Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Alfa Romeo GT [2014-...]
»
Wymiana powycieranych przycisków w kierownicy
Wpis w blogu auta
Alfa Romeo GT
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 3808 razy
Data wydarzenia: 14.04.2017
Wymiana powycieranych przycisków w kierownicy
Kategoria: zmiany w aucie
O ich wymianie myślałem od samego początku, ale cena nowych była absurdalna. Ostatnio pojawiły się wreszcie w akceptowalnej cenie, i zdecydowałem się na zakup.
Trochę się pomęczyłem z montażem, ale warto było - od razu lepiej wnętrze auta się prezentuje.
Te zamienniki są praktycznie takie same jak oryginały, ale o dziwo działają o wiele lepiej - przy starych trzeba było używać dużo więcej siły do ich wciskania, więc można mieć nadzieję, że te nowe nie wytrą się zbyt szybko.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Można by próbować językiem, tylko to chyba nie to miejsce
Oryginalne 430 zł (ale jest to zestaw przyciski, ten srebrny panel, taśmy)
zamienniki 90 zł (same przyciski)
Dowiedzieli się jak jeszcze na gwarancji ludzie z reklamacjami zaczęli przyjeżdżać. Po lifcie poprawili te przyciski - przede wszystkim nie wystawały już z kierownicy, i to wystarczyło żeby się nie wycierały.
Zobaczymy. A trwałość zależy nie tylko od częstotliwości wciskania, ale też od miejsca wciskania, bo właśnie to ostatnie jest przyczyną szybkiego wycierania.
Te wystające przyciski zachęcają do naciskania tylko brzegów, gdzie trzeba używać więcej siły. Jak się wciska na środku przycisku, to łatwo się wciskają te przyciski, i nie wycierają się brzegi.
Dobrze gadasz! Tylko jeszcze trzeba wiedzieć jak wciskać. co by się nie wytarł za szybko
Tak nie do końca, bo te zamienniki też pewnie się wytrą, ale na jakiś czas będzie dobrze.
Fabryka poprawiła się sama, i po lifcie zmieniła przyciski na niewystające z kierownicy, i dzięki temu nie wycierają się. W białej GT mam już właśnie te poprawione.
Dzięki - fajne to jest co napisałeś
No i faktem jest, że Alfy to auta w których czuję się zdecydowanie najlepiej.