Dodaj komentarz do samochodu Comfortline 2.0 TDI 140
Volkswagen Jetta...
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
MaArek77
Dodano:
10 lat temu
Do Kapsel_376: Zdradzę w lutym
Kapsel_376
Dodano:
10 lat temu
To już Historia
Co następne ?
mucko1
Dodano:
10 lat temu
Wkradł Ci się błąd w dacie rozstania z nią
misiumk
Dodano:
10 lat temu
siostra golfa Szerokości pozdrawiam MK
MaArek77
Dodano:
11 lat temu
Do Barteo: Gdybym dostał ja w swoje ręce to 17 calowe oryginalne alufelgi Nardo" oraz navi RNS 510 i auto jak marzenie.
Tata nic nie zmienia, to taki wiek, najwyżej zmieni auto.
Tym razem bardzo podoba mu sie Golf Sportsvan ale to bardzo droga zabawa
Barteo
Dodano:
11 lat temu
Piękna Jetta. Wersja konkretna a i silnik musi ja ładnie poganiać. Pozdrawiam
MaArek77
Dodano:
11 lat temu
Dodałem nowe zdjęcia z tegorocznej sesji.
Prosiłem juz AwC aby zmienili w możliwości wyboru silnik 2.0 TDI że jest nie tylko CR ale również PD bo takowe w 2008 istniały równolegle zależnie od rynku.
Niestety nadal jest błąd
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Tak, jestem bardzo szczegółowy i jestem w "temacie". Masz chyba najlepszy wzór 16stek dedykowanych przez VW do Golfa 5. Najbardziej w moim guście są 17stki od GTI Detroit.
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do Phill4: Super że kolega "w temacie". Dla mnie ideałem są "Hockenheim" które mam na Golfie, bo maja kryte śruby (dekielki), duże logo i sześć a nie pięć ramiom. Myje sie bardzo łatwo.
Ale niestety nie występują w 17 calach.
Dodano:
12 lat temu
Osobiście też byłbym za aby wrzucić jakieś ładne 17stki, myślę że Nardo to idealny wybór do tego auta, zwiększyłyby elegancję i sportowy charakter
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do Phill4: Dla mnie ideał ale zmieniłbym:
- radyjko na navi oryginalną RNS 510 i podmiana fabrycznych głośników
- alufelgi na 17 calowe oryginały (wzór Nardo lub Estoril). wiem że to nie na Polskie drogi ale wygląd zyskałby
Tylko że ojciec nie planuje takowych zmian
Dodano:
12 lat temu
Comfortline już całkiem przyzwoita wersja
Całość wygląda atrakcyjnie
Szerokości!
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do woleksy: Dziki, no ja ciesze sie że bez filtra ale kiedys jak będę kupował to juz bedzie i chyba będę musiał z tym zyć...
No a CR nie podoba mi się bo nie ma turbodziury i nie zrywa tak dynamicznie ale jednak przy 140-160 km/h hałas w kabinie mniejszy i przy przyspieszaniu
woleksy
Dodano:
12 lat temu
Widzę, że bardzo lubisz niemców. Miałem poprzednią generację Jetty czyli w tedy Bory. znowu gratuluję brak DPF'a, nie wiem w sumie czy Common Rail jest lepszy od pojedynczych pompo wtryskiwaczy.
Szerokości i bezawaryjności.
mucko1
Dodano:
12 lat temu
Zgrabne auto i na dodatek w jedynym słusznym kolorze
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do brzozzhems: Dla mnie zdecydowanie ładniejszy zaokrąglony tył niż w Passacie, tablica rejestracyjna nie na zderzaku. a przód - no chromy sa ale jakoś nie pasuje, lepszy byłby z Eosa.
No wykończenie nie ma się do czego przyczepić, nic na razie nie trzeszczy, plastiki takie jak w Golfie.
Tak jak w Golfie przejeżdżając przez "spowalniacze na jezdni" mamy zgrzyt chyba sprężyn, lekko puka zamek tylnej kanapy (jest blokowana kluczykiem, znaczy rozkładanie).
