Wpis w blogu auta
Mazda 6
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1329 razy
Data wydarzenia: 28.11.2010
Opony zadały egzamin na 5!
Kategoria: obserwacja
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
15
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

No właśnie, też tak uważam.
O ile zimą prawdopodobnie spokojnie takie wielosezonówki by mi wystarczyły, to już latem lubię sobie troszkę poszaleć w zakrętach, i do takiej opony nie miałbym zaufania.
Ale dla kogoś kto jeździ spokojnie to taka opona chyba nie musi być złym pomysłem...
Ty jednak mieszkasz w górach i to mnie zaskakuje. Ciekawe jak będzie przy większych opadach śniegu.
Rozumiem, że wcześniej jeździłeś na zimówkach, i masz porównanie - tym bardziej jestem zdziwiony tym co piszesz
--------------------------
"Zalety i wady poszczególnych opon wg ADAC:
Continental CrossContact Winter
zalety: bardzo wyważona opona, najlepsza ocena na mokrej jezdni, dobra na śniegu i suchej nawierzchni
wady: (brak)
Michelin Latitude Alpin
zalety: bardzo wyważona opona, szczególnie dobra na suchej jezdni, dobra na śniegu, małe zużycie bieżnika
wady: (brak)
Bridgestone Blizzak LM 25 4×4
zalety: bardzo wyważona opona, szczególnie dobra na śniegu, najcichsza opona w teście (najmniej hałaśliwa wewnątrz kabiny i na zewnątrz)
wady: (brak)
Vredestein Wintrac 4Xtrem
zalety: szczególnie dobra na mokrej nawierzchni, dobra także na śniegu, stosunkowo mało hałaśliwa (wewnątrz kabiny i na zewnątrz)
wady: względnie duże zużycie bieżnika (obniżyło ocenę końcową)
Goodyear Ultra Grip Performance
zalety: dobra na śniegu, małe zużycie bieżnika
wady: stosunkowo słaba na mokrej nawierzchni
Pirelli Scorpion Snow & Ice
wady: dobra na mokrej nawierzchni
zalety: stosunkowo słaba na śniegu
Cooper Weathermaster S/T2
zalety: najlepsza na śniegu
wady: słaba na mokrej nawierzchni, szczególnie hamowanie, słaba na suchej jezdni, stosunkowo duże zużycie bieżnika
Opona całoroczna z oznaczeniem M+S (dla porównania)
zalety: najlepsza na suchej nawierzchni, wyraźnie najmniejsze zużycie bieżnika
wady: słaba na śniegu – hamowanie (co obniżyło ocenę końcową), słaba na mokrej jezdni
----------------------------
Test nie potwierdza tego co piszesz, co nie przekreśla, rzecz jasna, ostatecznie, Twojej racji.