Wpis w blogu auta
BMW Seria 5
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 827 razy
Data wydarzenia: 28.05.2020
No i ch*j.
Kategoria: sytuacja na drodze
Ja na szybko wyjazd z domu i wielki w*urw :/
Lusterko (obudowa przód w kawałkach, obudowa tył pęknięta, obudowa wkładu pęknięta - muszę sprawdzić czy działa fotochrom), drzwi zarysowane i wgięte, lekko zarysowany błotnik przód i bardzo lekko tył.
Nikt nic nie wie, nikt nic nie widział, AC brak.
Obudowa lusterka leżała za samochodem więc sprawca musiał wysiąść i odłożyć, żeby nikt nie rozwalił do końca (chyba, że jakiś przechodzień to zrobił) ale i tak nic z tego się już nie zrobi.
Uliczka wąska więc podejrzewam śmieciarkę.
Sprawa w toku.
Ja pier**le :/
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Tak jak mówiłem, mój samochód przy 11,6 V nie pozwala nawet na uruchomienie rozrusznika, więc pamiętaj, że nie każdy jest tobą i nie każdy jeździ twoim samochodem.
W czasie normalnej eksploatacji potrzeba ok. 30 minut pracy silnika, by uzupełnić rozładowanie wywołane dwukrotnym uruchomieniem silnika - w normalnych warunkach eksploatacyjnych. Nie wystarczy więc używać co dzień, aby z 12,5 przed uruchomieniem nabić z powrotem do 12,5 po uruchomieniu, silnik musi pracować minimum pół godziny bez przerwy. To oznacza trasę kilkadziesiąt kilometrów.
To się względnie sprawdza jak ktoś długie trasy robi i ma możliwość doładowania akumulatora. Na krótszych dystansach, jeszcze jak ktoś ma diesla, to się może zdziwić jak rano do samochodu wsiądzie i spróbuje silnik uruchomić. Kamera jednokanałowa pobiera przeciętnie ponad 400 mA.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/rozbudowa-instalacji-wideorejestratora,36820/
Ja mam w ten sposób podłączoną kamerkę. Bez dodatkowych kombinacji i wydatków.
W wolnej chwili wpadnę na Twojego bloga poczytać
Jakby podpiąć taką kamerkę pod osobny akumulatorek i załatwić mu ładowanie to by była bajka.
Nie o 2. Samochód postawiłem ok 2, a dowiedziałem się od sąsiada przed 10. Śmieciarki mają GPS i dzięki temu mam już numery rejestracyjne dwóch śmieciarek, które były tutaj w godzinach 7:45-8. Tylko teraz znajdź coś na śmieciarce... przecież one całe porysowane od podobnych przypadków, a nawet jakby były nówki to obawiam się, że śladu mogłoby nie być
Przerabiałem to dwukrotnie...
W droższych kamerach w ogóle nie stosuje się baterii, tylko kondensator, podtrzymujący pracę kamery ledwie przez kilkanaście sekund.
Szkoda, że nie było wybuchów iskier itp
Ale na poważnie to mam podobny problem z kamerką Media-Tech, a boję się rozkręcić, bo poza tym wszystko działa, a po mojej interwencji może przestać. Najgorsze w takich sytuacjach jest to poczucie niemocy i bezsilności. Szczególnie, że nie miało się na to żadnego wpływu. Śmieciarki jeżdżą u Was o 2-ej w nocy? Absurd! U nas na osiedlach domków jednorodzinnych zaczynają 6-7-ma, a na blokowiskach to między 10, a 13-tą gdy ludzie są w pracy i mniej aut zaparkowanych stoi.
O takiej porze to, by się od reklamacji, że spać nie mogą administracje wszystkich osiedli nie opędziły.
Cóż, jeśli nie umyślnie, to ten ktoś nie ma honoru - chociaż jakaś kartka z telefonem..cokolwiek, bo tak to szukaj wiatru w polu..