Tutaj jesteś:
Kierowca sebson77
Profil kierowcy sebson77
PRZEBIEG
68
OBROTY
sebson77
WB
30 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 16 lat, 11 miesięcy i 8 dni
3586 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 572
3586 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 572
Jeździ:
Ford Kuga Byczek,
Ford Fiesta Malina
Obecne auta (2)
Ford Kuga Byczek
Marka:
Ford
Model:
Kuga
Generacja:
III
Nadwozie:
SUV
Silnik:
2.0 EcoBlue MHEV
Nazwa auta:
Byczek
Przebieg:
113 734 km
Ford Fiesta Malina
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
VII
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.6 Duratec
Nazwa auta:
Malina
Przebieg:
87 433 km
Byłe auta (8)
Ford Focus Czarna Panthera
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
IV
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 EcoBlue
Nazwa auta:
Czarna Panthera
Przebieg:
143 391 km
Ford Focus Magneto
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi Facelifting
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
Magneto
Przebieg:
228 436 km
Ford Focus Diament
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 Duratec
Nazwa auta:
Diament
Przebieg:
219 280 km
Moc silnika:
145 KM
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Fulda(lato i zima)
Podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
5-cio biegowa skrzynia manulana
Sterowanie radia w kierownicy
Tempomat
Regulowany mechanicznie fotel kierowcy (wysokość)
Elektryczne 4 szyby
Elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
Centralny zamek z domykaniem szyb
Immobilizer
Radio sony - 8 głośników
Komputer pokładowy
Welurowa tapicerka
Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
Trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
Halogeny
Rolety tylnych szyb (przydatne w lecie)
Czujnik deszczu (automatyczna regulacja pracy wycieraczek)
Automatyczne światła
Możliwość zmiany twardości działania wspomagania
Klimatyzowany schowek
OSIĄGI itp.
0-100 - 9,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie paliwa Pb (rzeczywiste) raczej dynamiczny styl jazdy :-)
- miasto 9-11
- trasa 6,5-8
Paliwo w 90% przypadków BP Pb
Dane techniczne:
2.0 Duratec 145KM - 185NM
Masa własna/dopuszczalna - 1420 / 1895 kg
długość / szerokość / wysokość - 4472 / 1849 / 1501 mm
rozstaw osi- 2640 mm
W planach
bezawaryjna eksploatacja :)
Spostrzeżenia po przeszło 5 miesięcznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* miękkie wykończenie kokpitu, ale twardy plastik też jest
* miejsca optymalnie (w mondeo było więcej)
* świetny klimatronik - bardzo dobrze grzeje i ustawia nawiewy
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje w dieslu było inaczej), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,a może to hybryda lub melex?? Tak poważnie jeżdżąc spokojnie to nie słychać silnika, jak jedziemy ostrzej to słychać że jest, jednak nie jest uciążliwy
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów - przydałby się 6 bieg na trasie
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitce od strony kierowcy, oraz bardzo głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagażniku
* składane ręcznie lusterka
* bardzo dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na badylu (w mondeo były amortyzatory) - myślę, że nie będę jej często podnosił
* nic nie koroduje
MINUSY
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* włączanie wycieraczek do góry (po 4 latach jazdy mondeo już się przyzwyczaiłem)
* nic mi nie przychodzi do głowy
Jako wzór do stworzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Ford Focus auto zastępcze
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 Duratec
Nazwa auta:
auto zastępcze
Przebieg:
3 120 km
Moc silnika:
100 KM
Samochód zastępczy użytkowany przez 5 dni, w tym czasie zrobione 360 km. 50/50 trasa, miasto - spalanie 10 litrów.
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
Hyundai Pony żółw
Marka:
Hyundai
Model:
Pony
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Nazwa auta:
żółw
Przebieg:
125 000 km
Moc silnika:
72 KM
Hyundai Lantra
Marka:
Hyundai
Model:
Lantra
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.5
Przebieg:
115 000 km
Moc silnika:
90 KM
Dobrze służył, był niezawodny, nigdy nie odmówił współpracy.
Z wyposażenia:
- elektryczne szyby
- 2 poduchy powietrzne
- abs (za szybko reagujący)
- elektryczne i podgrzewane lusterka.
Z wyposażenia:
- elektryczne szyby
- 2 poduchy powietrzne
- abs (za szybko reagujący)
- elektryczne i podgrzewane lusterka.