Jest tez kilka drobiazgów pokazujących że to auto wyższe klasa niż golf-dywaniki w kieszeniach drzwi czy materiałowe a nie plastikowe nadkole przy tylnych drzwiach obok fotela.
brzozzhems
Dodano:
12 lat temu
Kurna chata. Jakos mi ta Jetta umknęła i dopiero dziś tu wpadłem.
Ta generacja Jetty bardzo mi sie podoba - jest to przykład na wskroś niemieckiego designu.
Lekka nuda , a raczej stonowanie, pasuje do koncepcji sedana, a "chromy" dodają elegancji.
Mimo, że podobna do Golfa V, uważam ją za dużo bardziej spójny stylistycznie samochód.
A jak z meksykańskim wykończeniem?
grzesio70
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Wszystko jasne
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77:
Ale jaja
Wszystko zauważyłem tylko właśnie tego paska nie
Nie mogłem zrozumieć jak to możliwe...
Auto na tym samym tle ,a kierownica z różnych stron
Teraz wszystko jasne
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do grzesio70: no jaja niezłe. Nic nie kombinuję - zdjęcie sobie obróciłem, taki efekt wychodzi (Program ACD See)
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do Adi-M-: Dzięki.
Kolega spostrzegawczy.
Po prostu aby auto było tak samo jak w moich innych profilach ustawione ("przód-prawy bok") to obróciłem zdjęcie.
Widać po pasku niebieskim na tablicy rejestracyjnej i kierownicy.
Dodano:
12 lat temu
Do grzesio70: Nawet dwie pierwsze fotki są przy tym samym budynku co na głównej
grzesio70
Dodano:
12 lat temu
Do Adi-M-: Trafna uwaga
Nie dość że kiera to jeszcze wycieraczka jest ułożona pod anglika
MaArek77 co jest grane?
StoneCold
Dodano:
12 lat temu
dobra galeria
Dodano:
12 lat temu
Jedna rzecz mnie trapi.To auto z Anglii? Na fotce głównej kierownica jest po prawej ,a w galerii po lewej
Przekładkę robiliście?
Z tyłu Passat z przodu golf
Dwa w jednym.Auto fajne.Już chciałem pisać ,że 2.0 TDI to wadliwa jednostka.
Ale opisałeś ,że to wersja BKD więc nie ma co się martwić ,że głowica pęknie
Bogate wyposażenie i fajne ,miłe wnętrze.Niech służy tobie i ojcu.Pozdrawiam.
Aaaa i gratuluję wyróżnienia "auto dnia"
giernal
Dodano:
12 lat temu
Fajne auto, piękny kolor, świetne wyposażenie.
P.S. Zimą także "śmigam" na UltraGripach, ale w wersji "7+".
humvee5
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Można i tak, ale Passat jest piekielnie wygodny
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do humvee5: Ten silnik jest zupełnie inny niż w Passatach. Nie BLB, nie ma złowrogiego napędu pompy i wtryskiwaczy siemensa - nie powielajmy stereotypów.
Ojciec nie chciał wielkiego i brzydszego Passata. W tej cenie Jetta była z wypasem, a Passat standard
humvee5
Dodano:
12 lat temu
Wziąłbym jednak Passata za jego genialne rozplanowanie kabiny, ale również wyłącznie z motorem 1.9 TDI lub 1.6 MPI. W przeciwnym razie lawetę i komplet darmowych pompowtrysków/dwumasów gratis
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do MV-6: No golf praktyczniejszy ale bagażnik Jetta ma większy i wygląda lepiej. Chociaż w Niemczech nie jest to auto popularne, wola Golfa (dziwacy).
