Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A6 Czarny Anioł » Naprawa przełącznika świateł awaryjnych







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A6
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 6276 razy
Data wydarzenia: 20.09.2011
Naprawa przełącznika świateł awaryjnych
Kategoria: awaria
Od paru dni zauważyłem, że w mym aniele giną kierunki tj. raz migną 2, 3 innym razem 8, by po chwili działać jak nowe. Na początku nie wiedziałem co jest tego przyczyną. Podejrzewałam organ wykonawczy tj. tzw krzyżak przy kierownicy i o mało co już go nie kupiłem. Jednak poszedłem po rozum do głowy i napisałem post na forum aWc, gdzie z pomocą przyszedł mi "leopard", który podpowiedział gdzie tkwi problem. Okazało się, że sprawcą ginących kierunków jest przerywacz, który znajduję się w wyłączniku świateł awaryjnych na środku deski rozdzielczej - taki patent koncernu.

Aby naprawić usterkę dowiedziałem się, że mam 2 wyjścia:
- naprawić samemu
- kupić nowy za ok. 150zł

Podjąłem się samodzielnej naprawy, jednak od razu napotkałem problem jak to cholerstwo wyjąć:( I tak i tak i nie chciało wyjść. Nie siłowałem się z nim aby jednocześnie próbując coś naprawić nie rozwalić czegoś drugiego. Znów poszedłem po rozum i wyszukałem w necie i znalazłem wszystko co chciałem. Potrzebne były 2 małe, płaskie śrubokręty i moje 2 sprawne ręce. Całość potrwała ok. 10min. Założyłem z powrotem i mogę powiedzieć 150zł mam w kieszeni.

"leopardowi" już raz podziękowałem na forum ale tu i teraz robię to raz jeszcze - DZIĘKI:)

Jeśli ktoś z Was będzie miał podobny problem poniżej podaję link do instrukcji jak wyjąć wyłącznik. Powodzenia, mi się udało:)

http://surowy.studentlive.pl/audi/kierunki.doc
Ostatnia aktualizacja: 21.09.2011 22:31:46
Dodano: 14 lat temu
Do tabur: Tak jak mówisz i do tego rośnie doświadczenie:)
Dodano: 14 lat temu
Do lysy1233: aaaaaaaaaa Tobie chodziło o awaryjne. No ja też ich często nie używam ale tak się składa, że w nim właśnie wszystko siedzi i można go nie używać a jak widać może się popsuć.
Dodano: 14 lat temu
Dobrze, że wybrałeś rozwiązanie pierwsze! Zawsze to taniej i satysfakcja większa...
Dodano: 14 lat temu
Do mariow44: Ja już nie pamiętam kiedy używałem tego włącznika... Może muszę sprawdzić czy jeszcze działa
Dodano: 14 lat temu
Do lysy1233: Akurat używam ich dość często i na razie działają. Jeśli przestaną to kupię nowy i sprawa z głowy:-)
Dodano: 14 lat temu
Teraz pozostaje tylko mieć nadzieję, że nie będziesz musiał ich często używać... A tylko cieszyć się świadomościa, że dobrze działają...
Dodano: 14 lat temu
No i pięknie :-)
Dodano: 14 lat temu
Do mamlecz: jak widać inżynierzy bardo lubią komplikować różne sprawy użytkowniką aut. Dobrze, że potrafimy sobie z tym radzić.
Dodano: 14 lat temu
Heh, miałem taki sam problem w poprzedniej 440 - i jest tam ten sam patent, przerywacz w przycisku. Dodatkowo,przerywacz stuka,gdy masz niezapięte pasy - w związku z tym jest tam łącznie chyba OSIEM blaszek, które muszą się stykać, aby wszystko poprawnie działało. Mi nie działały awaryjne - ale przeczyszczenie i dogięcie wystarczyło.
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku stuki zaczęły się 2 listopada 2025 doradców na FB i lokalnych co nie miara podejrzenia padały że to panewki lub -- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony -- wtryski ...
3 komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1 komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej. Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl