Wpis w blogu auta
Mazda 6
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1214 razy
Data wydarzenia: 28.11.2010
Opony zadały egzamin na 5!
Kategoria: obserwacja
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
No właśnie, też tak uważam.
O ile zimą prawdopodobnie spokojnie takie wielosezonówki by mi wystarczyły, to już latem lubię sobie troszkę poszaleć w zakrętach, i do takiej opony nie miałbym zaufania.
Ale dla kogoś kto jeździ spokojnie to taka opona chyba nie musi być złym pomysłem...
Ty jednak mieszkasz w górach i to mnie zaskakuje. Ciekawe jak będzie przy większych opadach śniegu.
Rozumiem, że wcześniej jeździłeś na zimówkach, i masz porównanie - tym bardziej jestem zdziwiony tym co piszesz
--------------------------
"Zalety i wady poszczególnych opon wg ADAC:
Continental CrossContact Winter
zalety: bardzo wyważona opona, najlepsza ocena na mokrej jezdni, dobra na śniegu i suchej nawierzchni
wady: (brak)
Michelin Latitude Alpin
zalety: bardzo wyważona opona, szczególnie dobra na suchej jezdni, dobra na śniegu, małe zużycie bieżnika
wady: (brak)
Bridgestone Blizzak LM 25 4×4
zalety: bardzo wyważona opona, szczególnie dobra na śniegu, najcichsza opona w teście (najmniej hałaśliwa wewnątrz kabiny i na zewnątrz)
wady: (brak)
Vredestein Wintrac 4Xtrem
zalety: szczególnie dobra na mokrej nawierzchni, dobra także na śniegu, stosunkowo mało hałaśliwa (wewnątrz kabiny i na zewnątrz)
wady: względnie duże zużycie bieżnika (obniżyło ocenę końcową)
Goodyear Ultra Grip Performance
zalety: dobra na śniegu, małe zużycie bieżnika
wady: stosunkowo słaba na mokrej nawierzchni
Pirelli Scorpion Snow & Ice
wady: dobra na mokrej nawierzchni
zalety: stosunkowo słaba na śniegu
Cooper Weathermaster S/T2
zalety: najlepsza na śniegu
wady: słaba na mokrej nawierzchni, szczególnie hamowanie, słaba na suchej jezdni, stosunkowo duże zużycie bieżnika
Opona całoroczna z oznaczeniem M+S (dla porównania)
zalety: najlepsza na suchej nawierzchni, wyraźnie najmniejsze zużycie bieżnika
wady: słaba na śniegu – hamowanie (co obniżyło ocenę końcową), słaba na mokrej jezdni
----------------------------
Test nie potwierdza tego co piszesz, co nie przekreśla, rzecz jasna, ostatecznie, Twojej racji.