Od Passata rożni sie tym że- tablica rejestracyjna jest na klapie a nie na zderzaku
- tył chociaż ma prawie takie same światła to inne proporcje i jest bardziej zaokrąglony
No z chęcią zamieniłbym sie z ojcem ale tylko ja byłbym zainteresowany
MV-6
Dodano:
12 lat temu
Całkiem fajny ten "mały Passat" wybór zdecydowanie lepszy od Gofra, ja jestem na TAK
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do MarcinGP: Dzięki. to zdjęcia sprzed salonu w dniu odbioru. Teraz po modernizacji salon Vw ma tzw miejsce wydania samochodu klientowi
Może w przyszłej edycji kalendarza zgłoszę zdjęcia Jetty
Komentarzy nie widać, znikają - potwierdzam
MarcinGP
Dodano:
12 lat temu
Co tu się dzieje? Piszę komentarz, dodaję i po odświeżeniu strony go nie ma... Znów Zachar gdzieś wyjechał i jak kota nie ma to myszy harcują?
MarcinGP
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Twoje zdjęcia "przy garażach" są lepsze od tych konkursowych do kalendarza, też Jetty pewnego użyszkodnika
grzesio70
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Dodały się dwa komentarze bo wczoraj aWc nieźle fiksowało...
Jeżeli na miasto to świetnie że bez DPF spalanie trochę większe ale moc za pewnie znacznie większa....
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do grzesio70: No dzięki. Ojciec tak wyzywa że namówiłem go na 2.0 a zdecydował sie bo skrzynia szóstka. Mówię że jak ma byc mały Passat na tamte czasy doposażony to niech ma silnik mocny. Ale od mojego pali litr więcej.
Tata jeździ mało, dużo po mieście no i mam nadzieję że problemów z silnikiem nie będzie bo przebieg na razie mały i może coś sie dziac po 90 -100 tys. km
W każdym razie auta nigdy nie sprzedamy tak zakładam, prędzej mojego golfa.
grzesio70
Dodano:
12 lat temu
Rzeczywiście bardzo dobry zakup
Ładny z dobrym jak na to auto silnym poprawionym do tego 2.0. Dla tego silnika przebiegi rzędu 250-300tys.km to pestka. Mając 46 tys to można rzec że to nowe auto. Bardzo dobrze ze nam go pokazałeś kojarzę to auto gdzieś z twoich zdjęć.
grzesio70
Dodano:
12 lat temu
Bardzo ładnie prezentujące się autko no i ten mocny już na szczęście poprawiony 2.0.
Do tego taki przebieg więc można rzec że to nowe auto
LisTruck
Dodano:
12 lat temu
Do MaArek77: Najważniejsze jest że autko macie od nowości i że się nie psuję
Najważniejsze żeby motor był: dynamiczny, ekonomiczny i bezawryjny
Jeśli tak jest to pies drapał oznaczenia, Pozdro
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do LisTruck: Dzięki. Wiem dobrze jak to było. W 2008 były CR w Passatach także w Polsce ale pod koniec roku. W Jettach były jeszcze PD i w Polsce bez DPF-u. Może w Niemczech już wstępowały z nowa jednostka.
W kazdym razie napęd pompy poprawiono i wtryskiwacze sa Bosha bo sprawdzałem.
Poza tym ojciec bał sie nowości jaką był Common Rail u Vw, mogła mieć takie dolegliwości jak 2.0 TDI w pierwszych 2 latach produkcji
LisTruck
Dodano:
12 lat temu
Bardzo dobrze że dodałeś autko taty do profilu bo jest ładne i warte uwagi
Jeśli to jest poprawiony 2.0TDI to spoko ale to właśnie CR były poprawione i uznawane za warte uwagi a PD się sypią, i w 2008r były już CR, Pozdro
alcatraz66
Dodano:
12 lat temu
Świetna Jetta, długiego i spokojnego użytkowania życzę
Szerokości
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
W danych portalu jest błąd - nie ma w opcji silnika 2.0 TDI 140 koni PD, są tylko CR i z filtrem DPF więc tak wpisałem
MaArek77
Dodano:
12 lat temu
Do RAKUS1: Dziękuje za pierwszy wpis. Dla mnie to auto idealne z wyglądu, wielkość w sam raz i całkiem komfortowe. Zmieniłbym tylko felgi na 17 calowe i audi na RNS 510.
Ale ja mam mniej lat niż tata
Dodano:
12 lat temu
Fajna Jetta.