Ford Focus Ferrari
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 16V
Nazwa auta:
Ferrari
Przebieg:
125 000 km
Moc silnika:
115 KM
Ferrari - szybki, szybszy, najszybszy - za szybki, co widać.
Ford Mondeo Grzechotnik
Marka:
Ford
Model:
Mondeo
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
Grzechotnik
Przebieg:
264 854 km
Moc silnika:
125 KM
Klekocze jak stary diesel, stąd nazwa, jednak w środku jest bardzo cichutki. Świetne autko. Przy tym przebiegu wygląda w środku i na zewnątrz lepiej niż nie jedno z przebiegiem o połowę niższym. Może dlatego, że był jeżdżony w Niemczech?
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Continental (lato), Pirelli (zima)
podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
6-cio biegowa skrzynia manulana
sterowanie radia w kierownicy
elektrycznie regulowany fotel kierowcy (pełna regulacja)
elektrycznie regulowana wysokość fotela pasażera
elektryczne 4 szyby
elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
centralny zamek z domykaniem szyb
immobilizer
Nawigacja Blaupunkt (nieprzydatne) odtwarzanie CD i MP3 (super)
brak komputera pokładowego
welurowa tapicerka
asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
halogeny
OSIĄGI itp.
0-100 - 10,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie ON miasto 8-10 trasa 5.5-7.3 raczej dynamiczny styl jazdy :-)
Paliwo w 90% przypadków BP disel
Dane techniczne:
2.0 TDCI 125KM 330NM (a dokładnie - 2.0L Duratorq DI HPCR, 125PS)
Masa własna/dopuszczalna - 1505 / 2035 kg
długość / szerokość / wysokość - 4804 / 1775 / 1419 mm
rozstaw osi- 2754 mm
Szerokość całkowita (z lusterkami zewnętrznymi) - 1958
W planach
* chip (tzn. redbox)
Spostrzeżenia po przeszło rocznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* bardzo miękkie wykończenie (nie jak w większości plastik)
* dużo miejsca nawet z tyłu nogi mają luzik, bagażnik bardzo duży 540/1700
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,(mojego klekota słychać na zewnątrz w środku jak benzyna)
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitówce(który w lato tak się nagrzewa, że zniszczył mi szkła w okularach), oraz głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagazniku
* składane ręcznie lusterka
* dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na amortyzatorach
* nic nie koroduje
MINUSY
* dieselek z możliwymi kosztownymi chorobami
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* za głośny klikacz kierunkowskazu (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* włączanie wycieraczek do góry (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* klimatronik jakoś dziwnie dozuje temperaturę
* światła mijania powinny się wyłączać automatycznie po wyjęciu kluczyków i włączać po zapaleniu auta
Jako wzór do stowrzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Podziękowania dla Roberto77b za motywację do uzupełniania profilu auta :) .
WYPOSAŻENIE
Klimatronik
ABS
ESP (kontrola trakcji i antypoślizg przy ruszaniu)
16" alufelgi Ford opony Continental (lato), Pirelli (zima)
podgrzewana przednia szyba i przednie siedzenia (super sprawa)
6-cio biegowa skrzynia manulana
sterowanie radia w kierownicy
elektrycznie regulowany fotel kierowcy (pełna regulacja)
elektrycznie regulowana wysokość fotela pasażera
elektryczne 4 szyby
elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka
centralny zamek z domykaniem szyb
immobilizer
Nawigacja Blaupunkt (nieprzydatne) odtwarzanie CD i MP3 (super)
brak komputera pokładowego
welurowa tapicerka
asymetrycznie dzielona tylna kanapa
6 poduszek(kurtyny boczne)
trzypunktowe pasy dla środkowego pasażera
halogeny
OSIĄGI itp.
