Wpis w blogu auta
BMW Z4
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1133 razy
Data wydarzenia: 15.05.2018
Obserwacje po 15 000 km
Kategoria: inne
minęło 2,5 miesiąca od zakupu auta, przebieg podskoczył o 15 000 km i mogę pokusić się o podsumowanie.
Wykonany serwis:
- tarcze plus klocki tył
- wymiana świec
- wymiana filtrów
- wymiana oleju
- ogólny przegląd
Koszt to około 3800 zł, oczywiście w BMW.
Spalanie wyniosło równe 10l/100 km z uwzględnieniem jazdy po torze.
Obserwacje:
- jako, że auto jest zmęczone życiem i ma zauważalny wyciek, zużycie oleju to 1l/7000 km
- skrzynia biegów działa bezbłędnie, DSG VW może się schować
- świetny napęd i dźwięk silnika
- przyspieszenie wciska w fotel
- bezpłciowy układ kierowniczy
- zbyt miękkie zawieszenie, które słabo tłumi nierówności
- zawirowania powietrza we wnętrzu są nieakceptowalne
- trzeszczenie jest wszechobecne
- uszkodził się wentylator klimatyzacji
- skóra w środku woła o pomstę do nieba, całkowicie wysiedziana przy takim przebiegu
W Hiszpanii zaparkowałem raz mniej uważnie, nie w rogu parkingu - efekt obcierka na zderzaku. Z uwagi na perłowy lakier jest to dość trudny temat... Mam nadzieję zameldować dalsze postępy w przyszłym miesiącu.
Tak jak to zwykle u mnie bywa, samochód powoli mnie już opuszcza.
Następca? BMW E91 318d, czyli powrót do korzeni
Ostatnia aktualizacja: 15.05.2018 16:16:57
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Slyszalem ze slabe sa w volvo.
Poza tym jest kilka rodzajow skor.
Np Jaguar standardowo ma skore a za 14 tys dostajemy perforowana.
Dom wariatow.
Widac 160 czy 200 tys zl to malo.
Jakosc kosztuje wiecej
Wiem że lubi ostro pośmigać bokiem i po torze.
Już myślałem że znalazł auto dla siebie, kolejne BMW, swietny motor i skrzynia i ten wygląd... cudo.
Jedyne co mnie martwi to:
- wszechobecne trzeszczenie, tego nie znoszę, to przecież nie Dacia
- i skóra, wiem że następne auto będzie ją miało bo ... nie występuje "bez". Nienawidzę jej, nie mam doświadczeń ale mnie odraża.
Skoro przy 150 tys w markowym aucie nadaje się do wymiany...
Skoro BMW jest zmęczone chyba ktoś je katował, bierze olej...
Kolejne rzezy. Kolega zapłacić ok 900 Euro za wymiany istotnych rzeczy w ASO BMW, przejechał autem 15 tys km i je sprzedaje.
Dziwne trochę. Wymiana owszem ale nacieszyć się autem po nie z 2 lata i 50 tys i dopiero "do żyda"
No i całkowicie coś niczego nie potrafię zrozumieć. Przesiadka nie dość że na diesla to na coś słabego.
Brak konsekwencji. Ja od zawsze lubię diesle i patrze aby było oszczędnie.
Od czasu gdy mnie stać na coś lepszego moje spojrzenie zdobywają auta z mocnymi dieslami 180-250 koni
ale kolega raz ma benzynę 340 koni i 500 Nm a za chwile pisze o słabej 318 diesel która ma zaledwie 143 konie.
Tak czy owak zabawa trwa i życzę powodzenia