Wpis w blogu użytkownika
grzesio70
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1255 razy
Ubywający płyn chłodniczy.
Kategoria: awaria
Problem niestety powrócił ze znikającym płynem chłodniczym nawet po zmianie chłodnicy na nową.
Około 2 m-ce temu założyłem nową chłodnicę z nowym korkiem i uszczelką.
Do tej pory było ok. raz na jakiś czas (2-3 tyg.) dolałem 0.5-0.7l natomiast po czwartkowej zmianie oleju i dolaniu płynu dzisiaj się zdziwiłem kiedy ujrzałem pusty zbiornik wyrównawczy.
Ciśnienie w zbiorniku jest bardzo duże natomiast kiedy zdejmę uszczelkę korka płynu nic nie ubywa. Ciśnienie mniejsze ale i ogrzewania brak.
Dzisiaj zauważyłem natomiast że stan MIN jest na dole zbiorniczka czyli nawet jak jest troszeczkę to jest niby ok.
Kiedy spieprzył płyn nie wiem bo nie zauważyłem tego ale jest to minimum niepokojące.
Mówię oczywiście o sprinterze.
Macie jakieś pomysły?
Ostatnia aktualizacja: 24.05.2015 14:33:54
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
1. Dużo za mały.
2. Komfort jazdy w sprinterze to kompromis między crafterem a LT-kiem.
3. Moc którą dysponował czyli 95km to kpina nawet jak an taką małą pakę.
4. Klimatyzacja która latem jest nieoceniona.
Wiem że pewnie znalazłbym jakiegoś ładnego LT-eka w maxie z klimą i małym przebiegiem ale silnika bym nie zniósł i wydaje mi się trochę mało te 109km jak na maxa. Natomiast 2.8TDI na pompowtryskach o mocy 158km odpada.
Najgorsza sprawa gdyby okazał się pęknięty blok silnika. Wtedy najrozsądniejszym będzie montaż gratów i puszczenie do żyda póki jest ciepło i braku ogrzewania nie zauważy.
Ooo 2015 zaliczę do lat nie udanych motoryzacyjnie, 2 głowica w przeciągu 4 m-cy...
Węże nie puchną.