Wpis w blogu auta
Dacia Logan
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 4309 razy
Data wydarzenia: 17.02.2014
Przegląd po 20.000 km
Kategoria: serwis
W trakcie przeglądu wykryto "pocenie się" na lewej półosi (naprawiono). Dodatkowo dorzuciłem skrzypienie fotela w ostrych zakrętach - pomyśleli, posmarowali i przeszło, chociaż wg. opinii na DaciaKlub nie powinienem się spodziewać, że ta przypadłość nie powróci.
W ciągu swych pierwszych 20 tys. km. Logan udowodnił, że jest autem o niewygórowanych potrzebach paliwowych (średnio mniej więcej 8,5-9,5 l LPG/100 km i symboliczna ilość benzyny na start), całkiem przyjemnym w jeździe (szczególnie spokojnej) i wręcz ogromnie pakownym. Zdążyłem się już przyzwyczaić do jego drobnych mankamentów, takich jak hałas powyżej 130 km/h (audio jest na tyle dobre, że da się go zagłuszyć muzyką), ograniczona zrywność czy brak komputera (a szczególnie termometru). Najbardziej brakuje mi tempomatu, szczególnie w dłuższych trasach wciskanie gazu i trzymanie się konkretnej prędkości bywa uciążliwe.
Poza tym "keep your eyes on the road, your hands upon the wheel" i oby do następnego przeglądu.
Ostatnia aktualizacja: 14.11.2014 22:23:40
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

U mnie też głośniej zaczęły pracować po przejechaniu 20-25 tys
To co Ty chcesz wymieniać?
OK.
A Ty ile już przejeździłeś na swojej listwie?
A kiedy Ty zamierzasz to robić?
Dzięki, pewnie zastosuje się do rad
Dzięki, to może podjadę do Twojego?
Tylko co to ma być za sprzęt - ta górna połka? bo kompletnie się nie orientuję
Taki mam zamiar
Będę się musiał za to w końcu zabrać, znowu pójdzie kasy
U mnie źle dobrał montujący wielkość dysz - dał za mały przekrój, tak mi po pomiarach powiedzieli w servisie producenta
Powiem Ci że u mnie na samym początku też były problemy z dopasowaniem temperatury przełączania na lpg i najniższa temperatura jaką udało się ustawić to 37stopni. Podobno to przez wtryski valtek
Były próby na 30 stopni, nie da rady, auto robi kangura przy przełączaniu, przeważnie gaśnie i potem trudno go uruchomić
Muszę chyba jechać do gazownika
U mnie z benzyny na LPG przełącza się jak płyn chłodzący osiągnie 40 stopni, no i silnik musi wskoczyć na 2000 obrotów, o co jest najłatwiej
Myślałem, że może mam termostat walnięty i go wymieniłem, ale nic to nie zmieniło - czyli był dobry
Ostatnio benzynę zatankowałem po ok. 5200 km do pełna i wyszło 0,58 l/100 km, z tym że w tej liczbie jest ileśtam kilometrów (ok. połowa drogi z Wa-wy do Zagłębia) przejechanych na benzynie, bo się w międzyczasie gaz skończył i jakoś nie zajechałem na żadną stację po drodze. Latem potrafił się zadowolić ilością ok. ćwierć litra na 100 km. Przy ostrych mrozach przechodzi na LPG mniej więcej po 1 km.