KM w LPG tyle pokazała
Dodano: 12 lat temu
Do mwielebny: Jak przy takiej pogodzie i warunkach sprawuje Ci się w trybie "All Weather", pomocne to w praktyce czy nie warto sobie tym głowy zaprzątać?
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: Masz rację, trąci paranoją ale trzeba przyznać, że ten silnik jest mistrzowski [food]
Dodano: 12 lat temu
Do mwielebny:
Wersja 120 pokazała 143? Niezły prezent od AR :).
Dodano: 12 lat temu
Najładniejsze auto w klasie! Super, gratulacje!
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: i Do MarcinGP:

Ten model ma tak jak pisałem w opisie 120KM, ma jedną turbinkę. Wczoraj nie było jeszcze szans przetestować dobrze, na drogach tworzyły się zaspy od wiejącego wiatru a ruch duży. Ale czytałem test dotyczący tego modelu na gazeo pl i na hamowni Julka w LPG pokazała 143KM co daje dobre wyniki. Biorąc po uwagę wagę Julki względem Mito i porównując ich moc 105 i 120 to Julka idzie znacznie sprawniej.

Osobiście zależało mi na oszczędnym aucie, jak z wytrzymałością zobaczymy
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP:
I kosztuje chore pieniądze... To nie jest auto warte takiej kwoty...
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: Jak to nie ma? Jest przecież 1750 TBi ten sam co w 4C [food]
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP:
Fiatowskie T-Jet'y są całkiem inaczej skonfigurowane niż Oplowskie, choć to ta sama technologia. Są bardziej żwawe, nie bez znaczenia jest też waga auta.
Teraz już za bardzo nie ma jak kupić czegoś większego pod maskę...;)
Dodano: 12 lat temu
Fajna ma zegarki
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: Nie mam ale 1.4 140KM miałem w zastępczej Astrze i nie obyło się bez zastrzeżeń. Tragedii nie było, ale... Poczekamy, zobaczymy. Bardziej mi chodziło o to, że Alfę powinno kupować się, no powiedzmy z czymś większym pod maską ;-)
Dodano: 12 lat temu
Prezentuje się rewelacyjnie:P
Dodano: 12 lat temu
Do FranzMaurer: Fakt, pomyłka z mej strony. 120konne 1,4 TB to jeszcze nie MultiAir.
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP:
Jeśli to wersja 120 KM, to mocy i werwy spokojnie wystarczy. Masz coś do turbobenzyn ;)?
Jednak ta sama pojemność występowała i występuje w wersji 105, a wtedy też uznałbym ją za niewłaściwą. Niestety, Właściciel ukrywa moc, więc jak na razie nasz "spór" pozostanie nierozstrzygnięty :).
Dodano: 12 lat temu
Trochę więcej fotek proszę:)
Dodano: 12 lat temu
Do brzozzhems: Też jestem ciekawy jak sytuacja się rozwinie. Na razie wiem, że jest bardzo dobra wersja wyposażenia i moim zdaniem niewłaściwy silnik. Obym się mylił...
Dodano: 12 lat temu
Do brzozzhems i mwielebny:
To raczej chyba Turbo-Jet?
Dodano: 12 lat temu
Fajne zegary...

Zapowiada się ciekawie, Multiair z fabrycznym LPG.

To połączenie intrygowało mnie od jego debiutu.