Tutaj jesteś:
Samochód
Ford Focus auto zastępcze
Nazwa auta:
auto zastępcze
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 Duratec
Moc silnika:
100 KM
Przebieg:
3 120 km
Rocznik:
2010
Samochód zastępczy użytkowany przez 5 dni, w tym czasie zrobione 360 km. 50/50 trasa, miasto - spalanie 10 litrów.
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
więcej »
Ocena auta - w odniesieniu do Fokusa I oraz Mondeo III (pomijam fakt przestrzeni bagażowej).
Ogólnie wiecej wad niż zalet, jednym słowem żenada.
Zalety (bo jest ich mało):
Zawieszenie,
Precyzyjna i płynnie działająca skrzynia biegów,
Czujnik Parkowania - dodatkowe wyposażenie,
Zapach "nowości" :).
Wady:
Silnik zachowujący się jak o 25 koni słabszy!!! To auto nie przyspiesza tylko się toczy!!!
Bardzo głośny silnik, (żeby było cicho trzeba na 5 biegu jechać 60-70 później hałas),
Słabe wyciszenie wnętrza,
Kierownica z tworzywa (ręce bolą od prowadzenia)
Mało wydajna klimatyzacja (ale jednak chłodziła),
Twarde i tandetne materiały wykończeniowe (dzięki środkowemu panelowi - twardy jak decha - od opierania bolało mnie prawe kolano),
Tapicerka foteli - po przejechaniu niecałych 400 km miałem obtarte prawe ramię powyżej łokcia od obicia fotela - wyszła zmiana biegów,
Mało miejsca dla pasażerów tylnej kanapy
Lusterka zewnętrzne - obraz jak w szklanej kuli, nieproporcjonalnie duże, ponadto inny obraz w lewym inny w prawym lusterku,
Odgłos zamykanych drzwi jak w starym Wartburgu tragedia,
Obraz całości dopełniło spalanie przy delikanej jeździe, które wyniosło 10 litów na 100 km.
Konkluzja - jeśli zamierzasz kupić Nowego Focusa II lub III generacji odpuść sobie.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
PS. Wiecie, że w żadnej wersji nie ma ISOfix'a? Trzeba samemu montować,