0-100 - 10,5 sek. (wg danych katalogowych)
zużycie ON miasto 8-10 trasa 5.5-7.3 raczej dynamiczny styl jazdy :-)
Paliwo w 90% przypadków BP disel
Dane techniczne:
2.0 TDCI 125KM 330NM (a dokładnie - 2.0L Duratorq DI HPCR, 125PS)
Masa własna/dopuszczalna - 1505 / 2035 kg
długość / szerokość / wysokość - 4804 / 1775 / 1419 mm
rozstaw osi- 2754 mm
Szerokość całkowita (z lusterkami zewnętrznymi) - 1958
W planach
* chip (tzn. redbox)
Spostrzeżenia po przeszło rocznym użytkowaniu
PLUSY
* przyjemny design
* bardzo miękkie wykończenie (nie jak w większości plastik)
* dużo miejsca nawet z tyłu nogi mają luzik, bagażnik bardzo duży 540/1700
* prowadzenie trzymanie się drogi wyśmienite, przyśpieszenie dobre (czasami brakuje), ergonomia dobra,
* duży prześwit nie ma problemu z haczeniem brzuchem ani zderzakami o krawężniki lub nawet znaczne krzywizny
* komfortowe wnętrze z przodu i z tyłu (podłokietniki, fotele bardzo wygodne i dobrze trzymające przy ostrzejszej jeździe)
* dbałość o szczegóły, dobre elastyczne plastiki, deska nie trzeszczy a schowki wyłożone materiałem żeby drobiazgi nie stukały w nich
* dobrze wyciszone wnętrze,(mojego klekota słychać na zewnątrz w środku jak benzyna)
* precyzyjna i lekko działająca skrzynia biegów
* praktyczne schowki (duży z prawej strony,mniejszy po lewej stronie kierownicy,na okulary w podsufitówce(który w lato tak się nagrzewa, że zniszczył mi szkła w okularach), oraz głęboki pod podłokietnikiem
* duża tylna szyba obserwacja przy cofaniu dobra
* gniazdo zapalniczki w bagazniku
* składane ręcznie lusterka
* dobry fabryczny zestaw audio(wystarczająca jakość)basami mozna trochę poszaleć a mimo to we wnętrzu nic nie drży...
* światełka pod daszkami przeciwsłonecznymi
* kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
* łatwa w obsłudze roleta bagażnika
* klapa silnika na amortyzatorach
* nic nie koroduje
MINUSY
* dieselek z możliwymi kosztownymi chorobami
* mała przestrzeń na koło zapasowe, bardzo mało idzie tam zmieścić innych rzeczy
* za głośny klikacz kierunkowskazu (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* włączanie wycieraczek do góry (jeszcze nie mogę się przyzwyczaić)
* klimatronik jakoś dziwnie dozuje temperaturę
* światła mijania powinny się wyłączać automatycznie po wyjęciu kluczyków i włączać po zapaleniu auta
Jako wzór do stowrzenia tego opisu (został zmodyfikowany i dopasowany do mojego auta) posłużył mi opis stworzony przez użytkownika Roberto77b - wielkie dzięki.
Podziękowania dla Roberto77b za motywację do uzupełniania profilu auta :) .
Przyszłe auta (2)
Ford S-Max
Ford Mondeo
najmocniejszy diesel
Blog kierowcy (5)
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 15 lat temu, przez
sebson77
Chciałem się podzielić ostatnim "porównianiem" drogowym jakiego dokonałem.
Otóż na światłach spotkałem narwanego kierowcę Octavi II w TDI (nie wiem jaki był to silnik, jednak podejrzewam ...
7
komentarzy
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 16 lat temu, przez
sebson77
W związku z kolejnym wystąpieniem błędu potocznie zwanego "sprężynką" odstawiłem grzechotnika do serwisu. Po diagnozie wtryski do kompletnej regeneracji, pompa paliwa sprawna, turbo sprawne. ...
1
komentarz
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 16 lat temu, przez
sebson77
W związku ze słabym rozgrzewaniem się silnika w zimie na krótkich odcinkach (pomimo sprawnych termostatow) zostałem "zmuszony" do zmian w dolocie powietrza :). Mówiąc prościej zasłoniłem ...
11
komentarzy
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 16 lat temu, przez
sebson77
Dokupiłem żarówki 5W i włożyłem w miejsca fabryczne - ciekawe czemu poprzedni właściciel tego nie zrobił?
2
komentarze
Dotyczy: Ford Mondeo Grzechotnik
Dodano: 16 lat temu, przez
sebson77
Kierując się wytycznymi z forum www. zamontowałem lampkę nad tylnym siedzeniem. Pasażerowie (w szczególności mój syn) są bardzo zadowoleni. Polecam wszystkim.
Trudność może sprawić ...
6
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 26.03.2009 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 55 |
| Liczba wystawionych ocen | 572 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 5 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


