Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Seat Ibiza FR 1.2 TSI 6J
»
Średnie spalanie 5,1l/100 km na odcinku 16 km
Wpis w blogu auta
Seat Ibiza
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 1299 razy
Data wydarzenia: 10.02.2016
Średnie spalanie 5,1l/100 km na odcinku 16 km
Kategoria: obserwacja
Dzisiaj "niechcący" pobiłem rekord mojej trasy do pracy. Ruch normalny jak co dzień. 3 postoje na światłach. Trasa 10 km poza miastem, 6 w mieście. Eko jazda, płynna na sugerowanych przez auto biegach (bez zamulania), 3 mocniejsze przyśpieszenia.
Oto wyniki:
Dystans: 16 km
Śr. spalanie na odcinku: 5,1 l/100 km
Średnia prędkość: 43 km/h
Czas przejazdu: 22 min
Chyba nieźle to wyszło jak na 1.2 105 KM. Co do średniej prędkości to nie wiem czy to dużo czy mało, rzadko sprawdzam ten parametr. Kiedyś miałem trasę 120 km i śr. prędkość 37 km/h.
Ostatnia aktualizacja: 10.02.2016 09:39:10
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Weryfikowałeś kiedyś z ciekawości spalanie liczone ze wskazaniami komputera?
Aktualnie po przejechanych blisko 15000 km mam spalanie w dzienniku 7,26 l/100 km. Z pewnością da się mniej.
Poprawione silniki TSI od roku 2013 na pasku z opinii jeżdżących znacznie poprawiły się jeśli chodzi o spalanie. Nie jest ono takie jak podaje producent ale wartości katalogowe można uzyskać jeżdżąc spokojnie.
Największą wadą tych silników jest spalanie w jeździe autostradowej z prędkościami 140-160 km/h. O ile przekroczymy 3000 obr/min to mamy wir w baku.
A jeżeli to ma być wykładnia, to trochę za mało przejechanych kilometrów.